تست کرم پودر لاکچری کوین

چرا کرم پودر لاکچری کوین توصیه پزشکان است؟

برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت و بدون لک استفاده از کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی به عنوان یک کانسیلر فوق‌العاده می‌تواند گزینه‌ای عالی و کاربردی باشد. کرم پودر موجود در فروشگاه آقای بیز فاقد پارابن و مواد مضر است که در استفاده بلند مدت به پوست آسیبی وارد نمی‌کند. این محصول دارای شماره های مختلفی است که با توجه به رنگ‌بندی و تن رنگ پوست خود می‌توانید آنها را سفارش داده و از مزایای بینظیری که دارد بهرمند شوید.

این کرم پودر با توجه به فرومولاسیون ملایمی که در آن به کار رفته است برای تمامی سنین قابل استفاده است  و  باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. همچنین این محصول فاقد رایحه بوده که برای عزیزانی که از مواد آرایشی بدون رایحه استفاده می‌کنند، محصولی مناسب است. وب سایت aghayebiz.com دارای نمایندگی محصولات لاکچری کوین در تهران می باشد که برای خرید محصولات لاکچری کوین در تهران می توانید با شماره تماس 09101935851 در ارتباط باشید.

رنگ بندی کرم پودر پد دار لاکچری کوین

اگر پوست صورتتان سفید و روشن است، شماره ۵۱۱ و ۵۱۲ مناسب شما است. در ادامه طبق شماره کرم پودر ها میتوانید کرم پودر مناسب با پوست خود را انتخاب کنید :

پوشانندگی کرم پودر لاکچری کوین

یک زیرسازی خوب می تواند ناهمگونی های روی پوست را به خوبی پوشش دهد و از نظر میکاپ آرتیست ها اولین قدم برای آرایش است. از طرفی کرم پودر لاکچری کوین با پوشش بالایی که در سطح پوست ایجاد می کند میتواند تمام عیوب پوست را پوشش دهد و پوستی صاف و یکنواخت را به شما عزیزان هدیه دهد.

فرق کرم پودر با پنکک را بدانید ؟؟

کرم پودر یا پنکک

روند اعمال آرایش پنکک کانتور مانند کرم پودر معمولی است. فقط شما چندین رنگ برای برجسته کردن و سایه زدن ویژگی های مختلف استفاده می کنید. شما به آرایش پنکک معمولی خود (که با رنگ پوست خود مطابقت دارد)، یک پنکک برای برجسته کردن و یک پنکک برای خطوط تیره تر نیاز دارید.

پودر فشرده مستقیما روی پوست می نشیند، بنابراین باید مراقب میزان استفاده از آن باشید. در حالی پودر های سفت کننده در پوست شما ذوب می شوند و در آرایش شما قفل می شوند.

کرم پودر بهتر است یا پنکک ؟

همانطور که در مطالب بالا گفتیم برای انتخاب کرم پودر یا پنکک مناسب پوست خود باید اول نوع پوست و رنگ پوستتان آگاه باشید. از اینجا برای دو نوع پوست خشک و چرب توضیحات کامل داده ایم :

سوالات متداول

این مدل کرم پودر برای چه نوع پوستی مناسب نیست ؟

برای پوشش دهی تیرگی زیر چشم مناسب است ؟

برای پوست چرب براق مناسب است؟

برند لاکچری کوین برای کجاست ؟

اگه تصمیم دارید که برای جشنی یا مهمونی لباس قرمز بپوشید (چون هیچ کس نمی‌تونه جرات کنه که به رنگ شما برسه!)، بهترین راه برای تکمیل این لباس عالی، استفاده از کرم پودر لاکچری کوین اصل هست ، نه تقلبی. چرا؟ چون با این کرم پودر لاکچری کوین اصل ، صورتتون حسابی برجسته می‌شه و دیگه نیازی به بقیه‌ی لوازم آرایشی ندارید!

کافیه این کرم پودر رو بر روی صورتتون بزنید و درخشش فوق‌العاده‌ای رو به دنیای اطرافتون ارائه بدید! ضمناً این کرم پودر به‌عنوان یک جواهرات طبیعی برای صورت شما با افتخار تولید شده و به دلیل ماندگاری بالا، حتی بعد از چند ساعت هم هموار و درخشان خواهد بود. به این تدابیر که شما رو به مجمع می‌برن، چقدر عالیه؟!

یکی از رایج مورد استفاده بانوان کرم پودر است. همانطور که حتما می دانید برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم آرایشی در دنیا فعالیت دارند که یکی از مطرح ترین آنها برند لاکچری کوین کشور فرانسه است. کرم پودرهای لاکچری کوین طرفداران زیادی در همه کشورها دارد و بیشتر خانم ها سعی می کنند از محصولات این برند برای آرایش و میکاپ خود استفاده کنند.

یکی از مشکلات خانم ها در هنگام خرید وجود برندهای تقلبی و مشابه اصلی در بازار است. به همین دلیل در این محتوا از بلاگ اژدر کالا به بررسی و نحوه تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل از تقلبی خواهیم پرداخت.

کرم پودر لاکچری کوین ساخت کجاست؟

برند luxury coin متعلق به کشور فرانسه است و لوازم آرایشی و مراقبت پوست بسیار معروفی تولید می ­کند. کرم پودر لاکچری کوین در ایران تحت لیسانس این برند معروف تولید می ­شود؛ یعنی مواد اولیه آن از فرانسه ارسال می ­شود و سپس با نظارت و براساس استانداردهای شرکت فرانسوی تولید می ­گردد.

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل در فروشگاه های مختلف با توجه به حاشیه سود و خدمات آن فروشگاه، کمی با هم متفاوت است؛ اما محدوده قیمتی بین 450 تا 650 هزار تومان قرار دارد. اگر فروشگاهی این محصول را با قیمت بسیار کمتر عرضه کرد، احتمالا اصل نیست.

تست کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی هنگام تست روی پوست، کیفیت و حس متفاوتی دارند. هنگام تست کرم پودر لاکچری کوین، روی پوستتان احساس خشکی و سنگینی نمی­کنید. اگر کمی از این کرم پودر را روی پوستتان بمالید قدرت پوشانندگی بالای آن را کاملا مشاهده می­کنید.

کرم پودر لاکچری کوین اصل برای انواع پوستها مناسب است؛ در پوستهای خشک، به حفظ رطوبت آن کمک می­کند و چون مات است برای پوستهای چرب و براق هم مناسب است. این کرم پودر دارای کانسیلر است و لک ­ها را به خوبی می­پوشاند.

کرم پودر اصل لاکچری کوین مواد مضر و عطر تند ندارد و باعث نرمی و لطافت پوست شما می­شود. این کرم پودر به سرعت جذب پوستتان می­شود و ناهمواری ها و تیرگی های آن را کاملا می­پوشاند. کرم پودر اصل لاکچری کوین، ارگانیک و طبیعی است و مواد مضری مثل پارابن ندارد.

در بسته ­بندی ست کرم پودر اصل، برای اینکه استفاده از آن راحت باشد یک پد مخصوص هم قرار دارد.

طیف رنگی کرم پودر اصل لاکچری کوین هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره و سبزه مناسب است. این کرم پودر خاصیت واترپروف یا ضدآب دارد و برای استفاده در محیط ها و اقلیم های مرطوب و همین­طور کسانی که زیاد عرق می­کنند مناسب است.

خروج از نسخه موبایل