اقتصادی

کشف بیش از ۸۳ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: بیش از ۸۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

کشف بیش از ۸۳ کیلوگرم تریاک در قمسردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به دریافت گزارشی در خصوص حمل و جابجایی موادمخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو پارس از بندرعباس به تهران و عبور از محور‌های مواصلاتی استان قم گفت: موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده مشخص شد علاوه بر خودروی پارس، یک دستگاه خودروی کامیونت فتون هم با سرنشینان خودروی سواری پژو پارس در ارتباط هستند که با کنترل محور‌های مواصلاتی هر ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شدند.

سردار میرحیدری گفت: در بازرسی از خودروی کامیونت در محل جاساز شده داخل باک، مقدار ۸۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک در قالب ۴۲ بسته کشف شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه ۳ نفر دستگیر شدند افزود: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا