اقتصادی

نقش و جایگاه شهید بهشتی برای نسل جوان تبین شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی‌زاده در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش اظهار داشت: شهید دکتر بهشتی از شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذار انقلاب اسلامی و خاری در چشم لیبرال‌ها و منافقین بود که باید جایگاه و نقش ایشان برای نسل امروز تبیین شود.

استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: قوه قضائیه با اقتدار و قدرت و با اجرای عدالت در جامعه اسلامی، از ارکان غیر قابل انکار نظام است که کارکردی فوق‌العاده مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: قضات و کارکنان دستگاه قضائی در استان بوشهر، در راستای اجرای دقیق عدالت در جامعه اهتمام دارند که تقدیر از این عزیزان امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر بیان کرد: نامگذاری هفته اول تیرماه به نام قوه قضائیه، نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قوه است و امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر دستگاه قضا در مسیر اعتلای نظام اسلامی باشیم.

محمدی زاده با تبریک هفته قوه قضائیه به مدیران و کارکنان خدوم دستگاه قضائی در استان یادآور شد: وحدت و همدلی سه قوه، موجبات پیشرفت روزافزون کشور می‌شود و در استان بوشهر نیز شاهد هماهنگی و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف اجرایی، تقنینی، نظارتی و قضائی هستیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا