کسب و کار محلیمجله عمومی

بهترین هتل های ارزان جزیره کیش

بهترین هتل های ارزان جزیره کیش

هتل‌های جزیره کیش از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید، از هتل‌های لوکس گرفته تا اقامت‌های ارزان جزیره می‌تواند پاسخگوی نیازهای متفاوت افراد باشد، این شمایید که انتخاب می‌کنید در هتلی پنج ستاره با امکانات رفاهی عالی باشید یا در هتلی دو ستاره با امکاناتی معمولی.

اقامت در جزیره کیش در مدت زمانی که در آنجا هستید اهمیت زیادی دارد، بسیاری از افراد به دنبال هتلی هستند که در آن از امکانات رفاهی خوبی استفاده و در عین حال هزینه کمی پرداخت کنند، به این افراد هتل‌های دو یا سه ستاره در جزیره کیش توصیه می‌شود.

در ادامه شما را با برخی از هتل‌ های کیش که در آن می‌توانید با هزینه کم اقامت کنید معرفی می‌کنم.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ جزء هتل‌های محبوب در بین هتل‌های سه ستاره است، این هتل در سال 1370 افتتاح و در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفت.

شاید بتوان مهم‌ترین دلیل افراد را برای انتخاب هتل سیمرغ نزدیک بودن آن به ساحل دانست چرا که شما با کمی پیاده روی می‌توانید خود را به ساحل برسانید، اینکه هتل شما در فاصله کمی از دریا باشد شما را از پرداخت خیلی از هزینه‌ها مانند اجاره خودرو و تاکسی بی‌نیاز می‌کند.

آدرس: کیش، ابتدای خیابان جهان، نزدیک به بازار مرجان

شباویز

هتل شباویز یکی از هتل‌های دو ستاره در جزیره کیش است که با توجه به قیمت مناسب آن بسیاری از افراد آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند، این هتل که در فاصله کمی از دریا قرار گرفته است دسترسی راحتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

نزدیک بودن هتل به پارک دلفین کیش باعث شده تا دسترسی راحت به آنجا داشته باشید.

هتل شباویز در سال 1374 افتتاح و دارای فضای زیبا و سرسبزی نیز می‌باشد.

آدرس: بلوار مرجان، ابتدای خیابان جهان

هتل پانیذ

هتل پانیذ هتلی دو ستاره در جزیره کیش است که در سال 81 افتتاح شده است، این هتل در سه طبقه ساخته شده است و امکانات رفاهی نسبتاً خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل پانیذ با ارائه قیمت‌های مناسب به مسافران خود توانسته افراد زیادی را مشتاق اقامت در این هتل کند.

هتل در کنار مرکز خرید رویا مال قرار گرفته است، این هتل مناسب برای افرادی است که می‌خواهند مدت زیادی از سفر خود را به بازارگردی در مراکز خرید کیش سپری کنند.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، جنب رویا مال

تعطیلات

هتل تعطیلات در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد، این هتل در رده هتل‌های سه ستاره قرار گرفته است، فضای سرسبز هتل با وجود آلاچیق‌های زیبای محوطه آن همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند.

با اقامت در این هتل با پرداخت هزینه کم می‌توانید از امکانات رفاهی نسبتاً خوبی برخوردار شوید و یک اقامت فراموش نشدنی را تجربه کنید.

فاصله کم هتل با مراکز خرید پردیس 1 و 2 دسترسی راحتی را برای مسافران خود فراهم کرده است.

آدرس: جزیره کیش، میدان سیری، جنب بازار سارینا 1

 

گاردنیا

هتل گاردنیا جزء هتل‌های سه ستاره در جزیره کیش است این هتل در سال 95 برای ارتقاء خود بازسازی شده است.

هتل ابتدا در فاز هتلی ساخته شد، سپس در سال 94 از  فاز ویلایی هتل نیز بهره برداری شد.

فضای سرسبز و زیبای هتل این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا بتوانند در محیطی آرامبخش لحظات خود را سپری کنند و لحظات شادی را در کنار عزیزان خود تجربه کنند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار هرمز، نزدیک میدان ساحل

هتل خاتم

هتل خاتم در سال 76 افتتاح شد و جزء هتل‌های دو ستاره در جزیره کیش است، هتل خاتم با وجود 35 واحد ویلایی اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است، این هتل در سال 96 برای ینکه امکانات بهتری در اختیار مسافران خود قرار دهد مورد بازسازی قرار گرفت.

در این هتل شما می‌توانید از خدمات رایگانی مانند صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و … در طول اقامت خود استفاده کنید.

این هتل که در قسمت غربی جزیره قرار گرفته است دسترسی راحتی را به بازار عربها، خانه تک بادگیر، کارینا مال و … به وجود آورده است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار نیایش

سخن آخر

هتل‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم درست است که هزینه اقامت در آن‌ها پایین است اما با اقامت در آنجا شما امکانات کمتری را نسبت به دیگر هتل‌های جزیره کیش دریافت می‌کنید.

با رزرو پرواز و هتل در کنار اینکه هزینه کمتری پرداخت می‌کنید می‌توانید از امکانات و تخفیف‌های بی شماری که برای مسافران در نظر گرفته است استفاده کنید و با رزرو هتل‌های تاپ جزیره هزینه کمتری را پرداخت کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا