اقتصادی

بررسی طرح تصفیه آب در محل سکونت

طرح تصفیه آب در محل سکونت بررسی و اجرایی می شود.

بررسی طرح تصفیه آب در محل سکونتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون محیط‌زیست، زیرساخت و نوآوری مرکز مطالعات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری در مجوز‌هایی که برای ساخت و ساز صادر می‌کند، محدودیت‌های ارتفاعی را در حریم قائل شده و اگر طرح تصفیه آب در محل به نتیجه برسد، می‌توان در بخش‌هایی از شهر محدودیت عمق را لحاظ کرد.

علیرضا نوری افزود: روان آبی در شهر شکل می‌گیرد و به زمین نفوذ می‌کند که در زمین با آلودگی همراه است، باید بدانیم با چه ساختاری می‌توانیم این روان آب را در محل تصفیه کنیم، سپس به زمین نفوذ کند.

معاون محیط‌زیست، زیرساخت و نوآوری مرکز مطالعات شهری شهرداری تهران گفت: اجرای طرح تصفیه آب در محل به جلوگیری از فرونشست زمین نیز کمک می‌کند.

وی افزود: تحقیقاتی در حوزه زیرساخت و عمران، در مرکز مطالعات شهرداری تهران انجام شد که اکنون این طرح در مرحله نهایی شدن است سپس در اولویت کار مدیران قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا