اقتصادی

خدمت رسانی ۱۷ هزار موکب در راه نجف اشرف به کربلا

۱۷ هزار موکب در راه نجف اشرف به کربلای معلی در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه الغدیر در خصوص اقدامات تامین امنیت زائران حسینی و خدمات ارائه شده از سوی مردم نجف و دیگر استان‌های عراق به زائران گفت: همگی در اینجا تلاش می‌کنند تا در چارچوب خدمت رسانی به زائران به صورت شبانه روزی از همدیگر پیشی بگیرند.

وی گفت بیش از ۱۷ هزار موکب در راه نجف به کربلا وجود دارد که اگر موکب‌های موجود در راه‌ها و جاده‌های دیگر عراق را به آن‌ها اضافه کنیم این عدد بیشتر خواهد شد. مانند موکبی که درحال حاضر در مقابل آن ایستاده ام یعنی موکب شهدای شبکه تلویزیونی الغدیر به زائران خدمت رسانی می‌کنند. همانطور که امروز مشاهده کردید عوامل و دست اندرکاران شبکه الغدیر در این موکب بزرگ مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.
سید منتظر البکاء یکی از عوامل و کادر شبکه الغدیر در مصاحبه با این شبکه بیان کرد: ما معمولا هر ساله در دهه دوم ماه صفر به همراه عوامل و کادر شبکه الغدیر، دوستداران این شبکه و دوستان شهدای این شبکه که جان خود را در راه ادامه این راهپیمایی میلیونی و تامین امنیت ما و مردم فدا کردند، در اینجا جمع شده ایم، تا یاد و خاطره شهدایی همچون شهید علا العامری، علی الانصاری، علی صناعه و شهید وعد الله زنده نگه داریم.
وی همچنین افزود: تلاش می‌کنیم که در این موکب خدمات رسانه‌ای به زائران ارائه دهیم.

 

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا