مجله هنر و فرهنگ

تردد زائران اربعین از مرز مهران از ۲ میلیون گذشت

مجله رز/ایلام استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین استان با اعلام این خبر که از اول صفر تاکنون و در فاصله ۵ روز مانده به اربعین بیش از ۲ میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند، گفت: از این تعداد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر خروج و بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا»استاندار ایلام شامگاه جمعه ۱۰ شهریور در  گفتگو  با خبرنگاران در  پایانه شهید سلیمانی مرز مهران گفت: کمتر از  دوسال ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین در استان ایلام هزینه شده است.

وی در ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات زیرساختی  در پایانه مسافربری برکت تلاش داریم که زوار با کمترین معطلی به محل سکونت خود انتقال داده شوند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام به تکمیل زیرساخت‌های ضروری و مهم برای تسهیل تردد زوار اشاره کرد و افزود: مسیر ایلام – مهران بعنوان یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی مسیر اربعین استان چهار خطه شده است و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران هم زیربار ترافیک رفت.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ بزرگ اربعین که ظرفیت پارک بیش از ۹۰ هزار خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: با احتساب پارکینگ های خصوصی و عمومی و داخل و اطراف شهر ظرفیت پارک ۲۷۰ هزار خودرو در مهران فراهم شده است‌.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا