اقتصادی

جذب دانشجویان بین الملل در دانشگاه شهرکرد با همکاری موسسه دانش یاسین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: جذب دانشجویان بین الملل یکی از تکالیف ابلاغ شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که دانشگاه‌ها باید ۱۰ درصد از دانشجویان خود را از دانشجویان بین الملل جذب کنند.
یاسر پیرعلی با بیان اینکه هر دانشجوی بین الملل، پس از فارغ التحصیلی سفیر ما در کشور خود محسوب می‌شود، افزود: دانشجویان بین المللی با شناخت نسبت به کشور و استان محل تحصیل خود و با توجه به شبکه روابط اجتماعی، می‌توانند در جذب گردشگران و جذب سرمایه درکشور ما تاثیر گذار باشند.
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه جذب دانشجویان بین الملل یکی از ملاک‌های ارزیابی دانشگاه‌ها در رتبه بندی بین المللی است، از آمادگی دانشگاه شهرکرد برای جذب حداکثری دانشجویان بین الملل با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه، خبر داد.
مدیر موسسه دانش یاسین هم از آمادگی این موسسه برای جذب حداکثری دانشجویان بین الملل در دانشگاه شهرکرد با توجه به شرایط و امکانات مناسب دانشگاه شهرکرد خبر داد.
هم اندیشی در خصوص فرایند جذب دانشجویان بین الملل، بررسی مسائل مرتبط با جذب دانشجویان بین الملل در دانشکده ها، بررسی فرایند جذب و ثبت نام این دانشجویان و بررسی شیوه نامه جذب دانشجویان بین الملل در دانشگاه شهرکرد از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا