مجله ورزشی

شروع پرسپولیس برای دیدار با رونالدو از ۴ روز دیگر

به گزارش خبرگزاری مجله رز، سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی مقابل فولاد در هفته چهارم لیگ برتر و تعطیلی مسابقات باشگاهی، با نظر کادر فنی ۴ روز استراحت می‌کنند.

سرخ‌ها در چهار هفته ابتدایی لیگ با سه پیروزی و یک تساوی ۱۰ امتیاز کسب کردند و در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. کار سخت سرخ‌ها در شهریور از روزهای آینده شروع خواهد شد.

شاگردان گل‌محمدی که باید خود را برای آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با النصر عربستان آماده کنند، از روز دوشنبه آینده مجددا به تمرینات بازمی‌گردند.

نکته مهم اینکه پرسپولیس تا پایان پنجره تابستانی مهاجم دیگری جذب نکرد و باید دید سرخ‌ها با یک مهاجم در اسکواد خود به مصاف یاران رونالدو خواهند رفت یا در این مدت درویش فوروارد آزاد به عنوان سهمیه فیفا جذب خواهد کرد.

251251

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا