کسب و کار محلیمجله عمومی

مبنای محاسبه قیمت پرچم تشریفات چیست؟

قبل از آنکه پاسخ پرسش چیست را بدهیم بد نیست با معنی لغوی آن آشنا شده تا درک بهتری را بدست آوریم. کلمه تشریفات از ریشه شرف که در زبان عربی به معنی وجد و بزرگی است می آید. در لغتنامه دهخدا نیز تشریفات به معنی آرایش و زینت ذکر شده است . در واقع می توان به صورت لغوی گفت ، معنی پرچم تشریفات را پرچم زینتی که زینت دهنده بوده و می تواند بزرگی را به نمایش گذارد تعریف نمود. همانطور که کلمه تشریفات نیز در عامه به معنی تجملات و ظاهر آرایی می تواند تعبیر گردد.

ویژگی های پرچم تشریفات چیست

اما پرچم تشریفات ( پرچ ایستاده نیز می نامند ) از نظر کاربردی نیز تعریف خود را دارد . اصولا سازمان ها و کسب و کارهای مختلف و یا نهادها و شرکت ها با  مرتبط با خود ، نمادی را برای نهاد ، سازمان و یا کسب و کار خود در نظر می گیرند . همانطور که می دانیم و یا نشان مهمترین عنصر ایجاد یک هویت بصری می باشد که سایر ابزارهای تبلیغاتی از لحاظ ساختار ظاهری ، فاکتور های مهم خود را از آن الهام می گیرند ، مانند رنگ و شکل هندسی.

برای نمایش آرم به عنوان اصلی ترین بخش هویت بصیری ، از اقلام مختلفی تبلیغاتی استفاده می شود که یکی از مهترین آنها می باشد. پرچم یکی از ابزار های مهم ایجاد هویت بصری برند بوده که در اکثر سازمانها ، شرکت ها ، نهاد و یا انجمن ها می توان آن را کنار دفتر اداری ، راهرو ورودی و یا داخلی ، روی سکوهای نمایش آن را یافت . از اصلی ترین نمونه های پرکاربرد چاپ نماد روی پرچم نیز ، پرچم تشریفات است که همراه آرم چاپ شده روی آن هویت سازی می کند.

مشخصات پرچم تشریفات | ویژگی های پرچم ایستاده

پرچم تشریفات از لحاظ خصوصیات ظاهری دارای ابعاد بزرگی است و همین امر باعث می شود نشان شما به خوبی در معرض دید مخاطب قرار گیرد. ابعاد پارچه در نظر گرفته شده برای آن ۹۰ در ۱۵۰ سانتی متر بوده که به حالت عریض و از قسمت با عرض کمتر توسط یک بند به پایه پرچم متصل می گردد.

چاپ روی پرچم تشریفات نیز می تواند به صورت لوگو وسط با پس زمینه سفید و یا اگر تصویری با ترکیب رنگی کامل باشد به طوری که نتوان پس زمینه را سفید گذاشت به صورت تمپلات ( چاپ تمام صفحه ) به صورت یکرو و یا دو رو انجام داد.

در صورت تمایل مشتریان نیز می توان اطراف پارچه را با ریشه دوزی به رنگ دلخواه آماده نمود . البته معمولا رنگ ریشه پرچم متناسب با رنگ الگوی چاپ شده روی آن انتخاب شده که این کار هارمونی رنگی خوبی را ایجاد می نماید.

و ملل ، پرچم تشریفات لمینت ، پرچم تشریفات ساتن از انواع مختلفی است که بر حسب نیاز شما می توانید یکی از آنها را برای خود سفارش دهید ، هر کدام از این پرچم ها دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که آنها را متفاوت از یکدیگر ساخته و حق انتخاب های مختلفی را نیز برای مشتری ایجاد می نماید.

البته در اکثر ویژگی های ساختاری آنها با یکدیگر مشابه هستند ولی برخی ویژگی های وجود دارد که بین انها تمایز ایجاد می کند.

برای مثال اگر شما قصد برگزاری یک رویداد بین االمللی را داشته باشید باید از نوع پرچم ایران و بین الملل استفاده نمایید . اگر قصد دارید تا یک کمپین رسانه ای داشته و محیط پس زمینه دارای نظم و جلوه مناسبی باید از نوع لمینت استفاده کنید اگر هم قصد استفاده از ان در محیط داخلی و اداری دارید نوع ساتن به شما پیشنهاد می شود.

البته این پیشنهادات قطعی نبوده و شما می توانید با توجه به سلیقه و نظر خود از هر کدام در محیط های دیگر نیز استفاده نمایید.

شما نیز اگر صاحب یک کسب و کار هستید و یا مدیریت یک سازمان و ارگان را در ختیار دارید می توانید با یکی از بهترین ابزار های هویت ساز محیط کاری خود را زینت بخشید. مخاطبین شما همه خصوصیات کاری شما را در نظر خواند داشت پس چه بهتر که شما بتوانید در ذهن آنها بازخورد خوبی

پرچم تشریفات به معنی زینت دهنده است در واقع این پرچم برای تزئین، زیبایی و زینت یک سازمان یا ارگان، نهاد و شرکت به کاربرده می شود. پرچم های تشریفاتی به طور معمول اولین انتخاب برای برگزاری همایش ها، مراسم، جشن یا عزاداری های رسمی است که توسط ارگان ها و شرکت های خصوصی یا دولتی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل چاپ پرچم تشریفات از اهمیت بالایی برخوردار است.

کیفیت مهم ترین رکن در چاپ پرچم ایستاده تشریفاتی به شمار می رود. پرچم تشریفات ساتن (مات) از محبوب ترین انواع پرچم هایی است که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در مناسبت های مختلف با طراحی لوگو یا آرم مخصوص خود ، جلوه ای ویژه ای از خود را به نمایش می گذارند.

مشخصات پرچم تشریفات

ابعاد پرچم تشریفاتی نسبت به پرچم های دیگر بزرگ ‌تر است و این امر باعث می شود که نشان و نماد به خوبی در معرض دید مخاطب باشد.

ابعاد پارچه ای که برای این نوع پرچم در نظر گرفته می شود حدود ۹۰ در۱۵۰ سانتی‌متر است و از قسمت عرض کمتر، توسط یک بند به پایه پرچم وصل می شود.

چاپ پرچم ایستاده تشریفات نیز می تواند به صورت لوگو وسط با پس زمینه سفید یا به صورت چاپ تمام صفحه به صورت یک رو یا دو رو باشد.

چاپ پرچم تشریفاتی با کیفیت

ممکن است مراحل چاپ پرچم از نظر بسیاری از مشتریان، ساده باشد که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود، اما مهارت، تجربه و البته دقت در چاپ پرچم، پارامترهای مهمی است که کیفیت پرچم چاپ شده را مشخص خواهد کرد.

امکان چاپ  با پس زمینه سفید و پس زمینه رنگی وجود دارد، بنابراین مشتریان با توجه به نوع کاربرد این پرچم می توانند رنگ پس زمینه را مشخص کنند.

این پرچم ها به منظور افزایش هر چه بهتر نما و ظاهر، ریشه دوزی می شوند، همچنین قابلیت شستشو از دیگر ویژگی های این پرچم ها است.

از انواع روش چاپ پرچم تشریفات می توان به روش چاپ دیجیتال و همینطور روش سیلک اشاره کرد. بهترین پارچه برای چاپ پرچم تشریفات ایستاده پارچه مخمل و ساتن است.

پایه پرچم تشریفات

پایه پرچم تشریفات میله ای ایستاده است که ارتفاع آن تا ۲ متر قابل تنظیم است و  وزن آن ۱۵۰ تا ۴۰۰ گرم است. این میله ها که برای پرچم های ایستاده استفاده می شوند در رنگ های طلایی و نقره ای خورشیدی موجود می باشند.

در صورت برخورد اشیا یا افراد با پرچم های تشریفاتی که روی پایه شیر و خورشیدی قرار گرفته اند، امکان آسیب دیدگی هر یک از موارد یاد شده و البته پرچم، بسیار ناچیز است.

کاربرد پرچم تشریفات چیست؟

  • هتل ها
  • نمایشگاه ها
  • لابی
  • ،سالن کنفرانس
  • و اتاق مدیریت

به طور کلی پرچم ایستاده تشریفات یکی از بهترین روش های برای قرار دادن تبلیغات در محیط می باشد.

انواع دوخت پرچم تشریفات

پرچم های تشریفات در انواع مختلف دوخته می شوند و نوع دوخت پرچم ها نیز متفاوت می باشد.نوع دوخت پرچم به صورت قیفی ،ریشه دوبل،لمینتی،ریشه دار و ساده می باشد.

انواع پرچم تشریفاتی

پرچم تشریفات ساتن

پارچه ساتن درجه یک و درجه دو، ساتن براق است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای تشریفات ساتن می توان هر نوع پارچه ای را نسبت به کاربردش انتخاب کنید مثلا برای تشریفات ملی باید از ساتن درجه یک استفاده کرد.

مشخصات کلی پرچم تشریفات ساتن

این محصول بر روی ساتن ۱۲ کیلویی آمریکایی مرغوب و درجه یک چاپ شده است.

پرچم های تشریفاتی ساتن ریشه دار در مجموعه چاپ مهام در سایز ۱۵۰*۹۰ سانتی متر به صورت یک رو و دو رو چاپ شده و با میله استیل و پایه شیری و خورشیدی ارائه شده است که پایه خورشیدی به دلیل استفاده از فلز بیشتر کمی گران تر است.

روش چاپ روی پرچم تشریفات ساتن

چاپ پرچم تشریفاتی ساتن به روش سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام می شود یعنی رنگ با حرارت و پرس مخصوص، روی پارچه ساتن پرچم زده می شود.

چاپ روی پرچم های ساتن، بدون پس زمینه انجام می شود زیرا رنگ آن با پارچه همخوانی دارد و در قسمت های سفید کار یا طرح شما چاپ نمی شود. این نوع چاپ (سابلیمیشن) بالاترین ماندگاری و کیفیت چاپ را دارد. برای چاپ پرچم های مراسم طرح روی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و گلدوزی می شود.

زمان تحویل چاپ پرچم تشریفات ساتن ریشه دار

به طور معمول سفارشات چاپ روی پرچم در دفتر تهران ۱ الی ۳ روز کاری چاپ و آماده تحویل می باشد. چاپ معمولی ۳ روز کاری و چاپ فوریه ۱ روز کاری طول می کشد.

رنگ های ریشه موجود پرچم تشریفات ریشه دار

شما مشتریان عزیز می توانید از بین رنگ های موجود، رنگی که مناسب لوگو و نوشته های خود است را انتخاب کنید. رنگ های موجود پرچم عبارتند از: سفید،مشکی،قرمز،سبز،طلایی،زرد پرتغالی،آبی تیره می باشد.

چاپ پرچم تشریفات دیجیتال

پرچم ایستاده تشریفات دیجیتال از نمونه های جدید و مدرن چاپ پرچم است که در حال حاضر توجه بسیاری از مشتریان را نیز به خود جلب کرده، چرا که استفاده از پارچه ساتن برای طراحی و چاپ این پرچم باعث زیبایی دو چندان آن می شود.

از دیگر دلایل محبوبیت چاپ دیجیتال پرچم های تشریفات می توان به عدم محدودیت در چاپ لوگو یا طرح های سازمانی روی آن اشاره کرد.

همچنین چاپ پرچم تشریفات (دیجیتال) تمام رنگی یا زمینه سفید از دیگر قابلیت های ویژه این نوع روش چاپ است که باید به آن اشاره کرد. انتخاب پرچم های تشریفاتی دیجیتال (بدون ریشه) باعث ایستایی بهتر و در نتیجه جلوه بیشتر پرچم از نظر بیننده می شود. برای این پرچم ها از پایه چدنی با طرح پنجه شیری و خورشیدی استفاده می کنند.

چاپ پرچم تشریفاتی ایستاده

پرچم های تشریفاتی که در ابعاد بزرگ طراحی و چاپ می شوند ، به طور معمول روی پایه هایی با ارتفاع حداقل ۲ قرار می گیرند. این موضوع باعث افزایش سطح دید پرچم می شود.

پرچم تشریفات ایران ریشه دار

پرچم تشریفاتی به معنای زیباسازی و نماد های مراسمات خاص است به همین دلیل برای تزیین سالن های همایش یا کنفرانس های بین المللی برای آنکه نماد کشور به خوبی و در عین زیبایی نمایان شود، از چاپ پرچم تشریفات ایران استفاده می کنند.

چاپ پرچم تشریفات لمینت

این پرچم یکی از شیک ترین و شکیل ترین پرچم ایستاده تشریفات در بازار است. در پشت این پرچم یک ورق طلق گذاشته می شود که باعث ایستایی بهتر آن روی میله پرچم می شود. این پرچم از سایر پرچم ها بهتر می ایستد و مشکلات وارفتگی پرچم های تشریفاتی از جنس ساتن را ندارد.

برای دوختن پرچم لمینت از پارچه های ساتن مات استفاده می شود. پشت این پرچم ها از جنس ورق لمینت است که این ورق لمینت باعث خوش فرمی پرچم می شود.

مشخصات چاپ پرچم تشریفات لمینت

  • ابعاد قابل چاپ پرچم : ۱۵۰*۹۰ سانتیمیتر به صورت افقی
  • جنس پارچه پرچم : ساتن مات پشت کار لمینت
  • نوع پایه : چدنی شیری و خورشیدی
  • نوع چاپ : به صورت یک رو
  • رنگ زمینه پرچم: سفید
  • نوع ریشه: هم با ریشه رنگی و هم بدون ریشه

زمان تحویل چاپ پرچم تشریفات لمینت

معمولا سفارش های چاپ مهام بین ۱الی۳روز کاری در دفتر تهران آماده تحویل می شوند. در صورت ارسال به شهرستان با توجه به روش ارسال این زمان به تحویل کلی سفارش اضافه می شود.

چاپ پرچم تشریفات مخمل

همانطور که اشاره شد بیشتر برای تولید و چاپ پرچم تشریفات از پارچه های با جنس ساتن استفاده می شود اما اگر بخواهید پرچم تشریفات خاص و مجللی داشته باشید بهتر است پارچه آن از جنس مخمل باشد.

چاپ پرچم تشریفات اختصاصی

این نوع پرچم تشریفات باید به گونه ای باشد که نظر دیگران را به خود جلب کند به همین دلیل طراحی آن به صورتی است که پس زمینه آن سفید است و لوگو شرکت در مرکز آن قرار می گیرد.

چاپ پرچم تشریفات مخروطی

از پرچم مخروطی بیشتر در نمایش برند ها و معرفی شرکت ها استفاده می شود. معمولا از جنس ساتن با ضخامت زیاد برای تولید پرچم تشریفات مخروطی استفاده می شود به همین دلیل ایستایی خوبی دارد و دیگر نیازی به وجود طلق  ندارد.

چاپ پرچم تشریفات لیزری

پرچم تشریفات لیزری به دلیل ظاهر مدرنی که دارد طرفداران زیادی دارد. جنس پارچه ای که برای تولید این نوع پرچم تشریفات به کار می رود، ساتن مرغوب و به شکل ایستاده است. چاپ پرچم تشریفات لیزری به صورت یک رو است و می توان با ریشه یا بدون ریشه آن را تولید کرد.

ویژگی چاپ پرچم تشریفات لیزری

معمولا اندازه ای که برای چاپ پرچم تشریفات لیزری در نظر می گیرند ۹۰*۱۵۰ یا ۱۰۰*۷۰ است. طراحی و چاپ پرچم  به صورت دیجیتال است و جوهری که برای چاپ لوگو یا نوشته و طرح استفاده می شود با سابلیمیشن است که بالاترین کیفیت جوهر را دارد به طوری که رنگ آن با شستشو و عوامل محیطی از بین نمی رود.

به طور معمول جنس پارچه ای که برای ساخت پرچم تشریفات لیزری استفاده می شود ساتن اعلا است و به صورت یک رو تولید می شود. طول پایه پرچم تشریفات لیزری ۲۳۰ سانتی متر است و جنس پایه چدن و نوع پایه آن پنجه شیری یا خورشیدی است که نمای بی نظیری به آن می دهد.

پرچم تشریفات نمایشگاهی

خیلی از شرکت ها و نمایشگاه ها برای جذب مخاطب و تبلیغات از پرچم ایستاده تشریفات نمایشگاهی استفاده می کنند. اگر شما هم نماینده در نمایشگاه بزرگی هستید می توانید با استفاده از پرچم ایستاده تشریفات نمایشگاهی غرفه مربوط به خود را نمای زیبایی را اضافه کنید.

چاپ پرچم تشریفات فوری

یکی دیگر از خدمات چاپ مرکز تخصصی چاپ مهام چاپ پرچم تشریفات فوری

است که با استفاده از مدرن ترین دستگاه های چاپ انجام می شود. ما سفارش چاپ انواع پرچم تشریفات را بسته به فوریت کار در اسرع وقت به شما تحویل می دهیم و کیفیت بی نظیر آن را تضمین می کنیم.

مراحل و نحوه نصب پرچم تشریفات

  • بررسی نواری نگهدارنده که در قسمت راست پرچم وجود دارد
    ۲. بررسی نوار دایره ای شکل به نام بندک در سمت بالایی نگدارنده وجود دارد
    ۳. نصب بندک در بالای پایه پرچم و زیر تاج پایه پرچم
    ۴. بستن یک طرف دیگر بندک به پیچ نگهدارنده ای که در سمت بدنه پایینی پایه پرچم قرار دارد
    ۵. چک کردن خوانا بودن پرچمبعد از نصب
    نکته : پرچم ایران تشریفات باید از سمت چپ خوانا باشد و باقی پرچم های دیگر کشورها باید از سمت راست خوانایی داشته باشند.

خرید و سفارش چاپ پرچم تشریفاتی

در صورتی که متقاضی سفارش چاپ پرچم تشریفات هستید و قصد خرید پرچم تشریفات را دارید، می توانید با بررسی نمونه های چاپ شده در مراکز مختلف بهترین و مناسب ترین نوع پرچم را انتخاب نمایید.

فراموش نکنید که کاربرد بسیاری از پرچم ها ارتباط مستقیمی با کیفیت چاپ پرچم دارد، به این معنا که هر چه کیفیت چاپ بیشتر باشد، می توانید شاهد تاثیرگذاری بیشتر پرچم ها باشید.

سفارش آنلاین چاپ پرچم ایستاده تشریفات از ساده‌ترین روش هایی است که متقاضیان یا مشتریان می توانند با استفاده از آن علاوه بر ثبت سفارش بپردازند و بدون نیاز به حضور در مرکز چاپ، از تعرفه ها، تیراژ تولید و همینطور کیفیت چاپ مطلع شوند. سفارش اینترنتی چاپ پرچم تشریفات از جمله روش های مقرون به صرفه ای است که با انتخاب آن می توانید در زمان، وقت و انرژی صرفه جویی کنید.

تولید پرچم تشریفات

این مجموعه با استفاده از بهترین و مناسب ترین پارچه های با کیفیت عمر بالای پرچم های خود را تضمین می کند. مجموعه چاپ مهام مرکز چاپ پرچم در تهران میباشد.

بزرگ ترین مرکز چاپ پرچم تشریفاتی در تهران

مجموعه های چاپ پرچم تشریفات در تهران متعدد و متنوع هستند .کیفیت کار هر یک از مجموعه ها با توجه به تعرفه ها و نمونه کارهای انجام شده به خوبی قابل ارزیابی است.

اما در بین بسیاری از مراکز “” یکی از بزرگ‌ترین مجموعه های فعال در حوزه چاپ پرچم تشریفات در تهران است. چاپ فوری پرچم تشریفات از اصلی ترین خدماتی است که به مشتریان در این مرکز ارائه می شود.

  • چاپ پرچم تشریفات در شمال تهران
  • چاپ پرچم تشریفات در جنوب تهران
  • چاپ پرچم تشریفات در شرق تهران
  • چاپ پرچم تشریفات در جنوب تهران

قیمت پرچم تشریفات

محاسبه هزینه های مرتبط با چاپ پرچم تنها با توجه به جنس پارچه انجام نمی شود، فاکتورهای مهمی در تعیین این هزینه ها موثر هستند که از مهم ترین آن ها باید به کیفیت چاپ، نوع چاپ و البته تجربه مجموعه چاپ برای تولید محصولی درجه یک و کاملا باکیفیت اشاره کرد.
می توانید جهت دریافت قیمت پرچم ایستاده تشریفات و همچنین لیست قیمت پرچم تشریفات با کارشناسان چاپ مهام در تماس باشید. فراموش نکنید که نوع پس زمینه پرچم (سفید یا رنگی) از جمله پارامترهای مؤثر در قیمت چاپ پرچم تشریفات است.

کلام آخر

چاپ پرچم در بین بسیاری از روش های پرطرفدار جهت انجام تبلیغات یا اهداف بازاریابی به عنوان روشی کاملا کاربردی و اثربخش شناخته می شود.

چاپ مهام در تهران با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه طراحی و چاپ انواع پرچم های تبلیغاتی، ، تشریفات و … یکی از اصلی ترین مراکز چاپ پرچم های باکیفیت در ایران (تهران) به شمار می رود.

تعرفه های تعیین شده در مرکز چاپ مهام کاملا منطبق با تعرفه های۲ ۱۴۰ بوده است و مشتریان می توانند اطمینان کاملی نسبت به دریافت فاکتور هزینه های چاپ پرچم داشته باشند. برای ثبت سفارش چاپ پرچم تشریفات و  در مجموعه مهام می توانید همین حالا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

سوالات متداول در رابطه با چاپ پرچم تشریفات

قیمت چاپ روی پرچم تشریفات چقدر است؟

همان طور که در مقاله گفته شد عواملی چون نوع و کیفیت چاپ و جنس پارچه روی هزینه چاپ انواع پرچم تشریفات تاثیر می گذارد. اما ما در مرکز چاپ مهام مناسب ترین قیمت را اعلام می کنیم

ابعاد استاندارد پرچم تشریفات لمینت چقدر است؟

ابعاد پرچم تشریفات لمینت 150*90سانتی متر و با امکان چاپ دو روست.

بهترین پارچه برای چاپ پرچم تشریفاتی ایستاده کدامند؟

پارچه مخمل و پارچه ساتن بهترین انتخاب برای این نوع پرچم ها هستند.

جهت لیست قیمتهای مختلف پرچم می تونید با چاپ آنلاین پرچم تماس بگیرید

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا