اقتصادی

تداوم ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی در مناطق عشایری دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول از ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و دارویی رایگان به صورت ماهیانه به ساکنان مناطق عشایری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، محمدعلی شفیعی نیا گفت: گروه‌های سلامت و سیار مرکز بهداشت دزفول براساس یک برنامه زمانبندی شده، به صورت ماهیانه به مناطق عشایری و دور دست اعزام شده و خدمات رایگان مانند ویزیت پزشک، ماما، خدمات پرستاری و دارویی را در محل به جمعیت عشایری ارائه می‌دهند.تداوم ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی در مناطق عشایری دزفول

 

وی افزود: وجود مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهیون، راه اندازی خانه‌های بهداشت در دورترین مناطق شهرستان، استخدام بهورزان بومی در خانه‌های بهداشت، ارائه خدمات رایگان بهداشتی، برقراری اورژانس هوایی برای بیماران، از کار‌هایی است که در حوزه سلامت در این بخش انجام شده است.

 

شفیعی نیا می‌گوید: رفع کامل نیاز‌های حوزه سلامت بخش شهیون مستلزم مشارکت همه جانبه همه ارگانها، سازمان‌ها و خیران است.

 

رحیمی، بخشدار شهیون نبود جاده‌های ارتباطی مناسب، ضعف آنتن دهی خطوط تلفن و اینترنت را از مهمترین مشکلات بخش عنوان کرد و خواستار توجه ویژه همه ارگان‌ها در حل مسائل موجود در منطقه شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا