معنی کلمات در لباسشویی (قدیمی و جدید)

معنی کلمات در لباسشویی (قدیمی و جدید)

برای استفاده بهتر و کاربردی تر از ماشین لباسشویی لازم است تا معانی کلمات روی لباسشویی را بدانیم زیرا هرکدام معنی و کاربرد خاص خود را داشته و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

ولی با وجود اهمیت اصطلاحات و کلمات روی لباسشویی بسیاری از کاربران  جهت تعمیر لباسشویی  از آن ها اطلاعی نداشته و بخش اعظمی از سوالات و مشکلات مشتریان مربوط به همین کلمات درج شده روی لباسشویی می باشد.

بدین جهت تصمیم گرفتیم در این مقاله یطور جامع به بررسی معانی کلمات روی لباسشویی بپردازیم. در این مقاله درباره و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی پاکشوما و انواع دیگر لباسشویی ها توضیحات جامع و کاملی بیان کرده ایم.

بطور کلی برنامه های لباسشویی در انواع برندها از یک قانون کلی پیروی می کنند و لی هرکدام با توجه به فناوری بکار رفته در طراحی و ساخت، سعی در بهبود کیفیت، تنوع و مصرف آب و انرژی در برنامه های خود می باشند.

معنی spin در لباسشویی چیست؟ با فشردن این دکمه می توانید با خیال راحت از لباسشویی دور شده و نگران تغییر تنظیمات آن توسط کودکان نباشید.

با فشردن این دکمه دیگر تغییری در تنظیمات ماشین لباسشویی رخ نمی دهد.

با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی تصمیم به تولید مقاله ای به منظور عیب یابی خشک کن لباسشویی گرفتیم و طی این مقاله با انواع مشکلات  لباسشویی و روش عیب یابی و حل آن ها آشنا خواهید شد. میتوانید در مقاله  مشکلاتی را که برای لباسشویی شما پیش آمده را متوجه شده و حل کنید.

صفحه نمایش بر روی ماشین لباسشویی پاکشوما نشان دهنده زمان باقیمانده تا اتمام شستشوی لباس ها می باشد و شما می‌توانید برنامه انتخاب شده برای شستشوی لباس‌های خود را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

کارایی دیگر صفحه نمایش نشان دادن قفل در لباسشویی می باشد.

معنی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی

این برنامه برای شستشوی لباس هایی که از جنس نخی و کتان باشند استفاده می شود.

دقت داشته باشید که برای شستن این نوع لباس ها حتماً با استفاده از دکمه temp دمای آب را کاهش دهید تا با آب سرد لباس های شما را شستشو دهد.

با فعال کردن این برنامه لباسهای شما با مصرف انرژی کم شسته میشود.با انتخاب این برنامه آب کمتری برای شستشوی لباس ها استفاده شده و می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. این کلمه در لباسشویی پاکشوما نیز وجود دارد که در قسمت معنی کلمات روی ماشین لباسشویی پاکشوما برای جلوگیری از تکرار بیان نشده است.

این برنامه برای شستشوی لباس های ظریف و حساس بسیار مناسب می باشد.

برای لباس های گرانقیمت و ارزشمند خود و همچنین لباس های ظریف مانند لباس خواب انتخاب این برنامه توصیه می شود.

این برنامه برای لباس هایی که چندان کثیف نیستند و قصد دارید به سرعت شسته شوند کاربرد دارد.

برای ستن لباس های عرقی روزانه این برنامه مناسب است.

برای شستن لباس هایی که از پارچه ها و الیاف مصنوعی در آن ها استفاده شده است مانند پیراهن ها از این برنامه استفاده می شود.

با این برنامه می توانید برای آبکشی لباس ها اقدام کنید.

این برنامه مانند برنامه الیاف مصنوعی لباس می باشد که از آن برای شستشوی لباس های پشمی و ظریف یا لباس هایی که با دست دوخته شده اند استفاده می شود.

با تعیین برنامه لباس های شما با آب دمای پایین شسته شده و تا حد امکان از آسیب به لباس پیشگیری می شود.

این برنامه برای شستشوی لباس های پشمی و ابریشمی گزینه بسیار مناسبی است

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل است که زندگی بدون آن برای بسیاری از ما تقریبا غیرممکن است. ماشین های لباسشویی سایز و انواع متفاوتی دارند اما بر روی همه آنها کلمات انگلیسی درج شده که اکثرا در بیشتر ماشین های لباسشویی یکسان است و اگر معنی آنها را بدانید، کار با ماشین لباسشویی برایتان آسان می شود. اگر به تازگی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک خریده اید، حتما این بخش را مطالعه نمایید.

معنی و مفهوم کلمات روی ماشین لباسشویی

همه کلمات معنی شده زیر تقریبا در همه ی ماشین لباسشویی ها مشترک است

جهت تعمیر درب اتوماتیک با ما تماس بگیرید

 

خروج از نسخه موبایل