اقتصادی

افتتاح و کلنگ زنی ۶۱ طرح در آبیک 

سرپرست فرمانداری آبیک از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست فرمانداری آبیک از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشتافتتاح و کلنگ زنی ۶۱ طرح در آبیک  هفته دولت با ۱۱ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.

 به گفته مددخانی، از مجموع طرح ها، ۳۷ پروژه برای بخش مرکزی و ۲۴ پروژه نیز مربوط به بخش بشاریات است.

وی افزود: پنج مجموعه فرهنگی، پنج پروژه کشاورزی، یک طرح اجتماعی، هفت پروژه اقتصادی و ۴۳ پروژه عمرانی از جمله طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

مددخانی تصریح کرد: همچنین با اجرای این طرح‌ها ۹۸۲ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۶۰۹ فرصت شغلی غیرمستقیم در سطح منطقه فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در شهرستان آبیک، اضافه کرد: طرح آبرسانی به شهر تازه تاسیس زیاران از آبگیر خط انتقال تا تصفیه خانه سد زیاران، افتتاح طرح‌های تولیدی، زمین چمن مصنوعی، ساماندهی خیابان‌های شهر قشلاق و افتتاح پنج پروژه با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین بهره برداری از ۶ پروژه در خاکعلی با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آبیک تصریح کرد: همچنین در حوزه راهداری نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده از جمله بهره برداری از راه‌های روستایی به ویژه در ابراهیم آباد و هزار جلفا از توابع بخش بشاریات خواهد بود.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق استان قزوین قرار دارد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا