اقتصادی

افزایش بازرسی‌ها وتشدید نظارت بر بازار اجاره‌بهای مسکن

ذره بین دولت بر بازار مسکن

رییس جمهور در نشست با استانداران بر بازرسی از مشاورین املاک ، نظم‌ بخشیدن به واحدهای صنفی وتشدید نظارت بر سکوهای فعال در بازار مسکن تاکید کرد.

شرکت استاندار گیلان در شورای عالی مسکنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی مسکن که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور ، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و دیگر استانداران و از اعضای هیئت دولت برگزار شده بود ، با قدردانی از اقدام بنیاد مسکن در ساخت سالانه ۴۰۰ هزار مسکن روستایی در قالب نهضت ملی مسکن گفت : برای کنترل بازار مسکن باید بازرسی‌ها از مشاورین املاک استمرار داشته باشد و با توجه به نقش اتحادیه‌ ها در نظم‌بخشیدن به واحدهای صنفی و برخورد به‌موقع با متخلفان ، نظارت بر سکوهای فعال در بازار مسکن تشدید شود.

رییس جمهور در این نشست با تاکید برافزایش نظارت بر بازار اجاره‌بهای مسکن به‌ویژه در پایتخت افزود : بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌های مسکن کارگری ، کارمندی و روستایی در تولید مسکن ضروری است و باید درتولید فولاد و سیمان و عرضه آن با قیمت مناسب به مصرف‌کننده توجه ویژه شود.

در این نشست استانداران برخی از استان‌ها با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن استان خود را تشریح کرد. 

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا