اقتصادی

عملیات بهسازی معابر دیلم آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ایوب ترک زاده عصر پنج شنبه در بازدید از آغاز عملیات فاز دوم بهسازی و اصلاح بلوار پاسداران که به مناسبت هفته دولت شروع به کار کرده است گفت: با توجه به اهمیت بلوار پاسداران در تردد مردم و از طرفی نارضایتی شهرداری و شورای شهر و همچنین عموم شهروندان و به ویژه کسبه محل از روند اجرایی فاز اول این پروژه، خوشبختانه عملیات عمرانی فاز دوم بهسازی بلوار پاسداران پس از انتخاب پیمانکار جدید با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر در حال انجام است.

شهردار بندر دیلم افزود: این فاز به طول ۵۵۰ متر شامل برش آسفالت، خاکبرداری، تولید دال‌های پیش ساخته و لایروبی کانال بزرگ زیر سطحی با اختصاص اعتبار ۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی آغاز شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت بلوار پاسداران در تردد شهروندان و مشکلات و نارضایتی که برای همشهریان عزیز به ویژه کسبه این مسیر در طی چند ماه گذشته به وجود آمد با پیگیری لازم جهت ادامه کار در فاز دوم این پروژه، پیمانکار جدید انتخاب و با سرعت بیشتر و تجهیزات کامل‌تر عملیات عمرانی بهسازی بلوار پاسداران آغاز شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا