اقتصادی

جزئیات مراسم جاماندگان اربعین در لرستان

همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین فردا ۱۵ شهریور از حرم امام زاده زیدبن علی (ع) تا حرم امامزاده عبدالله خرم آباد برگزار می‌شود.

جزئیات مراسم جاماندگان اربعین در لرستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور از ساعت هفت صبح از حرم امامزاده زیدبن علی (ع) در خرم آباد برگزار می‌شود. 

 

حجت الاسلام قدرتی افزود: در ادامه پیاده روی فردا مراسمی در حرم امامزاده عبدالله خرم آباد نیز از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ۱۰ موکب مردمی در طول مسیر فعال هستند و خدمت رسانی خواهند کرد.

 

به گفته حجت الاسلام قدرتی، سخنرانی سید نواب موسوی از فضلای حوزه علمیه قم و مداحی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: نماز ظهر روز اربعین نیز فردا به جماعت در حرم امامزاده عبدالله اقامه خواهد شد.

 

دلدادگان زیارت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام همه ساله گرد هم می‌آیند و در پیاده‌روی روز اربعین حرکتی بی نظیر را در دنیا رقم می‌زنند؛ حرکتی که نشان از قدرت اسلام و عشق به سیدالشهدا (ع) و پیروی از آن حضرت دارد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا