مجله ورزشی

افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر تا کاهش تصادفات منجر به فوت در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري مجله رز، سردار مطهری زاده در این نشست خبری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در طول هفته انتظامی امسال که با شعار “شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار” برنامه‌هایی از جمله جشن روز سرباز، نمایشگاه بازی‌های کودکانه، میز خدمت و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا برنامه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: طی ۶ ماه نخست سال شاهد افزایش ۱۵ درصدی سرقت‌های خرد بودیم و ۸ هزار و ۸۴۰ سرقت ثبت شد.

وی با اشاره به کشف ۲۲ درصدی سرقت‌ها، افزود: در سرقت‌های کلان ۴ درصد کاهش را ثبت کردیم.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه ۳۴ درصد دستگیر شدگان توسط ناجا را سارقان تشکیل می‌دهند، گفت: ۸۵ درصد سرقت‌ها توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به کاهش ۲ درصدی تعداد تصادفات منجر به فوت، گفت: طی ۶ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۵۱ نفر در تصادفات فوت شدند که امسال این عدد به ۱۴۳ مورد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد تصادفات منجر به فوت استان در محور آشخانه به جنگل گلستان رخ داده است.

سردار مطهری زاده در انتها از کشف ۶۸۹ کیلوگرم مواد مخدر طی ۶ ماه نخست سال خبر داد و گفت: میزان کشف ۳۹ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا