اقتصادی

اعزام مبلغان خوزستانی برای کمک‌رسانی به مواکب اربعین

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان : مبلغان زبان‌دان این استان برای خدمت رسانی به مواکب آن سوی مرز در چهار مرحله برای امور تبلیغی اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، حجت الاسلام علی علیزاده اظهار کرد: مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان اقدام به ساماندهی مبلغان زبان‌دان استان در راستای خدمت رسانی به مواکب آن سوی مرز کرده و مبلغان بر اساس زمانبندی تعیین شده در چهار مرحله برای امور تبلیغی اعزام خواهند شد.

اعزام مبلغان خوزستانی برای کمک‌رسانی به مواکب اربعین

وی اضافه کرد: بر این اساس از یکم تا هفتم ماه صفر (۲۷ مردادماه تا ۲ شهریورماه) ۵۰ نفر از مبلغان خوزستانی برای تبلیغ و خدمت رسانی در مواکب شهر بصره اعزام خواهند شد؛ همچنین از ۶ تا ۱٠ ماه صفر (یکم تا پنجم شهریورماه) ۵٠ نفر دیگر از مبلغان استان برای تبلیغ و خدمت رسانی در مواکب شهر عماره اعزام می‌شوند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه از ۱۰ تا ۲۰ صفر (پنجم تا پانزدهم شهریورماه) ۱۰ نفر از مبلغان خوزستانی برای خدمت و خدمت رسانی به مواکب شهرستان العماره اعزام خواهند شد، گفت: همچنین از ۱۵ تا ۲۰ ماه صفر (دهم تا پانزدهم شهریورماه) ۵۰ نفر دیگر از مبلغان استان به مواکب شهر دیوانیه اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: از همه روحانیون و مبلغان خوزستانی تقاضا دارم برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی حتماً با لباس مقدس روحانیت در مراسم باشکوه اربعین شرکت کنند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا