ایجاد شهرک اختصاصی تولید کفش در اسلامشهر پیگیری می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا فخاری شامگاه دوشنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید اسلامشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای انجام شده، به تولید می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و هدف عمده ما کمک به رفع مشکلات بخش تولید است.

وی با اشاره به صادراتی بودن برخی از کالاها در بازدیدهای امروز افزود: وقتی کالایی قابلیت صادرات پیدا می‌کند، یعنی توانسته روند کنترل، ارزیابی و نظارت بین المللی را طی کند و این باعث افتخار است و باید از این طریق تلاش کنیم سهم برندهای بازارهای داخلی را با تغییر رویکردها به فرصت‌های بین المللی تبدیل کنیم.

استاندار تهران عنوان کرد: قوانین مترتب بر تولید با شرایط همخوانی ندارد و گاهی برای یک متر تغییر کاربری سیر طولانی و مطولی باید طی شود که نمی‌توان قدرت تولید را افزایش داد، از سوی دیگر تداخل قوانین نیز منجر به مشکلات می‌شود.

فخاری سپس گفت: یکی از راهکارها مدل سازی صنفی است و اگر صنوف در جایگاه و مقام صنف مربوطه به نقطه‌ای برسند تا عوامل و راهکارهای حرفه ای را در بسته مشخصی ارائه دهند، تکلیف سرمایه گذار و دستگاه‌ها مشخص می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: مراتب قبلی در ۳۸ لکه صنعتی استان تصویب شد، همچنین در مورد بعضی از شهرک‌های باقی‌مانده تصمیم گرفته شد.

استاندار تهران با اشاره به رفع مشکلات واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: قابلیت اصلی اسلامشهر در تولید کفش کتانی است که از اراضی موجود برای ایجاد شهرک اختصاصی تولید کفش استفاده می‌کنیم و پیگیری این موضوع در دستورکار قرار گرفته است.

خروج از نسخه موبایل