اقتصادی

اکران ۸ فیلم کوتاه هم‌زمان با هفته فیلم و عکس در شهرکرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احسان قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، اظهار کرد: فیلم‌های «محدودیتی نیست»، «ناکو»، «یک قایق روی دریا»، «اتاق بغلی»، «ر مثل رود»، «لاین»، «تجزیه» و «اشتراک» هشت اثر تولید شده حوزه هنری است که در چهارمین هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

وی افزود: چهارمین هفته فیلم و عکس استان چهارمحال و بختیاری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان دفتر شهرکرد با همکاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از ۲۶ تا ۳۱ شهریور در شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال حوزه هنری استان ضمن همکاری در برگزاری نمایشگاه عکس زیست بوم در این رویداد فرهنگی تولیدات فیلم کوتاه خود در سال گذشته را نیز اکران خواهد کرد.

به گفته قائدی مستند «محدودیتی نیست» به کارگردانی محمد نصیری با موضوع امید و به نمایش کشیدن زندگی پر تلاش معلولان چهارمحال و بختیاری و «ناکو» دیگر ساخته این هنرمند فیلم‌ساز آثار تولیدی حضور یافته در چهارمین هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری هستند.

وی عنوان کرد: مستند کوتاه «یک قایق روی دریا» ساخته آرمان قلی‌پور که در باره زندگی معلم جوان روستای چشمه قاسم است و مستند کوتاه «ر مثل رود» دیگر اثر قلی‌پور در این رویداد حضور دارند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آثاری چون «اتاق بغلی» به کارگردانی امیر حیدری، «لاین» به کارگردانی محمد توکلی زانیانی، «تجزیه» به کارگردانی امیر حسین اسیوند و «اشتراک» به کارگردانی امین محمدی دیگر آثار تولیدی حوزه هستند که در چهارمین هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

قائدی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای حضور در اکران این آثار می‌توانند از تاریخ ۲۶ الی ۳۱ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به فرهنگ سرای بزرگ شهرکرد مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا