مجله عمومی

سهم ویژه قربان‌زاده در اتفاقات آینده استقلال و پرسپولیس

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی یکی از کسانی است که در ماه‌های اخیر نقش مهمی در تغییر و تحولات مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته است. او که چندی پیش وعده حضور افراد اقتصادی و مالی در بدنه مدیریتی این دو باشگاه را داده بود، سرانجام پس از کش و قوس فراوان توانست نفرات مورد نظر خود را به این دو باشگاه وارد کند.

با وجود اجرای نظر قربان‌زاده اما شرایط مدیریتی دو باشگاه محبوب پایتخت به خصوص استقلال هنوز هم مساعد نیست. قربان‌زاده خودش بارها از ریخت و پاش و شلختگی مالی در زمان مدیریت مصطفی آجورلو انتقاد کرده بود ولی در حال حاضر یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در آن زمان سرپرست این باشگاه شده که این خودش یک علامت سوال بزرگ به حساب می‌آید. خیلی‌ها معتقدند ورود قربان‌زاده به بحث مدیریتی استقلال و پرسپولیس و مطرح شدن نامش پس از مناظره جنجالی با فتح‌الله‌زاده بیشتر به خود او کمک کرده و نتوانسته تغییر چشمگیری در وضعیت سرخابی‌ها به وجود آورد.

از طرفی اعمال نظر رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مسائل مدیریتی استقلال و پرسپولیس و ورودش به تحولات دو باشگاه باعث شده حالا هواداران سهم بزرگی برای او در اتفاقات آتی قائل شوند. در واقع اگر فجایعی مانند استراماچونی و اردوشویچ تکرار شود، هواداران سازمان خصوصی‌سازی را نیز در کنار وزارت ورزش و مدیریت باشگاه‌ها مقصر خواهند دانست. همین حالا نیز خیلی‌ها از قربان‌زاده بابت اینکه زمان مدیریت آجورلو نتوانسته جلوی ریخت و پاش مالی را بگیرد انتقاد می‌کنند. اینکه او با تاخیری چند ماهه و پس از از بین رفتن تمام مبلغ افزایش سرمایه وارد ماجرا شد کمکی به استقلال نکرد ولی اگر سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش به موقع جلوی این ماجرا را می‌گرفتند احتمالا استقلال از آسیا حذب نشده بود.

در حال حاضر نقش قربان‌زاده در بحث مدیریتی استقلال و پرسپولیس بسیار پررنگ شده و خیلی‌ها منتظر هستند تا ببیند نفرات مورد نظر او چه عملکردی خواهند داشت و رئیس سازمان خصوصی‌سازی هم باید مسئولیت اتفاقات این دو باشگاه را بپذیرد.

258 258

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا