“بوکس” خاص‌ترین رشته ایران در بازی‌های آسیایی/ بلیت پاریس از هانگژو رزرو می‌شود

"بوکس" خاص‌ترین رشته ایران در بازی‌های آسیایی/ بلیت پاریس از هانگژو رزرو می‌شود

بوکس ایران بی تردید رشته خاص کاروان ایران در بازی‌های آسیایی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله رز ، تیم ملی بوکس ایران برای بازی‌های آسیایی هانگژو 5 نماینده دارد که تا این لحظه هنوز ترکیب تیم نهایی نشده است.

از آنجایی که بوکس تنها رشته‌ای است که در بازی‌های آسیایی می‌تواند سهمیه المپیک بگیرد ، تبدیل به خاص ترین رشته کاروان ایران در هانگژو شده است.

پیگیری‌ها نشان می دهد احتمال کاهش سهمیه‌های بوکس وجود دارد چون در هر وزن 2 فینالیست سهمیه می‌گیرند و کار تیم ما در این میدان بسیار دشوار است.

بوکس ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی با ترکب امید احمدی صفا ، سجاد کاظم‌زاده و سید شاهین موسوی راهی مسابقات شد و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

در این رقابت‌ها اکبر احدی هدایت تیم را بر عهده داشت و علی مظاهری هم دستیار او بود.

اما قرار است در هانگژو حسین نهرودی سرمربی تیم باشد و باید دید با چند بوکسور راهی این بازی‌ها می‌شود.

علی حبیبی‌نژاد ، دانیال شه‌بخش ، مسلم مقصودی ، طوفان شریفی ، سید شاهین موسوی یا میثم قشلاقی (این دو بوکسور در یک وزن حضور دارند) ملی‌پوشان احتمالی در هانگژو هستند که در این بین هیچکدام سابقه کسب مدال در این بازی‌ها را ندارند اما شه‌بخش و موسوی تجربه کسب سهمیه المپیک و حضور در این رویداد بزرگ را داشته‌اند.

باید منتظر ماند و دید خاص‌ترین رشته ایران (به علت گزینشی المپیک بودن این رقابت‌ها) در این بازی‌ها چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد و آیا شاگردان نهرودی می‌توانند ناکامی دوره گذشته را جبران کرده و به مدال و البته کسب سهمیه المپیک پاریس دست پیدا کنند یا خیر.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل