اقتصادی

تمدید هشدار زرد باد و بارش در پایتخت / از رودخانه‌ها فاصله بگیرید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حامد یزدی آنلاین، بعد از ظهر سه شنبه ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق این پیش‌بینی از عصر فردا چهارشنبه تا روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه فعالیت سامانه‌های یادشده دور از انتظار نیست.

یزدی‌آنلاین با بیان اینکه طی مدت مذکور در بخش‌های شمالی به ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، کاهش نسبی دما پیش بینی شده است گفت: در این وضعیت احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد لذا از شهروندان درخواست می‌شود مطلقاً از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی در مدت یادشده نیز هشدار داد و افزود: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

یزدی آنلاین با اشاره به احتمال لغزندگی جاده‌هایی کوهستانی، وقوع مه، کاهش دید و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی، بیان داشت: از مردم می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفرهایی که نیاز به تردد در جاده‌های کوهستانی دارد خودداری کنند

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا