مجله اجتماعی

پرستار کودک از کجا بگیرم؟

کنترل از راه دور برای پرستار

با این حال، برای کودکان زیر سه سال که نمی توانند صحبت کنند، مراقب باشید که با اطمینان یک پرستار استخدام کنید و همیشه سعی کنید مراقب مناسب را از یک آژانس تخصصی دریافت کنید. به عنوان مثال، اگر والدین پول خوبی دارند، خرید دوربین مداربسته اقدام مفیدی است که بر مدیریت کار پرستاران تأثیر می گذارد. در صورت عدم امکان خرید دوربین، والدین می توانند صدای پرستار را ضبط کنند. نکته مهم در اینجا این است که هنگام تنظیم دوربین یا فیلمبرداری، پرستار باید حضور داشته باشد و والدین کودک باید حواسشان باشد. همسایه ها می توانند به نظارت بر اقدامات پرستار کمک کنند. مادر می تواند از همسایه بخواهد که به خانه او بیاید تا ببیند آیا صدای گریه مداوم نوزاد را می شنود یا خیر.

انتظارات خود را به پرستار کودک توضیح دهید

شما باید هدف از استخدام یک پرستار بچه را توضیح دهید و توضیح دهید که چرا برای مراقبت از فرزندتان به یک پرستار بچه در خانه نیاز دارید. ممکن است قبل از اینکه کارش را تمام کند، در طول مصاحبه با او درباره مسائلی صحبت کرده باشید. اما بهتر است پس از استخدام پرستار سؤالات خود را روشن کنید و در مورد انتظارات خود بپرسید. به عنوان مثال، اگر برای تعویض و شستن لباس های کودک نشستید، در مورد لباس های کثیف با او صحبت کنید یا اگر برای آشپزی نشستید، با دقت صحبت کنید. برنامه ای از روزهای مهدکودک تهیه کنید و چیزی را از دست ندهید. اگر از کودکی مراقبت می کنید که قوانینی که شما تعیین کرده اید را زیر پا می گذارد، توضیح قوانین خود می تواند نیمی از کار باشد.

با توجه به سن کودک

سن کودک یکی از مهم ترین عواملی است که باید قبل از استخدام پرستار کودک در نظر گرفت. همانطور که می دانید نوزادان در سنین پایین نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند و پرستاران حرفه ای باید از نوزاد مراقبت کنند. به عنوان مثال، یک پرستار با تجربه در مراقبت از مادر یا کودک، انتخاب بهتری برای مراقبت از کودک است. بچه های بزرگتر می توانند خودشان صحبت کنند و آنچه را که در خانه اتفاق می افتد توصیف کنند، اما برای بچه هایی که هنوز نمی توانند صحبت کنند، مقابله مهمتر است. علاوه بر این، برای کودکان بزرگتر، توصیه می شود والدین پرستاری را انتخاب کنند که در کار و بازی با کودکان تخصص دارد. اگرچه پرستاران می توانند کارهای آموزشی انجام دهند و تجربه یا آموزش مرتبط داشته باشند، اما بهتر است این مهارت ها را داشته باشند. سن ایده آل برای یک پرستار بین 28 تا 40 سال است.

می توانید روی یک پرستار بچه حساب کنید

در برخی خانواده ها ممکن است این سوال پیش بیاید: چگونه به یک غریبه اعتماد کنیم و کودک را با او تنها بگذاریم؟ اولین نکته این است که والدین اجازه دهند دوستانشان به آنها در انتخاب فرزند کمک کنند. در این صورت می توانید نام فرد را پیدا کنید. اگر خانواده ها چنین فرصتی ندارند، بهتر است به موسسات شناخته شده مراجعه کنند. البته باید گفت که همه سازمان ها اصل نیستند. برخی از سازمان ها پرستاران را ملزم به داشتن مدارک معتبر، گواهینامه ها یا آموزش مناسب می کنند. در واقع سازمان های قانونی در این مورد سخت گیری می کنند و مسائل را به خوبی بررسی می کنند.

نتیجه

همانطور که در مقاله خواندید، راه های مختلفی برای پیدا کردن پرستار کودک وجود دارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا