«بازی» دو سر باخت برای «ساکت»/ انتقال بازیهای سپاهان به فولادشهر! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هر چند هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای انضباطی خود در مورد دیدار برگزار نشده تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان را اعلام نکرده اما بررسی اتفاقات و آیین نامه انضباطی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا احتمال بازنده شدن نماینده ایران را پررنگ نشان می دهد.

با این وجود هنوز از سوی باشگاه سپاهان شفاف سازی درستی از ماجرای رخ داده بین مسئولان این باشگاه و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و دلایلی که باعث شد این دیدار دقایقی قبل از برگزاری لغو شود، صورت نگرفته است.

همین کوتاهی باشگاه سپاهان در شفاف‌سازی باعث انتشار اخبار ضد و نقیض و البته گمانه زنی‌هایی در مورد دلیل لغو این بازی شد که هم ذهن مخاطبان و علاقمندان به فوتبال را آشفته کرد و هم باعث شد مسائلی مطرح شود که دور از واقعیت بود اما تبعاتش برای فوتبال و کشور سنگین خواهد بود.

چه بسا اگر بعد از بازی باشگاه سپاهان دلیل لغو این بازی را درست و دقیق اعلام می کرد، از برخی مصاحبه ها و اظهارنظرهای غیرواقع جلوگیری می شد و فوتبال کشور تاوان اقدامات نسنجیده برخی عوامل را نمی داد.

آنچه مسلم است کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت گزارش ها و بررسی همه جانبه این اتفاق، رای خود را با ذکر دلیل لغو آن اعلام خواهد کرد. در این صورت اگر رای به محکومیت باشگاه سپاهان صادر شود، محمدرضا ساکت «بازی» را دو طرفه باخته است.

اول این که یک نتیجه ۳ بر صفر در کارنامه تیمش ثبت می شود و دوم این که یا باید عامل برگزار نشدن بازی در نقش جهان را کنار بگذارد – که اگر می خواست و توانایی آن را داشت در همان بازی با الاتحاد کنار می گذاشت – یا این که باید دیدارهای خانگی سپاهان را در زمین دیگری برگزار کند.

خبرنگار آنلاین کسب اطلاع کرد مسئولان باشگاه در این فکر هستند که ورزشگاه فولادشهر اصفهان را جایگزین نقش جهان کنند تا بتوانند بازی های بعدی در لیگ قهرمانان آسیا را بدون مشکل برگزار کنند.

خروج از نسخه موبایل