اقتصادی

اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر به پایانه مرزی مهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرتضی شیروانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل‌ونقل عمومی مسافر استان، از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریورماه، ۱۳ هزار و ۷۰۶ زائر عتبات‌عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابه‌جا شدند.

اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر به پایانه مرزی مهران

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۶۵۱ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند، افزود: تعداد شش هزار و ۶۴ نفر از زائران با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس، هفت هزار و ۴۵۸ نفر نیز با ۴۳۹ دستگاه مینی‌بوس و ۸۵ زائر با ۲۲ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: تعداد سفرهای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸۴ سفر، ۳۵ درصد افزایش و تعداد جابه‌جایی زائرین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

شیروانی، بیان کرد: در حال حاضر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی توسط ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه از ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان به‌صورت شبانه‌روزی در مرز مهران در حال انجام است.

بنابراین گزارش، طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا