اقتصادیکسب و کار محلی

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

جدول هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

در زیر جدول هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ به صورت میانگین آورده شده است که شما بتوانید در خصوص هزینه‌های مختلف تعمیر بخش‌های مختلف گیربکس، اطلاعاتی را به دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر از تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 به وبلاگ مراجعه کنید.

گیربکس ۲۰۷ به چه دلایلی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

قبل از آن که در مورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ به طور دقیق صحبت شود، دلایلی که این خودرو در بخش گیربکس آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد را بررسی می‌کنیم. برخی از مشکلات و عیب‌های گیربکس، در صورت اقدام سریع و مناسب در همان مراحل اولیه با هزینه معقولی قابل‌حل است. اما در برخی مواقع و در صورت پیچیده بودن مشکل و همچنین عدم اقدام در زمان مناسب، هزینه‌های بسیار زیادی برای راننده به وجود خواهد آمد و گاه نیاز به تعویض کامل گیربکس وجود دارد.

مشکل تقه زدن گیربکس در ۲۰۷ اتومات

در بحث هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ و موارد مهمی که در خرابی گیربکس تاثیرگذار هستند، باید به مشکل تقه زدن گیربکس ۲۰۷ اشاره کرد. معمولا در زمان تغییر دنده از یک به دو یا دو به سه، این مشکل خودنمایی می‌کند و باید در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنید که هزینه‌های بیشتری برایتان به وجود نیاید. از جمله دلایل این مشکل باید به کم شدن میزان روغن گیربکس، بالا بودن حرارت، مشکل در شیر برقی و… اشاره کرد.

روشن شدن دکمه اس و برف

روشن شدن چراغ‌های خطا در خودرو را باید حتما جدی گرفت و تا رفع نشدن مشکل دست از بررسی نکشید. چرا که در صورت عدم توجه به این مورد، خودرو با خرابی‌ها و عیب‌های بسیار بیشتر و پیچیده‌تری نیز روبرو می‌شود. ممکن است به دلیل کم شدن روغن گیربکس یا خرابی در قطعات داخلی چراغ‌های اخطار روشن شده و چشمک بزنند.

گاز هرز خوردن ماشین

گاز هرز خوردن نیز یکی دیگر از مشکلات گیربکس ۲۰۷ بوده که بسیاری از افراد با آن روبرو شده‌اند. مشکل در ECU خودرو یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق است که باید به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و توسط مرکزی تخصصی نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.

روغن‌ریزی

باید بدانید که روغن گیربکس نقش بسیار مهمی در گیربکس ایفا می‌کند و از سایش و برخورد بیش از حد قطعات و افزایش دمای داخلی گیربکس که می‌تواند منشا بسیاری از مشکلات باشد جلوگیری می‌کند. در صورت کم بودن میزان روغن، خرابی و خسارت‌های بسیاری به گیربکس وارد می‌شود. بنابراین اگر خودرو شما با روغن ریزی مواجه شده است، حتما به سرعت مشکل را برطرف کنید. مشکل در مهر و موم، خطوط، پمپ و… باعث روغن‌ریزی می‌شوند. همچنین با توجه به اهمیت روغن در گیربکس حتما نسبت به تعویض به موقع آن دقت داشته باشید.

عوض نشدن حالت دنده

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ می‌شود، عوض نشدن حالت دنده است. در این حالت با تغییر دادن حالت دنده و به قرار دادن آن در دنده عقب، خودرو به سمت عقب حرکت نمی‌کند. ایراد در سلکتور گیربکس یکی از اصلی‌ترین دلایل این مشکل است که باید عیب‌یابی دقیقی روی آن صورت گیرد.

عوض نشدن دنده

در خودروهایی با دنده اتوماتیک همچون ۲۰۷ اتومات، باید بدون هیچ مشکلی با افزایش سرعت دنده تغییر کرده و افزایش یابد. اما به دلایلی ممکن است با افزایش سرعت دنده تغییر نکند و این قطعا خسارات زیادی را به خودرو وارد می‌کند. ساعت گیربکس قطعه‌ای است که مطابق با شرایط خودرو و سرعت، دستور تعویض دنده را می‌دهد و ممکن است این عیب به دلیل خرابی ساعت گیربکس رخ دهد.

صداهای غیرعادی از گیربکس

برخی نیز از صداهای عجیبی که از گیربکس خودرو به گوش می‌رسد شکایت کرده‌اند. اما آیا این صداها طبیعی است؟ باید بدانید که هر صدای غیرعادی از خودرو را باید جدی گرفت. به خصوص در بخش گیربکس که بخش مهم و اصلی خودرو به حساب می‌آید؛ مواردی همچون عدم فشار مناسب روغن، درگیری قطعات با هم و… باعث تولید صدا می‌شوند.

کاهش قدرت خودرو در سربالایی

یکی دیگر از مشکلات گیربکس ۲۰۷ که باعث مراجعه افراد به تعمیرگاه و پرداخت هزینه‌های مختلف می‌شود، کم شدن قدرت خودرو در سربالایی‌ها است. از اصلی‌ترین دلایل این مشکل سایش و خوردگی در صفحه کلاچ و توربین است.

روش‌های جلوگیری از خرابی گیربکس ۲۰۷ اتومات

ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که برای جلوگیری از خرابی‌ها و هزینه‌های سنگین تعمیر و تعویض گیربکس باید چه کارهایی را انجام داد؟ در برخی موارد بروز ایراد و مشکل در خودرو اجتناب‌ناپذیر بوده و در این حالت وظیفه راننده آن است که در همان مراحل ابتدایی مشاهده ایراد، به مرکزی معتبر و تخصصی مراجعه کند که هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ نیز کاهش پیدا کند.

اما به طور کلی برای جلوگیری از عیب‌های مختلف گیربکس روش‌هایی مطرح شده است. یکی از این موارد آن است که هیچ گاه قبل از متوقف شدن کامل ماشین، دسته دنده را روی حالت P قرار ندهید. مورد دیگر آن است که برای بکسل کردن ماشین خاموش نباید از هل دادن و کشاندن ماشین روی زمین، حتی در زمان خلاصی آن استفاده کرد. توجه به روغن گیربکس و زمان تعویض آن نیز تاثیر زیادی روی کاهش مشکلات این بخش دارد.

عدم استفاده از خودرو به عنوان یدک‌کش، انجام سرویس‌های دوره‌ای، عدم رانندگی در حالت خلاص، عدم انتخاب حالت D در زمان گاز دادن و… نیز از دیگر عوامل موثر هستند.

بهترین مرکز تعمیرات گیربکس اتومات ۲۰۷

در انتهای بحث هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷، باید به یکی از مراکز تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه اشاره کنیم. مجموعه تعمیرکار با سابقه چندین ساله و با استفاده از بهترین امکانات و افراد متخصص در این زمینه، به بهترین شکل ممکن عیب‌یابی و سپس تعمیر بخش‌های مختلف گیربکس خودرو شما را انجام می‌دهد. این ، خدماتی همچون عیب‌یابی و مشاوره رایگان، خودرو بر رایگان در تمام تهران و ارائه ضمانت‌نامه یک ساله تعمیرات را به مشتریان ارائه می‌کند که باعث اعتماد بیشتر به این مجموعه نیز می‌شود. در این مرکز، مناسب‌ترین قیمت‌ها در کنار باکیفیت‌ترین خدمات ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان این مرکز، به مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا