دوره آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته با ارائه مدرک

 

چرا باید در دوره آموزش سئو سایت شرکت کنیم؟

امروزه یکی از مهم‌ترین راه‌های بازاریابی کسب و کارهای آنلاین، SEO یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو است. این کار با هدف بهبود عملکرد سایت براساس استانداردهای موتورهای جستجو و جذب مخاطب بیشتر انجام می‌شود. عوامل زیادی در سئو سایت موثر هستند و برای تسلط به این کار باید بتوانید به خوبی به تکنیک‌ها و اصول آن تسلط پیدا کنید. کاربران اینترنت اطلاعات لازم خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می‌کنند. به همین دلیل سئو مهم‌ترین کلید برای رمزگشایی افزایش بازدید و ورود کاربرانی است که می‌توانند مشتریان وفادار شما باشند. علاوه بر این، شرکت در دوره سئو و یادگیری آن می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت کسب و کارهای آنلاین داشته باشد که چند مورد از این تاثیرات عبارتند از:

بازار کار سئو چگونه است؟

از آنجایی که پرداختن به کسب و کارهای اینترنتی رو به افرایش است، پس می‌توان این گونه نتیجه گیری کرد که نیاز به متخصصین سئو نیز در بازار کار افزایش پیدا کرده است. همانطور که در بخش قبلی گفته شد، سئو می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی پیشرفت مشاغل آنلاین داشته باشد. به همین دلیل کمتر کسی است که از این روش بازاریابی چشم پوشی کند! خوب است بدانید که امروزه در بازار کار داخل کشور، تعداد زیادی به دنبال هستند؛ بنابراین اگر بتوانید با شرکت در دوره سئو به خوبی اصول و تکنیک‌های لازم را فرا بگیرید و در این زمینه کاربلد شوید، خیلی راحت می‌توانید آینده شغلی خود را تضمین شده بدانید. همچنین می‌توانید پس از مدتی به سراغ پروژه‌های خارجی بروید و از طریق این نوع پروژه‌ها، درآمد دلاری داشته باشید.

به عنوان نتیجه گیری از این بحث، به جرات می‌توان گفت یکی از شغل‌های پرطرفدار و البته پردرآمد حوزه دیجیتال، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است. اگر به این حوزه علاقمند هستید، پیشنهاد می‎کنیم زمان را تلف نکید و هر چه زودتر با شرکت در دوره‌های آموزش سئو خود را برای حضوری پررنگ در بازار کار آماده کنید.

سؤالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید

+ برای شرکت در این دوره آموزش سئو SEO چه پیش نیازی لازم است؟

– در مسیر رشد آموزش سئو و بهینه سازی سایت، تمامی تکنیک ها و مباحث آموزشی به صورت حرفه‌ای ارائه شده و مناسب افرادی است که می‌خواهند به صورت اصولی، پایه‌ای و تخصصی، سئو را آموزش ببینند. پس از آنجایی که مطالب از صفر تا صد تدریس خواهند شد، نیاز به پیش نیاز آموزشی نیست.

+ مزیت این دوره نسبت به دوره های مشابه چیست؟

– این دوره با رویکرد بازار ایران چیده شده است و از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

+ آیا این دوره پروژه محور است؟ امکان اشتغال پس از دوره وجود دارد؟
– بله؛ دوره جامع آموزش سئو سایت به طور کامل به صورت عملی و در قالب انجام یک پروژه اصلی و چندین ریز پروژه به رشدآموزان ارائه می‌شود. رشدآموزانی که به طور کامل پروژه‌های خود را تحویل دهند و نمرات خوبی در ارزیابی‌ها داشته باشند، به شرکت های معتبر جهت اشتغال معرفی خواهند شد.

+ آیا امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط وجود دارد؟
– بله! امکان پرداخت هزینه دوره به صورت اقساط وجود دارد. شرایط اقساط را در قسمت ثبت نام و شروع رشد میتوانید مشاهده بفرماید

+ آیا این مسیر شغلی مناسب من است؟

– در صورتی که نسبت به شروع مسیر شغلی خود مردد هستید و در این خصوص دچار ابهام و سوالاتی شده‌اید، می‌توانید از کمک مشاوران ما در مرکز مشاوره شغلی رشدانا استفاده کنید.

سئو، یک فرصت شغلی پرطرفدار و پردرآمد است!

چرا؟

دور و برتان را ببینید، اکثر کسب و کارها و فروشگاه‌هایی که می‌شناسید دارند به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند. از یک پیج فروش جوراب گرفته تا یک شرکت معماری و مهندسی! هر برندی به نوعی به دنبال این است که وبسایت اختصاصی خودش را داشته باشد.

از طرف دیگر، ما برای هر خرید کوچک و بزرگ، قبل از همه چیز، صفحه گوگل را باز کرده و محصول یا خدمات مورد نیازمان را جستجو می‌کنیم، حتی اگر در آن لحظه قصد خرید آنلاین نداشته باشیم! این نشان می‌دهد چقدر زندگی روزمره ما به موتورهای جستجو وابسته است و همین موضوع هم فرصت خوبی برای کسب و کارها و کاربران ایجاد کرده تا در نهایت رابطه‌ای برد-برد شکل بگیرد؛ هم آن برند بتواند به فروش محصولاتش برسد و هم خواسته و نیاز کاربری که جستجو می‌کند برآورده شود!

حالا نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که در دنیای کسب و کارهای آنلاین و در عصر حاضر، حضور در گوگل حرف اول را می‌زند! کسب و کاری برنده است که در رتبه خوبی در گوگل داشته باشد و بتواند به نیاز و خواسته کاربر پاسخ مناسب و راضی‌کننده‌ای بدهد.

همه‌ی این‌ها یه چیز را تایید می‌کنند: اینکه مهارت سئو، یک مهارت کاربردی و به‌روز است که اتفاقا درآمد خوبی هم دارد!

شغلی بی دردسر که تنها پیش‌نیازش یک کامپیوتر و اینترنت است.

بازارکار سئو چه در ایران و چه در خارج از کشور، وضعیت خوبی دارد و با توجه به اینکه درصد آنلاین شدن کسب و کارها رو به افزایش است، فرصت‌های شغلی متعددی ایجاد شده است. شما هم به عنوان یک کارشناس یا کارشناس ارشد سئو می‌توانید استخدام شوید و هم به صورت فریلنس پروژه‌های مختلف سئو را بر عده بگیرید.

علاوه بر آن اگر قصد مهاجرت هم داشته باشید، داشتن مهارت سئو، فرصت‌های کاری مختلفی را پیش رویتان می‌گذارد.

ما هم سعی کرده‌ایم به‌روزترین دانش سئو را در این دوره در اختیارتان قرار دهیم تا پس از گذراندن آن به یک متخصص تمام عیار سئو تبدیل شوید.

قطعاً زمان شما ارزشی بسیار بیشتر از هزینه این دوره آموزش سئو دارد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا چاله‌ها و موانع مسیر خود را بشناسید، آزمون و خطای کمتری داشته باشید و سریع‌تر به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید.

 

خروج از نسخه موبایل