اقتصادی

اولین ویژگی کارگزاران نظام مردمی بودن آنها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه یکشنبه در فلاح‌نژاد فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، انقلاب ما در آستانه رسیدن به قله است، علامه حسن زاده می‌فرمودند که ظهور دو طلعت صغری و کبری است، انقلاب اسلامی سپیده ظهور است، هر چقدر جلوتر می‌رویم، شرایط نفس گیر تر می‌شود، لازمه آن مقاومت بیشتر است.

وی بیان کرد: درود و رحمت خدا بر شهید بهشتی، هر چقدر از ایشان بدگویی می‌کردند، اصلاً خسته نمی‌شدند، مبادا در راه رسیدن به پیروزی خسته شوید، حضوری میدانی در میان مردم را فراموش نکنید، چراکه همه سرباز کوچک ولایت هستیم.

امام جمعه فردیس با اشاره به جایگاه رفیع پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: اولین ویژگی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی بودن آنها است که این ویژگی خیلی مهم به شمار می‌رود، شهید سلیمانی مردمی و متواضع بود، پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار ما هستند.

گفتنی است در این نشست بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در دانشگاه‌ها با تکیه بر نظریات شهید بهشتی و آسیب شناسی دغدغه‌های مردم در حوزه عفاف و حجاب تاکید گردید.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا