اقتصادی

افزودن ۱۴ حلقه چاه به منابع آب شرب در باخرز

با وارد مدار کردن۱۴حلقه چاه کمکی به منابع آبی تحت پوشش آبفا باخرز، بخشی از کسری آب شرب شهر و روستا‌های این شهرستان تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آبفا شهرستان باخرز در این باره گفت: با توجه به کاهش شدیداضافه شدن ۱۴ حلقه چاه به منابع آب شرب در باخرز آبدهی منابع تامین آب شرب شهر و روستا‌های باخرز، طی دو ماه گذشته با اضافه کردن ۱۴ حلقه چاه کمکی به مدار بهره برداری، بخشی از کسری آب شرب در این شهرستان تامین شده است که چهار حلقه از چاه‌های کمکی مربوط به تامین آب شرب شهر و ۱۰ حلقه مربوط به تامین آب شرب روستایی است.

محمدرضا جعفری با اشاره به کاهش بیش از ۷۰ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری در مقایسه با متوسط بارش درازمدت شهرستان، وضعیت تامین آب شهر را در سطح بندی تنش قرمز اعلام کرد و از مردم خواست با همدلی عمومی، پیک مصرف تابستان را در حوزه تامین آب شرب، کاهش دهند.

وی تنها راهکار گذر از بحران تامین آب شرب در تابستان سال جاری را مدیریت مصرف آب دانست و افزود: مردم با مدیریت مصرف می‌توانند امور آب و فاضلاب را در آبرسانی به تمامی مشترکین تحت پوشش، یاری کنند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا