اقتصادی

طعنه «مورایس» به سیستم داوری ایران: VAR مهم است تا عدالت حفظ شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی سه بر یک مقابل آلمالیق ازبکستان چهار امتیازی شد تا با وجود ابهام در رأی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بازی رفت با الاتحاد عربستان امیدوار به صعود از مرحله گروهی باشد.

سپاهان در حالی به پیروزی خارج از خانه رسید که سیستم داور ویدئویی تصمیمات تأثیرگذاری گرفت.

میلاد زکی پور در دقیقه ۲۱ با شوت مستقیم از روی ضربه ایستگاهی دروازه آلمالیق را گشود اما VAR با بازبینی صحنه گل آن را مردود اعلام کرد. در نیمه دوم نیز رضا اسدی در دقیقه ۶۰ توانست تور دروازه حریف را به لرزه در آورد اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد که در ادامه باز هم سیستم داور ویدئویی به کمک تیم داوری آمد و این گل را صحیح تشخیص داد تا بازی با نتیجه سه بر یک به سود زردپوشان به پایان برسد.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان پس از این دیدار با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی اش عنوان کرد: «VAR مهم است تا در بازی عدالت و حقیقت حفظ شود.»

طعنه «مورایس» به سیستم داوری ایران: VAR مهم است تا عدالت حفظ شود

طعنه‌ای که سرمربی سپاهان در نشست‌های خبری اخیر خود در لیگ برتر ایران به آن اشاره می‌کند و اشتباهات داوران ایرانی را در بعضی بازی‌های رقیبان این تیم در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم تأثیرگذار می‌داند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا