مجله عمومی

ابطحی: ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین داشتند

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس در اجتماع بزرگ فعالان و یاوران فلسطین با بیان اینکه ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین داشتند، گفت: باید از ظرفیت تشکل ها، گروه‌های فعال و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فلسطین در راستای حمایت از مردم فلسطین استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اجتماع بزرگ فعالان و یاوران فلسطین روز دوشنبه ۲۴ مهرماه به میزبانی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد.

 

در این مراسم آخرین دستاورد‌های طوفان الاقصی، آخرین وضعیت نظام در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی تشریح شده و راهکار‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و اقتصادی برای حمایت از عملیات طوفان الاقصی بررسی شد همچنین دریافت پیشنهادات مکتوب شرکت کنندگان در این اجتماع، جهت انعکاس به مسئولین ذیربط جمهوری اسلامی و منطقه (میدان) با هدف تقویت و حمایت پیروزمندان میدان فلسطین صورت گرفت.

 

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در خصوص این مراسم گفت: ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین داشته و همگام و همراه با امامین امت و انقلاب در تلاش بوده که در صحنه حمایت از فلسطین حرف اول را در جهان بزند.

 

وی ادامه داد: از روز شروع تجاوز وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی در بین همه اعضای جامعه و ملت ایران و حتی جناح‌هایی که دیدگاه متفاوت سیاسی دارند، موجی از عواطف و احساسات نسبت به ملت فلسطین برای تقابل با رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

 

ابطحی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد متعددی ما در کشور داریم که در موضوع فلسطین متمرکز هستند که این نشست برای ساماندهی و سازماندهی و افزایش ظرفیت این سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شد که اکثر تشکل‌ها و گروه‌های فعال و سازمان‌های مردم نهاد در این نشست حضور داشتند.

 

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس اضافه کرد: در این مراسم مقرر شد که تشکل‌ها و گروه‌های فعال و سازمان‌های مردم نهاد در ۹ کمیته از روز آینده در اتاق وضعیت که در دبیر خانه کنفرانس فلسطین مجلس شکل گرفته است، حضور یافته و در این کمیته ها، اهداف و آرمان‌ها و وظایف مشخص شده و کار خود را شروع می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: امید است که با اقدامات مردمی بی نظیری صورت خواهد گرفت تا در این مرحله از جنگ به پیروزی نهایی برسیم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا