کسب و کار محلیمجله عمومی

شستن چادر ماشین با ماشین لباسشویی چگونه است؟

چادر ماشین یکی از مهم ترین لوازم نگهداری و مراقبت از خودرو است. چادرها به عنوان یک پوشش محافظ عمل می کنند و از برخورد اجسام خشن به خودرو جلوگیری می کنند. اگر از آنها استفاده نکنید، ممکن است ماشین دچار تغییر رنگ، خط و خش و ترک شود. بنابراین مراقبت از چادر ماشین شما به اندازه استفاده از آن مهم است. عدم توجه به تمیزی چادر باعث پوسیدگی و از کار افتادن زود هنگام چادر می شود. بنابراین، شستن هر چند وقت یکبار چادر ماشین ارزش دارد. خشکشویی چادر خودرو به دو روش دستی و ماشینی قابل انجام است که در ادامه به طور کامل روش ماشینی را توضیح خواهیم داد.

فرقی نمیکند که چادر 206 باشد و یا بنز و بی ام و این مقاله به درد شما خواهد خورد. پس ادامه این آموزش را با دقت مطالعه کنید.

شستن چادر ماشین با ماشین لباسشویی چگونه است؟

اگر زمان و انرژی لازم برای خشک کردن سایبان ماشین را با دست ندارید، می توانید به جای استفاده از روش دستی از ماشین لباسشویی استفاده کنید. برای خشک کردن سایبان با این روش کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: سازگاری ماشین لباسشویی را تعیین کنید

قبل از شروع، به اعداد روی کاپوت ماشین خود نگاه کنید. اگر روی آن نوشته شده «قابل شستشو»، می‌توانید با این ترتیب مراحل ادامه دهید.

مرحله 2: چادر ماشین را در ماشین لباسشویی قرار دهید

چادر را در ماشین لباسشویی بیندازید و آن را پر از آب کنید. برای شستشوی چادر ماشین بهتر است از آب سرد استفاده کنید. حالا مواد شوینده یا صابون را به آب و چادر اضافه کنید. بهتر است از شوینده های بدون عطر استفاده کنید. دکمه تنظیم ماشین لباسشویی را روی چرخه های شستشوی کم قرار دهید. کمترین نیرو و فشار کافی است تا ماشین شما را بپوشاند.

مرحله 3: چادر ماشین را در فضای باز قرار دهید تا خشک شود

پس از اتمام چرخه، به سادگی دوباره با آب بشویید. برای اتمام خشکشویی، چادر را از ماشین لباسشویی خارج کرده و در هوا خشک کنید. هرگز از خشک کن برای خشک کردن سقف خودرو استفاده نکنید زیرا ممکن است چروک شده و آسیب ببیند.

شستن رویه ماشین با خشک کن

اگر زمان کافی برای شستشوی چادر ماشین خود ندارید یا در شستن چادر ماشینی بزرگ با آلودگی زیاد مشکل دارید و فکر می کنید ممکن است به ماشین لباسشویی شما آسیب برساند، بهترین راه این است که آن را به خشکشویی بسپارید. . . انجام این کار تمام لکه ها و کثیفی ها را از بین می برد و رنگ خودروی شما را سالم نگه می دارد.

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا ذکر شد، چادر ماشین ابزار مهمی برای محافظت از ماشین شما است. بنابراین تمیز کردن و شستشوی منظم آن به تمیز نگه داشتن خودرو و افزایش عمر خودرو کمک می کند. کارواش را به دو صورت دستی یا ماشینی می توانید انجام دهید و اگر وقت کافی ندارید به مراکز کارواش مراجعه کنید. پوشاک تمام اتوماتیک آچاریا آماده ارائه خدمات اقتصادی و سریع به شما می باشد.

از کجا چادر ماشین بخریم؟

همچنین برای خرید چادر ماشین میتوانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی و حضوری استفاده کنید که اگر قصد خرید اینترنتی چادر ماشین را دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی بهنیکان را معرفی میکنیم که یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین فروش چادر های ماشین است که هم جنس مناسبی دارد و هم از قیمت مناسبی برخوردار است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا