مجله ورزشی

پیشنهاد استقلال؟ نه، در ایران فقط پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با بوژیدار رادوشوویچ سنگربان اسبق پرسپولیس به گوش رسید.

قرارداد سیدحسین حسینی کاپیتان فصل گذشته استقلال با این باشگاه به پایان رسید. او پس از آن که متوجه شد جایی در برنامه‌های کادرفنی و باشگاه برای فصل آینده ندارد، متن خداحافظی اش را در اینستاگرام منتشر کرد. درپی این اتفاق گمانه زنی‌های مختلفی در خصوص نفرات جایگزین کاپیتان فصل گذشته استقلال انجام شد.

تازه‌ترین شایعه نیز مذاکره با بوژیدار رادوشوویچ بوده است. گلر سابق و کروات پرسپولیس، اما در گفتگو با خبرورزشی در این رابطه اظهار داشت: من هم از طریق دوستانم در ایران این خبر را شنیدم و چیزی در این رابطه نمی‌دانم. واقعیت این است که باشگاه استقلال به صورت رسمی هیچ پیشنهادی به من نداده و این حرف‌ها شایعه است.

وی ادامه داد: البته من در ایران فقط پرسپولیس را دوست دارم و نمی‌توانم به چنین موضوعی فکر کنم. در حال حاضر هم باید برگردم به تیم خودم گوریتسا و فصل آینده در این تیم توپ بزنم.

رادوشوویچ زمانی در پرسپولیس رقیب علیرضا بیرانوند بود. این گلر کروات در خصوص شایعه پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به علیرضا بیرانوند نیز با خنده گفت: نه، بیرانوند با ۹۵ میلیارد تومان هم به استقلال نمی‌رود!

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا