اقتصادی

پذیرایی خدام موکب شهدای گمنام و شهدای یزد از زائران اربعین حسینی

مسئول موکب شهدای گمنام وشهدای محمدآبادیزد: بیش از ۱۰۰ خادم روستای محمدآباد به مدت ۲۰ روز در کربلای معلی به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسئول موکب شهدای گمنام وشهدای محمدآبادیزد گفت:امروز موکب شهدای گمنام و شهدای یزد از روستای محمدآباد یزد  به سمت عراق حرکت کردند تا پذیرای زائران در کربلای معلی باشند.پذیرایی خدام موکب شهدای گمنام و شهدای یزد از زائران اربعین حسینی

 

علی بمانی افزود:این کاروان شامل ۲۰ کامیون ، کامیونت و یخچال و.. می‌باشد.

 

وی ادامه داد: موکب شهدای گمنام و شهدای محمدآباد یزد از چهارماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد و نسبت به جمع آوری نذورات مردمی اقدام کرده است و در این مدت بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

 

وی تصریح کرد: این موکب در زمینه پذیرایی و اسکان فعالیت دارد و به مدت ۲۰ روز خدمت رسانی می‌کند.

 

بیش از ۱۰۰ خادم از این روستا به خدمت رسانی به زائران اربعین می‌پردازند.

 

راهی شدن کاروان بقیه الله فهرج برای خدمت رسانی به زائران اربعین 

همچنین اعضای کاروان بقیه الله فهرج نیز در قالب ۷ تریلر، ۲ دستگاه نیسان و ۵۰ نفر خادم برای پذیرایی ۷۰ هزار نفر از زائران اربعین راهی نجف اشرف شدند. این کاروان با ۳ میلیاردتومان کمک‌های مردمی راهی عراق شده است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا