مجله عمومی

تکمیل پروژه‌های راهسازی استان بوشهر سرعت بیشتری می‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده صبح جمعه در بازدید از پروژه‌های محور دشتستان به تنگستان و محور کنار تخته به دالکی اظهار داشت: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌ها و بررسی وضعیت اجرای آنها بازدیدهای مستمری داریم.

وی راه را یکی از نیازها و مطالبات اصلی مردم در استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه‌های متعددی در سطح استان در دست اجرا است که تلاش داریم این طرح‌ها سرعت بیشتری داشته باشند.

استاندار بوشهر با با بیان اینکه پروژه احداث اتوبان دالکی به کنار تخته در سه شیفت کاری فعال است خاطر نشان کرد: تکمیل این‌محور از مطالبات اساسی و مهم مردم استان بوشهر به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر در بازدید سرزده در محل احداث اتوبان مهم دشتستان-تنگستان حضور یافت و از نزدیک نحوه عملیات راهسازی را بررسی کرد.

در این بازدید که فرمانداران دشتستان و تنگستان و مدیرکل راه و شهرسازی حضور داشتند، استاندار بوشهر بر کیفیت بخشی به پروژه و تسریع در انجام هرچه سریع‌تر این محور حیاتی تاکید کرد.

محور دشتستان-تنگستان به دلیل حادثه ساز بودن تاکنون قربانیان زیادی داشته است و پس از توقف هشت ساله با دستور و پیگیری استاندار بوشهر، بخش زیادی از مسیر به بهره برداری رسیده و بزودی بخش پایانی این مسیر نیز به بهره برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر همچنین به منظور بررسی احداث اتوبان دالکی به کنار تخته از محل احداث این محور مهم ملی و کارگاه شرکت مجری طرح بازدید کرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا