کسب و کار محلیمجله عمومی

بهترین بازی‌های ایرانی اندروید امسال

محتوای این مطلب پنهان

بیشتر کسانی که دارای تلفن همراه هوشمند هستند و مدت‌ها است که دنیای گیم را ازطریق این پلتفرم رایج و پُر مخاطب دنبال می‌کنند، به احتمالا زیاد از سیر تکامل و پیشرفت روز افزون بازی‌های آن اطلاع دارند و بر آن واقف هستند. به‌خصوص با عرضه عناوینی مانند کالاف دیوتی موبایل و دیگر آثاری مانند ایپکس لجندز که برگرفته شده از نسخه‌های کنسولی خود هستند، طبیعی است که بگوییم این جامعه هر روز در حال گسترده‌تر شدن و ورود به سطوح بالاتر است.

حال در این سراشیبی پیشرفت بازی‌های موبایل که روزبه‌روز سرعت بیشتری به خود می‌گیرد، بهتر است که از بازی‌های خوب و با کیفیت ساخت ایران نیز غافل نشویم. بازی‌هایی که در بعضی موارد به خوبی می‌توانند در سطح جهانی با سایر آثار محبوب و شناخته شده رقابت کنند و عملکردی مناسب و ایده‌آلی را ارائه دهند. اما متاسفانه بعضی از این آثار آن‌گونه مستحق دیده شدن هستند حمایت نمی‌شوند و گاهی تنها با مشاهده چند نمونه‌ی ناموفق از آثار داخلی، برای عده‌ای ذهنیتی مبنی بر بی‌اعتمادی به بازی‌های ایرانی به وجود می‌آید که چندان منصفانه نیست. دانلود کلاچ در فهرست  یکی ازبیش ترین دانلودها بوده است.

هرچند که تعداد بازی‌های محبوب و شناخته‌ی ایرانی مانند آنسوی باران و 41148 که به خوبی نیز دیده شده‌اند، کم نیستند که علاوه‌بر ایران، حتی در مقایس جهانی هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. درنهایت اگر دنبال کننده‌ی بازی‌های پلتفرم موبایل هستید، در ادامه‌ی این مقاله همراه زومجی باشید تا درکنار هم مروری بر تعدادی از بازی‌های ساخت ایران اندروید داشته باشیم و نگاهی به قابلیت‌های هر یک بیندازیم. و با دانلود بازی از آنها لذت کافی را ببرید.
همچنین لازم به ذکر است که شماره‌گذاری‌ها صرفا برای جای‌گذاری بازی‌ها در فهرست صورت گرفته و به معنای ارزش آن‌ها در این فهرست نخواهد بود.

۳۰بازی آنسوی باران

  • سبک: اکشن
  • استودیو: کرسنت مون
  • قیمت: ۱۲،۰۰۰ تومان

آنسوی باران از آن دسته بازی‌هایی است که به‌راحتی می‌توان آن را یکی از بهترین‌های ساخت ایران خطاب کرد. بازی از نظر گرافیک بسیار زیبا کار شده است و گیم‌پلی جذابی را نیز پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد. آنسوی باران در زمینه‌ی موسیقی هم می‌تواند تجربه‌ی لذت بخش و متفاوتی را ارائه کند.

در روند بازی، گیمر باید با جابه‌جایی در سطوح مختلف و کنترل مناسب کاراکتر، پازل‌های در نظر گرفته شده را حل کند و به مراحل بالا‌تر راه یابد. طراحی‎های منحصر‌به‌فرد هر مرحله به خوبی می‌تواند بازیکن را درگیر خود کند و درکنار ارائه‌ی چالش‌های متنوع، تجربه‌ی با ارزشی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. بازی آنسوی باران تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی شده است که خبر از کیفیت بالای این اثر خوش ساخت ایرانی می‌دهد. این بازی باکیفیت ایرانی هم‌اکنون با قیمت ۱۲،۰۰۰ تومان در استور‌های مایکت و بازار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید آنسوی باران

۲۹بازی پسرخوانده

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: پاییزان
  • قیمت: رایگان

اگر در گذشته کمی از وقت خود را برای پیدا کردن یک بازی با کیفیت ایرانی صرف کرده باشید، به احتمال زیاد با بازی پسر خوانده آشنایی دارید. در وهله‌ی اول باید گفت که پسرخوانده یک بازی آنلاین استاندارد است. یعنی اگر به بازی‌های نوبتی در این سبک و سیاق علاقه دارید، بازی شما را به هیچ‌وجه نا امید نمی‌کند.

پسرخوانده بیش از ۳۰ کاراکتر متنوع که هرکدام از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد و متفاوتی نسبت به یک دیگر بهره می‌برند را در خود جای داده است. این کاراکتر‌ها به مرور زمان در اختیار گیمر قرار می‌گیرند تا درنهایت تنها با انتخاب چند شخصیت از میان آن‌ها، بهترین و حساب شده‌ترین استراتژی را در مقابل سایر بازیکنان پیاده‌سازی کند. همچنین استودیو پاییزان برای ساخت بازی پسرخوانده از دوبلور‌های بسیار حرفه‌ای برای صدای هر کاراکتر استفاده کرده است. همین موضوع باعث شده است تا هر شخصیت باور پذیر تر شود و به‌خصوص بازیکنان ایرانی از شنیدن دیالوگ‌های جذاب آن‌ها بسیار لذت ببرد.

درنهایت اگر به سری بازی‌های نوبتی آنلاین علاقه دارید، پسرخوانده می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند. بازی به‌صورت رایگان در بازار و مایکت در دسترس است.

دانلود بازی اندروید پسرخوانده

۲۸بازی شاه دزد

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: کاریزما استودیو
  • قیمت: رایگان

شاه دزد یک بازی آنلاین است که بازیکنان را با خود به سرزمینی می‌برد که در آن هرکسی به‌دنبال غارت و سرقت دیگری است. بازی دارای یک بخش آموزشی مناسب است تا گیمر به خوبی با مکانیزم‌های مختلف آن آشنا شود. در ابتدای بازی، باید با مدیریت قلعه‌‌ای نه چندان مجهز و جای‌گذاری مناسب تله‌ها از منابع خود محافظت کنید و تا حد ممکن سرقت را برای سایر بازیکنان سخت کنید.

همچنین هر بازیکنان علاوه‌بر چیدمان منحصربه‌فردی که برای دفاع در نظر می‌گیرد، باید به فکر عبور از تله‌های سایر قلعه‌ها نیز باشد. زیرا برای کسب منابع بیشتر، چاره‌ای جز حمله به دیگر قلعه‌ها نیست. بازی از گرافیک زیبایی بهره می‌برد و در زمینه‌ی صدا گذاری و به‌خصوص دوبله نیز عملکرد خوبی را ارائه می‌کند. شاه دزد یکی از بازی‌های چند نفره موفق و با کیفیت ساخت ایران است که توانایی بالایی در سرگرم مخاطبان خود دارد و می‌تواند علاقه‌مندان به این سبک را محذوب خود کند.

دانلود بازی اندروید شاه دزد

۲۷بازی سایه هیج

  • سبک: اکشن
  • استودیو: طاووس
  • قیمت: رایگان

سایه هیج، بیشتر مناسب بازیکنانی است که کیفیت داستان برایشان از سایر بخش‌ها مهم‌تر و اولویت بالاتری دارد. بازی می‌تواند گیمر را درست مانند خواندن یک رمان یا تماشای یک فیلم هیجان‌انگیز متحیر کند و با تصاویر هنری زیبایی که در نظر گرفته است، بیش‌ازپیش مخاطب را در عمق داستان خود فرو ببرد. بازی روایتگر داستان بخشی از زندگی سه شخصیت مختلف است که درگیر یک ماجرای مرموز و پُر از ابهام می‌شوند.

البته بازی سایه هیج نمی‌گذارد گیمر بیکار بماند و مینی‌گیم‌های مختلفی را پیش روی آن قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که بازی علاوه‌بر یک داستان چند لایه گیرا، در بخش گیم‌پلی نیز می‌تواند محتوای خوبی را ارائه کند. همچنین لازم به ذکر است که بازی به‌صورت رایگان عرضه شده است، اما تنها دو مرحله از آن را می‌توانید تجربه کنید و برای ادامه دادن، باید بازی را به‌صورت کامل خریداری کنید. سایه هیچ اثری است که اگر طرفدار داستان‌های پُر رمز و راز و عمیق باشید، از تجربه‌ی آن حسابی لذت خواهید برد.

دانلود بازی اندروید سایه هیچ

۲۶بازی بزن بهادر

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: تتراپازل
  • قیمت: رایگان

این بار نیز‌ با یک بازی چند نفره‌ی هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم که به خوبی توانایی رقابت با سایر آثار مشابه در این سبک را دارد. بزن بهادر یک بازی آنلاین در سبک استراتژی نوبتی است که بازیکنان را در قالب حالت‌هایی از یک در مقابل یک (1v1) مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد.

بازی از گیم‌پلی بسیار روان و اعتیادآوری بهره می‌برد که برای هر بازیکنی با هر سطحی، به‌راحتی قابل فهم و یادگیری است. همچنین باید گفت که بزن بهادر با بهره‌گیری از دوبلور‌های حرفه‌ای و توانمند برای کاراکترهای خود، باعث شده است تا بازیکنان ایرانی به خوبی بتوانند با شخصیت‌های آن ارتباط برقرار کنند و از ماجراهای آن‌ها لذت ببرند.

بازی اندروید بزن بهادر محتوای بسیار ارزشمندی و جذابی را در خود جای داده است و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای طرفداران سری بازی های استراتژی نوبتی محسوب شود.

دانلود بازی اندروید بزن بهادر

۲۵بازی گلمراد

  • سبک: تفننی
  • استودیو: مدریک گیمز
  • قیمت: رایگان

گلمراد روایتگر داستان فردی با همین نام است که پس ازدواج به خانه‌ی دوران کودکی‌اش باز می‌گردد و با یک عمارت پر از مشکل و خرابی روبه‌رو می‌شود. شما در روند بازی باید سعی کنید تا علاوه‌بر پیش بر داستان، خانه‌ی پدری گلمراد را نیز تعمیر و تا حدودی شخصی‌سازی کنید.

بازی دارای پازل‌ها و مینی گیم‌های سرگرم کننده‌ای است که هر یک توانایی به چالش کشیدن بازیکنان را در رده‌های سنی مختلف دارد. اگر به‌دنبال یک بازی فکری ایرانی می‌گردید، گلمراد می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر خود کند. بازی اندروید گلمراد به‌صورت رایگان در مایکت و بازار در دسترس است.

دانلود بازی اندروید گلمراد

۲۴بازی آمیرزا

  • سبک: کلمات
  • استودیو: نردبان اندیشه فردا
  • قیمت: رایگان

این روزها بازی‌های سبک تفننی و به‌خصوص حدس کلمه در ایران، با عرضه‌ی عناوینی با کیفیتی مانند آمیرزا، حسابی محبوب شده‌اند و بازیکنان بسیاری را در هر رده‌ی سنی به خود جذب می‌کنند. زیرا این‌گونه بازی‌ها از گیمر مهارت خاصی را طلب نمی‌کنند و با سادگی تمام، تنها ذهن مخاطب را به چالش می‌کشند.

بازی اندروید آمیرزا در هر مرحله، حروف نامنظمی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا با پیدا کردن کلمه یا کلماتی معنا دار از میان آن‌ها، مراحل را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید. بازی آمیرزا یکی از محبوب‌ترین آثار موجود در سبک کلمات شمرده می‌شود و به‌راحتی می‌تواند علاقه‌مندان به این سبک را تا مدت‌ها سرگرم نگه‌دارد.

دانلود بازی اندروید آمیرزا

۲۳بازی منچیکو

  • سبک: تفننی
  • استودیو: نوآگیمز
  • قیمت: رایگان

منچ از آن دسته بازی‌هایی است که احتمالا همه‌ی ما حداقل یک بار آن را با دوستان با خانواده تجربه کرده‌ایم. حال بازی منچیکو این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا این‌بار این بازی جذاب و اعتیادآور را به‌صورت مجازی و در قالب رویداد‌های آنلاین تجربه کنید.

منچیکو علاوه‌بر حالت یک به یک‌، بازیکنان را به‌صورت گروهی نیز مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد تا علاوه‌بر استراتژی، کار تیمی هم جای خود را در این بازی جذاب و هیجان‌انگیز پیدا کند. منچیکو علاوه‌بر زنده کردن خاطرات خوش گذشته برای بازیکنان قدیمی این بازی، می‌تواند ساعات بسیار مفرحی را برایتان درکنار خانواده و دوستانتان رقم بزند.

دانلود بازی اندروید منچیکو

۲۲بازی ارباب جنگ

  • سبک: اکشن
  • استودیو: پردیس سرگرمی پیله
  • قیمت: رایگان

ارباب جنگ یک بازی آنلاین در سبک اکشن است که شما را با خود به نبردی نفس‌گیری میان انواع و اقسام تانک‌ها می‌برد. بازی در ابتدا یک اردوگاه ضعیف و با حداقل امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به مرور زمان و کسب منابع بیشتر، تجهیزات خود را ارتقا دهید و تانک‌های پیشرفته‌تری را به میدان نبرد روانه کنید.

علاوه‌بر مدیریت اردوگاه خود، می‌توانید در حالت‌های مختلف و در قالب دو تیم به‌صورت یک به یک در نبرد‌های نوبتی، با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازید. بازی تانک‌هایی با قدرت‌‌های متنوعی را در خود جای داده است که هر یک باتوجه‌به نقاط ضعف و قدرتی که شامل می‌شود، می‌تواند شیوه‌های مختلفی را برای مبارزه پیش روی بازیکن قرار دهد. درنهایت اگر به بازی‌های آنلاین نوبتی علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی ایرانی ارباب جنگ را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید ارباب جنگ

۲۱بازی پاپالند

  • سبک: تفننی
  • استودیو: نووا گیمز
  • قیمت: رایگان

این روز‌ها کمتر شاهد عرضه‌ی بازی‌های خلاقانه‌ و متفاوت هستیم که بتوانند تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و متفاوتی را به ما ارائه کنند. بازی پاپالند ساخته‌ی استودیو نووا گیمز با خلاقیتی که در گیم‌پلی و ساختار خود در پیش گرفته است، می‌تواند بازیکنان و طرفداران بازی‌های خاص و تفننی را حسابی سرگرم کند.

در روند بازی شما باید سعی کنید تا در یک صفحه‌ی کاغذ زنده بمانید و هربار امتیاز‌های بیشتری کسب کنید. پاپالند کنترل ساده‌ای دارد، اما ماهر شدن در آن بسیار نیازمند تمرین و انجام بازی‌های بیشتر است. بازی اندروید پاپالند با گیم‌پلی اعتیادآور و خلاقانه‌ی خود می‌تواند درنهایت سادگی، شما را تا مدت‌ها سرگرم خود نگه‌دارد. این بازی را می‌توانید به‌صورت رایگان از بازار دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی اندروید پاپالند

۲۰بازی هادس 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: مهدی پیغامی نسب
  • قیمت: رایگان

هادس 2 یک بازی شوتر اول شخص است که شما را با خود به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و سرار اکشن می‌برد. بازی دارای داستان درگیر کننده‌ای است که می‌تواند بازیکن را تا انتها با خود همراه کند. هرچند که باید گفت برای درک درست از داستان بازی، بهتر است پیش از تجربه‌ی هادس 2، نسخه‌ی اول را تجربه کنید.

بازی علاوه‌بر ارائه‌ی یک شوتر پر زد و خورد جذاب، دارای پازل‌های فکر شده‌ای است که هریک می‌توانند به نحوی ذهن بازیکن را درگیر خود کنند. بازی اندروید هادس 2 به‌صورت رایگان عرضه شده است و می‌توانید در ادامه با مراجعه به یکی از اپلیکیشن‌های بازار یا مایکت، این بازی اکشن پر طرفدار ایرانی را دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی اندروید هادس 2

۱۹بازی کلماتیک

  • سبک: کلمات
  • استودیو: اردیبهشت استودیو
  • قیمت: رایگان

بازی کلماتیک نیز درست مانند آمیرزا و دیگر آثار این سبک که محبویت بسیاری در ایران دارند، شما را به چالش‌های اعتیادآور و جذاب حدس کلمه‌ها دعوت می‌کند. بازی دارای مراحل جذاب و فکر شده‌ای است که در ابتدا ساده پیش می‌رود، اما رفته رفته و با ورود به سطوح بالاتر، شرایط و چالش‌ها نیز سخت‌تر می‌شوند.

در هر مرحله بازیکن باید با درنظرگرفتن حروف مقابل خود، سعی کند به کلمات مشخصی که دارای معنا هستند، دست پیدا کند. بازی کلماتیک یکی از محبوب‌ترین آثار سبک کلمات محسوب شود و می‌تواند به خوبی طرفداران این ژانر محبوب را به خود جذب کند. بازی ایرانی کلماتیک هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اپلیکیشن بازار در دسترس است.

دانلود بازی اندروید کلماتیک

۱۸بازی Quiz of Kings | کوییز اف کینگز

  • سبک: فکری
  • استودیو: Quiz of Kings
  • قیمت: رایگان

بازی کوییز آف کینگز بستری را برای بازیکنان علاقه‌مند به اطلاعات عمومی و مباحث تخصصی در رشته‌های مختلف، ایجاد می‌کند تا هریک بتوانند هوش و استعداد خود را در مقابل سایر بازیکنان به چالش بکشند. کوییز آف کینگز به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و در هر دور، سؤال‌هایی را با چهار گزینه از بازیکنان می‌پرسد.

بازی در رشته‌های مختلفی از جمله مباحث ورزشی، زبان، ویدیو گیم و دیگر موضوعات مختلف، سؤال‌هایی را برای شما درنظر گرفته است. کوییز اف کینگز برای بازیکنان ایرانی یکی از بهترین بازی‌ها در زمینه‌ی پرسش و پاسخ محسوب می‌شود و می‌تواند به خوبی هوش شما را به چالش بکشد.

دانلود بازی اندروید Quiz of Kings

۱۷بازی خروس جنگی

  • سبک: اکشن
  • استودیو: مدریک گیمز
  • قیمت: رایگان

خروس جنگی یکی از اولین بازی‌های موفق ساخت ایران در سری آثار چند نفره است که توانست بازیکنان بسیاری را به خود جذب کند. بازی شما را با خود به دنیای خروس‌ها می‌برد. دنیایی که خروس‌ها در آن مدام درحال دوئل و رقابت هستند. شما نیز باید پس ورود به بازی، کلاس خروس خود را انتخاب کنید و سپس وارد نبرد‌های تک نفره یا چندنفره‌ی بازی شوید.

در روند بازی، گیمر باید با پاداش و جوایزی که برای هر نبرد دریافت می‌کند، خروس خود را مجهز کند و به مرور زمان قابلیت‌های آن را نیز ارتقا دهد. خروس جنگی علاوه‌بر تمرکز روی بخش آنلاین، از حالت‌ها و سناریو‌های داستانی تک نفره هم بهره می‌برد. اگر به‌دنبال یک بازی ایرانی آنلاین هستید و به آثار اکشن نوبتی علاقه دارید، خروس جنگی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

دانلود بازی اندروید خروس جنگی

۱۶بازی موتوری 2 داستانی

  • سبک: تفننی
  • استودیو: گلیم گیمز
  • قیمت: رایگان

بازی موتوری 2 روایتگر داستان زندگی فردی ملقب به موتوری است. در ابتدای بازی، موتوری متوجه می‌شود که پدر‌ و مادر‌ش، والدین اصلی او نیستند و در راه کشف واقعیت، درگیر‌ یک‌ ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌شود. بازی در هر مرحله از شما می‌خواهد تا با رسیدن به امتیاز یا محل خواسته شده، داستان را پیش ببرید.

موتوری 2 دارای دوبله‌ی خوب و حرفه‌ای است که باعث جذاب‌تر شدن روند بازی شده است. همچنین گرافیک و طراحی محیط‌ها هم در سطح بالایی قرار دارد و می‌تواند گیمر را از خود راضی نگه‌دارد. موتوری 2 داستانی، باتوجه‌به کیفیت و محتوای خوبی که ارائه می‌کند، برای طرفداران سری آثار تفننی، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

دانلود بازی اندروید موتوری 2 داستانی

۱۵بازی جی تی کلوپ سرعت

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: کینگ کد
  • قیمت: رایگان

جی تی کلوپ سرعت یک بازی اتومبیل‌رانی در سبک درگ است که دارای انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی است. بازی از گرافیک خوب و بهینه‌ای بهره می‌برد و می‌تواند در موبایل‌های نسبتا ضعیف نیز اجرای مناسبی داشته باشد.

جی تی کلوب سرعت دارای گیم‌پلی ساده‌ و هیجان‌انگیزی است که برای هر رده‌ی سنی می‌تواند سرگرم کننده واقع شود. همچنین بازی علاوه‌بر بخش چندنفره، از مراحل تک نفره و داستانی نیز بهره می‌برد. جی تی کلوب سرعت یکی از بهترین بازی‌های سبک درگ در میان آثار ساخت ایران است که می‌توانید در اندروید تجربه کنید. این بازی به‌صورت رایگان در اپلیکیشن‌های بازار و مایکت در دسترس است.

دانلود بازی اندروید جی تی کلوپ سرعت

۱۴بازی هی تاکسی

  • سبک: تفننی
  • استودیو: گلیم گیمز
  • قیمت: رایگان

بازی هی تاکسی از دیگر آثار استودیو گلیم گیمز است که عناوینی مانند موتوری را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. هی تاکسی از نظر گیم‌پلی به بازی موتوری، شباهت‌های بسیاری دارد. در روند بازی هی تاکسی، باید علاوه‌بر کنترل صحیح اتومبیل خود و جابه‌جایی مسافر‌ها، موانع متعددی که در مسیر وجود دارند را نیز پشت سر بگذارید.

بازی‌ به‌گونه‌ای است باید در هر دور، سعی کنید بدون برخورد با مردم یا تصادف با ماشین‌ها، مسافر یا مسافرین خود را به مقصد برسانید. همچنین در این بین دیالوگ‌های طنز و جالبی شنیده می‌شود که جذابیت روند بازی را دو چندان کرده است. اگر به بازی‌های امتیازی و رکورد محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی هی تاکسی را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید هی تاکسی

۱۳بازی فروت کرفت

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: تاد
  • قیمت: رایگان

اگر بخواهیم چند مورد از اولین بازی‌های محبوب ساخت ایران را مثال بزنیم، قطعا فروت کرفت یکی از آن‌ها خواهد بود. فروت کرفت درواقع یک بازی استراتژی و کارتی است که گیمر را به‌صورت آنلاین و در قالب حالت‌های مختلف، مقابل سایر بازیکنان قرار می‌دهد.

فورت کرفت ده‌ها کار‌ت مختلف با قدرت‌های متنوع را شامل می‌شود که هرکدام به شکل تاثیرگذاری در پیروزی یا شکست شما نقش خواهند داشت. بازی انیمیشن‌های با مزه‌ای دارد و گرافیک خوبی را ارائه می‌کند. اگر به آثار کارتی علاقه دارید و به‌دنبال یک بازی ایرانی در این سبک هستید، فورت کرفت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب شود.

دانلود بازی اندروید فروت‌کرفت

۱۲بازی فراتر از اینجا ۲

  • سبک: اکشن
  • استودیو: گلیم گیمز
  • قیمت: ۵،۰۰۰ تومان

فراتر از اینجا داستان فردی به نام‌ سم را روایت می‌کند که همسرش به‌طور مرموزی ناپدید شده است. تنها سرنخی که پلیس‌ها در رابطه با ناپدید شدن همسر سم پیدا می‌کنند، یک دست بریده شده است. حال شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی، به‌دنبال همسر خود بگردید و پرده از این ماجرای مرموز بردارید.

بازی فراتر از اینجا 2 درواقع دنباله‌ی نسخه‌ی اول است و بازیکن را در ادامه‌ی ماجرای ناپدید شدن آنا، با سم همراه می‌کند. بازی گرافیک خوبی دارد و محیط‌ها نیز طراحی زیبایی دارند. درنهایت اگر به به بازی‌های داستانی و پازل محور علاقه دارید، بازی ایرانی فراتر از اینجا می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند. این بازی با قیمت ۵،۰۰۰ تومان در اپلیکیشن‌های بازار و مایکت به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید فراتر از اینجا ۲

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: نوآگیمز
  • قیمت: رایگان

شدو ریسر دارای سه زاویه دوربین است. هر زاویه دوربین علاوه‌بر ارائه‌ی دید متفاوتی نسبت مسیر، باعث می‌شود تا بازیکن کمی متفاوت‌تر به رانندگی بپردازد. همچنین بازی دارای گیم‌پلی روان و خوبی است که می‌تواند طرفداران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی را حسابی سرگرم خود کند. بازی شدو ریسر هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اپلیکیشن بازار در دسترس است.

۱۰بازی پرسیتی

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: تاد
  • قیمت: رایگان

بازیکن در روند بازی می‌تواند صفر تا صد مزرعه‌ و شهر خود را ایجاد کند و ازطریق فعالیت‌هایی مانند کشاورزی، دامپروری و دیگر کار‌هایی از این قبیل، منابع مورد نیاز شهر خود را تأمین کند. پرسیتی یک بازی با کیفیت در زمینه‌ی شهرسازی است که می‌تواند طرفداران سبک مدریتی و شبیه‌سازی را ساعت‌ها و روزها سرگرم خود کند.

دانلود بازی اندروید پرسیتی

۹بازی هزار داستان شهزاد

  • سبک: کلمات
  • استودیو: باران رویا
  • قیمت: رایگان

هزار داستان شهزاد، شاید گیم‌پلی بسیار نزدیکی به دیگر آثار مشابهی مانند آمیرزا و کلماتیک داشته باشد، اما وجود داستان‌های جذاب ایرانی در بطن آن، باعث شده است تا حال و هوای منحصربه‌فردی را به گیمر منتقل کند. هزار داستان شهزاد گیمر را وارد رقابت‌های آنلاین و آفلاین می‌کند تا بتواند هوش و سرعت عمل خود را در پیدا کردن کلمات، مقابل سایر بازیکنان محک بزند.

بازی دارای چندین حالت مختلف است که هرکدام به نحوی بازیکنان درگیر‌ خود می‌کنند. به‌عنوان مثال در بخش آنلاین، بازی دارای دو حالت قدرتی و سرعتی است. همچنین در بخش آفلاین هم بازی بیش از ۱۱۰۰‌ مرحله را در خود جای داده است و وعده‌ی محتوایی طولانی و البته سرگرم کننده‌ای را به بازیکنان می‌دهد. اگر به سبک کلمات علاقه دارید و از آثاری مانند آمیرزا و کلماتیک لذت برده‌اید، بازی هزار داستان شهزاد نیز می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده و جذابی را به شما ارائه کند.

دانلود بازی اندروید هزار داستان شهزاد

۸بازی بوم بوم

  • سبک: موسیقی
  • استودیو: بوم بوم
  • قیمت: رایگان

گیم‌پلی به‌گونه‌ای است که شما باید نقاط سفید رنگی که از بالای صفحه، به سمت پایین حرکت می‌کنند را لمس کنید تا زمانی‌که پخش آهنگ به اتمام برسد. بازی در زمینه‌ی گرافیک عملکرد خوبی دارد و از رنگ بندی زیبایی در مراحل خود بهره می‌برد. بازی اندروید بوم بوم برای طرفداران سبک موسیقی ایرانی، می‌تواند تجربه‌ی بی‌نظیری را خلق کند. بازی بوم بوم به‌صورت رایگان در بازار و مایکت عرضه شده است.

دانلود بازی اندروید بوم بوم

۷بازی کابوس دشمن

  • سبک: اکشن
  • استودیو: خاطره سازان
  • قیمت: رایگان

کابوس دشمن از جمله بازی‌هایی است که تاکنون موفق شده است بازخورد‌های خوبی را از بازیکنان ایرانی کسب کند. کابوس دشمن درواقع یک بازی اکشن است که شما را در قالب نیرو‌های نظامی، به جنگ با تروریست‌ها می‌فرستد. شما باید در هر مرحله، سعی کنید تا تروریست‌ها را مورد هدف قرار دهید و مأموریت خود را با موفقیت به اتمام برسانید.

بازی کابوس دشمن، دارای ۸ شخصیت مختلف است که هر کدام از سلاح و توانایی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. بازیکن نیز در طول بازی می‌تواند متناسب با سلیقه‌ی خود، یکی از کاراکتر‌ها را انتخاب و از قابلیت‌های آن استفاده کند. در آخر گفتنی است که بازی کابوس دشمن می‌تواند یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها در میان دیگر آثار ایرانی که به ژانر شوتر می‌پردازند، محسوب شود. بازی اندروید کابوس دشمن را می‌توانید در ادامه به‌صورت رایگان از اپلیکیشن‌های بازار و مایکت دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید کابوس دشمن

۶بازی تکاور

  • سبک: اکشن
  • استودیو: گونای
  • قیمت: رایگان

بازی تکاور روایتگر نبرد ارتش ایران با نیرو‌های تروریستی است. تکاور نام یکی از سربازان حرفه‌ای ایرانی است که باید به‌تنهایی به نبرد با نیرو‌های تروریستی برود و مناطق اشغال شده توسط آن‌ها را آزاد کند. تکاور باید در این راه با انواع و اقسام نیرو‌های دشمن مبارزه کند و باس‌های بسیاری را نیز از پای در آورد تا درنهایت بتواند مناطق اشغال شده توسط تروریست‌ها را به‌طور کامل ازاد کند.

بازی دارای سلاح‌ها و لباس‌های متنوعی است که بازیکن می‌تواند با دریافت پاداش‌هایی که دریافت می‌کند، آن‌ها را خریداری یا به‌دست آورد. همچنین تکاور از گرافیک خوب و بهینه‌ای بهره می‌برد و می‌تواند روی موبایل نسبتا ضعیف، اجرای مناسبی داشته باشد. تکاور یک اثر هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است که می‌تواند تجربه‌ی خوبی را از یک بازی اکشن به شما منتقل کند. این بازی به‌صورت رایگان در اپلیکیشن بازار در دسترس است.

دانلود بازی اندروید تکاور

۵بازی کلاچ

  • سبک: مسابقه‌ای
  • استودیو: نوموگیم
  • قیمت: رایگان

اینکه بالاخره در یک بازی اتومبیل‌رانی خوب و با کیفیت، از ماشین‌های ایرانی استفاده شده باشد، به‌تنهایی می‌تواند انگیزه‌ای محسوب شود برای افرادی که به این رشته علاقه دارند. بازی کلاچ به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ماشین‌های ایرانی، در قالب چالش‌های مختلف به رانندگی بپردازد. حتی می‌توان به‌طور آزادانه در شهر رانندگی کرد و برای شرکت در حالت‌های مهم، امادگی کسب کرد.

ماشین‌ها علاوه‌بر طراحی خوب و دقیقی که دارند، در زمینه‌هایی مانند کنترل، سرعت و هندلینگ نیز دارای تفاوت‌هایی با یکدگیر هستند. همین موضوع باعث شده است تا رانندگی با هر یک از ماشین‌ها، بتواند تجربه‌ی منحصربه‌فردی را به گیمر منتقل کند. کلاچ یک بازی با کیفیت در سبک اتومبیل‌رانی است که می‌تواند یک انتخاب منحصر‌به‌فرد و عالی برای بازیکنان ایرانی علاقه‌مند به این ژانر محسوب شود. در ادامه می‌توانید بازی ایرانی کلاچ را به‌صورت رایگان از اپلیکیشن‌های بازار و مایکت دریافت کنید.

۴بازی 1:011

  • سبک: اکشن
  • استودیو: مهدی فنائی
  • قیمت: رایگان

در ابتدا باید گفت که بازی 1:011 تا‌ حدودی شبیه به‌عنوان 41148 دیگر اثر استودیو مهدی فنائی طراحی و کار شده است. بازی روایتگر داستان دختری است که قصد دارد تا به سرزمینی آزاد و خالی از افراط گرایی سفر کند. در ابتدای بازی نیز شاهد نابینا شدن کارکتر اصلی توسط مردمانش هستیم که باعث می‌شود بیشتر تصمیم او را برای ترک سرزمین خود درک کنیم.

بازی 1:011 علاوه‌بر یک داستان جذاب و گیرا، از گرافیک خوبی نیز بهره می‌برد و محیط‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در بخش‌هایی از روند داستان، از میان دیالوگ‌های در نظر گرفته شده، یکی را انتخاب کنید‌؛ انتخاب‌های شما درنهایت باعث می‌شوند تا یکی از دو پایان بازی را مشاهده کنید. اگر به آثار اکشن و ماجراجویی علاقه دارید، بازی ایرانی 1:011 را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید 1:011

۳بازی لبه‌ی ترس

  • سبک: اکشن
  • استودیو: PersianGulf DC
  • قیمت: رایگان

لبه‌ی ترس دنیایی را به تصویر می‌کشد که دیگر جای امنی برای انسان‌ها نیست؛ زیرا زامبی‌ها آن را فتح کرده‌اند و انسان‌ها نیز چاره‌ای جز پناه بردن اردوگاه‌ها و مکان‌های نظامی ندارند. حال فرماندهان یک پناه‌گاه ایرانی، تصمیم می‌گیرند تا شخصی به نام فرید که یکی از نیرو‌های کارکشته و حرفه‌ای پایگاه محسوب می‌شود را به همراه گروهی برای پیدا کردن درمان این ویروس مرگبار به یک دانشگاه مرموز در مکانی خطرناک اعزام کنند.

حال شما باید با در دست گرفتن کنترل فرید، سعی کنید تا با ورود به دانشگاه و پیدا کردن درمان ویروس، مأموریت خود را با موفقیت به اتمام برسانید. بازی از زاویه‌ی دید اول شخص بهره می‌برد و یک شوتر هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را ارائه می‌کند. بازی ایرانی لبه‌ی ترس می‌تواند ساعات لذت بخشی را برای طرفدران سری آثار ترسناک و اکشن رقم بزند. لبه‌ی ترس به‌صورت رایگان در اپلیکیشن‌های بازار و مایکت عرضه شده است.

دانلود بازی اندروید لبه‌ی ترس

۲بازی کما 3

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Armina Games
  • قیمت: ۳،۰۰۰ تومان

بازی‌ کما 3 جهانی پر از موجودات عجیب و مرموز را مقابل شما قرار می‌دهد که پیش‌روی در آن چندان کار ساده‌ای نخواهد بود. کما در هر سه نسخه از گرافیکی شبیه به بازی‌هایی مانند لیمبو استفاده کرده است و محیط‌هایی تاریک و با طراحی بسیار خوبی را به تصویر می‌کشد. کما 3 داستان جذابی را روایت می‌کند و به‌عنوان یک بازی اکشن و ماجراجویی، می‌تواند تجربه خوبی را برای بازیکنان ایرانی رقم بزند. اگر دو نسخه‌ی قبلی بازی کما را تجربه نکرده‌اید، با دریافت کما ۳ می‌توانید علاوه‌بر اپیزود سوم، دو نسخه‌ی قبلی را هم که به‌صورت رایگان عرضه شده‌اند را هم دریافت کنید. بازی اندروید کما 3 با قیمت ۳،۰۰۰ تومان در اپلیکشن‌های بازار و مایکت در دسترس است.

دانلود بازی اندروید کما 3

۱بازی 41148

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: مهدی فنائی
  • قیمت: رایگان

بازی 41148 ساخته‌ی مهدی فنائی نه‌تنها یک بازی عالی در میان آثار داخلی محسوب می‌شود، بلکه بازی در سطح جهانی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. اولین ویژگی و نقطه قوت بازی در زمینه‌ی ارائه یک داستان زیبا و به یادماندنی است‌. 41148 داستان شخصی به نام سینا را روایت می‌کند که گذشته‌ی خود را فراموش کرده است و در مکانی مرموز از خواب بیدار می‌شود. حال بازیکن باید در نقش سینا با گشت و‌ گذار در محیط و پی بردن به گذشته‌ی خود، داستان بازی را پیش ببرد.

بازی‌ اندروید 41148 در چهار اپیزود مختلف عرضه شده است که می‌توانید هر چهار نسخه را در یک بازی به‌صورت پیوسته تجربه کنید. همچنین گرافیک 41148 بسیار‌ خوب کار شده است و محیط‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. درنهایت باید گفت که فرقی نمی‌کند به‌دنبال بازی ایرانی هستید یا خارجی، اگر به آثار ماجراجویی و اکشن علاقه‌ دارید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی 41148 را در پلتفرم اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی اندروید 41148

پرسش‌های متداول

بازی ایرانی اندروید رایگان چی بازی کنیم؟

بازی های ایرانی اصولا به‌صورت رایگان با خرید درون برنامه‌ای منتشر می‌شوند. از جمله معروف‌ترین بازی‌ها اول از همه بازی پسرخوانده را داریم. اگر حدس کلمه دوست دارید آمیرزا و کلماتیک را از دست ندهید و اگر رقابتی می‌خواهید بازی سلحشوران ارزش تجربه کردن دارد.

بازی های ایرانی اول شخص و اکشن چه دانلود کنیم؟

بازی هادس ۲ یکی از شناخته شده‌ترین بازی های ساخت ایران است. شما همینطور می‌توانید بازی خروس جنگی از مدریک گیمز و بازی تکاور از استودیوی گونای را تجربه کنید.

بازی ایرانی؛ تجربه لذت و هیجانی آشنا

بازی ایرانی و جذابیت و هیجان آن را نباید دست کم گرفت. با ورود به دنیای این بازی‌ها لذت‌بخش‌ترین سرگرمی را در کنار دوستان خود تجربه کنید. در ادامه سبک‌های مختلف برترین بازی‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم تا با توجه به علاقه‌تان، بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید و نهایت لذت را ببرید.

تنوع سبک در میان بهترین‌ها

فقط کافی‌ست سبک مورد علاقه خود را انتخاب و در میان انواع بازی‌های ایرانی محبوب، آن را پیدا کنید. بازی ایرانی می‌تواند سبک‌های استراتژیک، سرگرمی، عملیات‌های اکشن، چالش‌های دانستنی‌، ماشین‌سواری و هر چیزی را که به آن علاقه دارید در اختیارتان بگذارد.

در بازی‌های ایرانی می‌توانید خودتان را به‌جای قهرمان‌های قدیمی بگذارید، با جت‌های جنگی بر فراز آسمان گشت بزنید یا هرجا که خواستید فوتبال بازی کنید. عاشق سرعت هستید؟ سوار بهترین ماشین‌های ایرانی و خارجی شوید و با آخرین سرعت ممکن رانندگی کنید؛ خلاصه هر چیزی را که دوست دارید تجربه کنید.

فکر کنید و با استراتژی، برنده میدان شوید

اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید و می‌خواهید با هیجانات و اتفاق‌های غیرقابل ‌پیش‌بینی روبه‌رو شوید، بازی‌های جذاب و استراتژی ایرانی را از دست ندهید. وارد دنیای شگفت‌انگیز این بازی‌ها شوید، دست به ماجراجویی‌ بزنید و همراه با تیم و قهرمان‌های خود به نبرد دشمن بروید. در طول این نبردها باید استراتژی‌های خوب و منحصربه‌فرد به کار ببرید تا پیروز میدان شوید.

پسرخوانده: نبرد با مافیا

جنگ مافیاها اوج گرفته است؛ حالا همه منتظرند تا وارد نبرد شوید و با استخدام بهترین قهرمان‌ها، خانواده مافیایی خودتان را بسازید. بهترین استراتژی‌ها را به‌کار ببرید و در این جنگ قدرت، پیروز میدان شوید. اگر فکر می‌کنید در بین رقبای قوی می‌توانید از همه بهتر باشید، همین حالا بازی پسرخوانده را دانلود کنید و از این بازی ایرانی جذاب لذت ببرید.

کلش آف زامبی ۲۰۲۲

در حالی که دنیا به پایان خود نزدیک شده است، زامبی‌ها حمله کرده‌اند و انسان‌ها در آستانه نابودی قرار گرفته‌اند؛ حضور یک فرمانده به‌شدت احساس می‌شود. فرمانده‌ای که با کمک ابرقهرمان‌هایی مثل مرد عنکبوتی، هالک، سوپرمن، شاهزاده ایرانی، اژدها و … بجنگد و امپراطوری خودش را بسازد. اگر احساس می‌کنید که شما همان فرمانده‌ای هستید که می‌تواند انسان‌ها را نجات دهد، جای شما در این بازی خالی است. بازی کلش آف زامبی را نصب کنید و دنیا را نجات دهید.

کلش اف زامبی ۲۰۲۳: قهرمانان آینده

اگر فکر می‌کنید که می‌توانید رهبری ابرقهرمان‌ها را بر عهده بگیرید و با استراتژی‌های خود دنیا را از شر زامبی‌ها خلاص کنید، این بازی مخصوص شماست. وارد بازی شوید و زمین را نجات دهید.

بزن بهادر – بازی قهرمانان

اگر به بازی کلش رویال علاقه دارید، قطعا از بازی بزن بهادر هم لذت خواهید برد. در این بازی باید با به‌کاربردن استراتژی‌های منحصربه‌فرد و هوشمندی ذاتی خود، در کنار قهرمان‌ها و مردان آهنین، پیروز جنگ‌ها شوید. این بازی جدید ایرانی را نصب کنید و به «فری گولاخ» کمک کنید تا محله خود را از چنگ «اسی کفترباز» درآورد!

جنگجویان اسطوره‌ای (استراتژی آنلاین)

در بازی جنگجویان اسطوره‌ای، قهرمان‌های نیرومند با قدرت‌های افسانه‌ای به شما کمک می‌کنند تا شیاطین را نابود کنید. به مردم سرزمین گایا کمک کنید و سرزمین آن‌ها را از چنگ شورشیان درآورید. اگر می‌توانید پیروز این نبرد و قهرمان مردم سرزمین گایا شوید، وقت را تلف نکنید. بازی را نصب و جنگ را آغاز کنید.

نبرد قارچ‌ها

سلطان قارچ‌ها شوید! اگر باهوش و فرصت‌طلب هستید و می‌توانید استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خوبی به‌کار ببرید، لشکر قارچ‌ها منتظر شما هستند. وارد این بازی جذاب شوید و هیجان را تجربه کنید.

مزایده بازی: بخر و بفروش

عاشق تجارت و ریسک در سرمایه‌گذاری هستید؟ آیا خود را گرگ وال‌استریت می‌دانید؟ مزایده بازی مخصوص شماست. در این بازی فوق‌العاده، قیمت کالاهای کمیاب و نایاب را حدس بزنید، برنده مزایده‌های مختلف شوید و در نهایت با سودی که به‌دست آورده‌اید، کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید؛ حتی می‌توانید شهر خود را بسازید. جذاب نیست؟

بازی ماشینی ایرانی را از دست ندهید

عاشق سرعت و هیجان هستید؟ دوست دارید با نهایت سرعت ماشین برانید، اما کاملا امن و بی‌خطر؟ پس بازی‌های رانندگی ایرانی را امتحان کنید. برای ورود به این دنیای هیجان‌انگیز و ماشین‌سواری با بهترین اتومبیل‌ها در زیباترین جاده‌ها، فقط کافی‌ست بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ما در ادامه لیستی از بهترین بازی‌های رانندگی ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. انتخاب کنید و لذت ببرید.

کلاچ

اگر دوست دارید با ماشین‌های ایرانی، به‌صورت تک‌نفره یا در کنار دوستان و خانواده خود مسابقه دهید و هیجان را تجربه کنید، بازی کلاچ جای شماست. این بازی اندرویدی را نصب و به‌شدت تفریح کنید.

دریفت – بازی ماشین جدید 2022

با ماشین‌های ایرانی، مسابقه‌های حرفه‌ای و رالی برگزار کنید و با نهایت سرعتی که می‌توانید، از حریفان خود سبقت بگیرید. با رانندگی در خیابان‌های پر از ماشین، خودتان را به چالش بکشید و مهارتتان را بسنجید. همه این‌ها را می‌توانید در بازی جذاب دریفت تجربه کنید.

جی تی کلوپ سرعت: بازی ماشینی درگ ریس

با ماشین‌های ایرانی و خارجی (آخرین مدل از ماشین‌های فراری، بنز یا BMW) و کیفیتی بی‌نظیر، ماشین‌بازی را تجربه کنید؛ با غول‌های رانندگی رقابت کنید و مسابقه دهید. با این بازی دخترانه و پسرانه محبوب، در هیجان‌انگیزترین مسابقات شرکت کنید و لذت ببرید.

گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)

بازی برتر سال 98 بازار را نصب کنید و با انواع ماشین‌های پلیس در شهر تهران گشت‌زنی کنید. ماموریت‌های واقعی و نفس‌گیر، تیراندازی و درگیری با سارقین، مسابقات رکوردزنی، سوالات چهارگزینه‌ای اطلاعات عمومی و تخصصی و بسیاری از هیجانات دیگر را در این بازی ایرانی تجربه کنید.

بمب‌بارون، بمب‌بارون، بمب‌بارون! تجربه‌ای خاص از بازی ایرانی

بازی‌های اکشن محبوبیت و طرفداران زیادی دارند؛ چراکه مملو از هیجان، مبارزه و لذت هستند. قطعا این بازی‌ها شما را میخ‌کوب می‌کنند. لذت تجربه‌کردن بازی‌های اکشن، جنگی و استفاده از بهترین تفنگ‌های دنیا را از دست ندهید. اگر به دنبال بازی جنگی و تفنگی محبوب ایرانی هستید، در ادامه لیستی از بهترین‌ها را در اختیارتان می‌گذاریم.

زولا موبایل

یک مبارزه واقعی را با این بازی ایرانی فوق‌العاده تجربه کنید. زولا موبایل از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های اکشن اندرویدی است و تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های آنلاین گروهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در زولا موبایل با بهترین اسلحه‌ها به جنگ حریفان در نقاط مختلف کشور بروید و مهارت خود را به چالش بکشید.

تیزبال

تاکنون لذت جنگ‌های هوایی را تجربه کرده‌اید؟ پس وقت آن رسیده است که با تیزبال اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. با بهترین جنگنده‌های هوایی و تسلیحات پیشرفته، دشمنان خود را نابود کنید. همین حالا این بازی ایرانی منحصربه‌فرد را دانلود کنید و شور و هیجانی تازه به خود هدیه دهید.

تاکسیدو

دوست دارید مسافرکشی کنید و در عین حال در ماموریت‌های اکشن و جذاب حاضر شوید؟ تاکسیدو این تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد. با ماشین دوست‌داشتنی خود مسافر سوار کنید و پول به‌دست آورید. هرجا هم که از ماشین خود خسته شدید، می‌توانید آن را بفروشید و ماشین جدید بخرید.

دانش و میزان اطلاعات خودتان را به چالش بکشید

بازی‌های معمایی و چالش‌برانگیز، همیشه برای همه جذاب بوده و است. اگر دوست دارید میزان اطلاعات خود را بسنجید و معماها، پازل‌ها و جداول جذاب را حل کنید، برترین بازی‌های دانستنی ایرانی را از دست ندهید. در زیر لیستی از جذاب‌ترین بازی‌های ایرانی برای کسانی که عاشق معما و به‌چالش‌کشیدن هوش خود هستند، ارائه می‌شود.

  • Quiz of Kings
  • آمیرزا
  • بازی شهربانو
  • باقلوا

با بازی ایرانی جذاب و دوست‌داشتنی، ساعت‌ها سرگرم شوید

شما جزو کدام دسته هستید؟

  • به آشپزی و پختن غذاهای متنوع و خوش‌مزه علاقه دارید؟
  • از بازسازی و تزئین خانه‌های قدیمی لذت می‌برید؟
  • عاشق بازی‌های قدیمی مثل منچ، بازی‌های کارتی و دبلنا (دبرنا) هستید؟
  • دوست دارید با تاکسی خودتان مسافر ببرید و کسب درآمد کنید؟
  • حل معما و بازی‌های فکری شما را به‌وجد می‌آورد؟

جزو هرکدام از دسته‌های بالا که باشید، لیستی از بهترین بازی‌های ایرانی موردنظرتان را داریم. هر بازی‌ای را که دوست دارید دانلود کنید، ساعت‌ها سرگرم شوید و لذت ببرید. این بازی‌های جذاب عبارتند از:

  • منچرز (منچ آنلاین)
  • گلمراد
  • من دزد نیستم!
  • فروت‌کرفت
  • بازی نیسان آبی
  • باغ نگار – بازی فکری عاشقانه
  • دبرنا (آنلاین)
  • منچیکو (منچ آنلاین)
  • آشپز شو: بازی آشپزی جدید
  • سفره چی (بازی آشپزی ایرانی)
  • درباره گلی
  • دبرناشو (مسابقه آنلاین)
  • تاکسی 3: داستانی
  • باباپز (آشپزی با اصغر سیبیل)

این بازی‌های معرکه را از دست ندهید.

عاشق جت‌های جنگی هستید؟ می‌خواهید شهر خودتان را بسازید؟ به پول‌درآوردن علاقه دارید؟ استعداد مربی‌گری دارید و می‌خواهید تیم فوتبال خودتان را داشته باشید؟ حس می‌کنید مهارت بالایی در فوتبال دارید؟ علاوه‌بر بازی‌هایی که تاکنون معرفی شدند، بازی‌های معرکه زیر را از دست ندهید.

  • شکارچیان آسمان: جنگ هوایی
  • پرسیتی (شهر پارسی) بازی مزرعه‌داری
  • سایفارم – بازی شهرسازی و مزرعه‌داری
  • پول توشه
  • کلابی – مدیریت آنلاین تیم فوتبال
  • سرضرب 1

کدام‌یک از این بازی‌های هیجان‌انگیز، دخترانه هستند؟

به دنبال بازی‌های دخترانه ایرانی محبوب هستید؟ علاوه‌بر بازی‌های دخترانه ایرانی که بازار در اختیارتان قرار می‌دهد، تمام این بازی‌ها، برای دختران هم قابل استفاده هستند. به‌کاربردن هوش، خلاقیت و استراتژی، مهارت در جنگیدن، حل معما و چالش، بازسازی و هرچیزی که فکرش را کنید، مخصوص به جنسیت خاصی نیست. هم دخترها و هم پسرها می‌توانند مهارت‌های خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی داشته باشند. موافق نیستید؟

  • باغ نگار – بازی فکری
  • آشپز شو
  • طراح باشی : عشق آذین
  • درباره گلی
  • سفره چی (بازی آشپزی ایرانی)

آیا بازی‌ها ایرانی، کیفیت بازی‌های خارجی را دارند؟

شاید در گذشته نقدهای قابل ‌قبولی به بازی ایرانی وارد بود؛ اما امروزه چنین نیست. در چند سال گذشته، بازی‌های ایرانی و مخصوصا بازی‌های موبایلی ایرانی، رشد چشم‌گیری داشته‌اند. از نظر جذابیت، کیفیت و گرافیک به پیشرفت قابل ‌توجهی رسیده‌اند. با نصب بازی ایرانی، قطعا این موضوع به شما هم ثابت خواهد شد.

با رفقای ایرانی‌تان بازی دانلود کنید

ما سعی کردیم تا این‌جا، بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های ایرانی را به شما معرفی کنیم. با دانلود بازی ایرانی، خودتان از نزدیک شاهد هیجانی واقعی و شگفت‌انگیز باشید. در ضمن فراموش نکنید که بازار یک فرصت عالی در اختیار شما قرار می‌دهد: دانلود بازی‌ها با اینترنت نیم‌بها. پس با خیالی راحت از دانلود بازی ایرانی لذت ببرید.

بهترین بازی های اندروید ایرانی

بازی هاي ایرانی چند سالی است که با رشد کیفیت همراه شده است و تقریباً طرفداران خوبی را هم جلب کرده اند در ادامه میتوانید با معرفی برترین بازی هاي منتشر شده ایرانی 2023 تالاب را دنبال نمایید.

بازی گوشی موبایل ایرانی , در میان بازی هاي کامپیوتری و بازی هاي مخصوص گوشی موبایل , تعداد زیادی از بازی ها هستند که ساخته ایران می باشند . تولید بازی‌هاي کامپیوتری و مخصوصاً بازی‌هاي موبایلی ایرانی طی یک‌سال اخیر با رشد و افزایش کیفیت قابل توجهی همراه بوده است.

حالا عده اي از این بازی‌ها آن قدر کیفیت ‌پیدا کرده‌اند که درفروشگاه‌هاي مشهور آنلاین بازی جهان نیز عرضه می شوند.

صنعت بازی‌سازی ایران اگر چه درسال‌هاي قبل روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما حالا تعداد زیادی از فعالان اینبخش امیدوارند با برداشته شدن رسمی تحریم‌ها و جذب سرمایه و جلب توجه بازی‌سازان خارجی به بازار ایران، اوضاع تغییر کند.

بنیاد ملی بازی‌هاي رایانه‌اي به‌عنوان تنها متولی این بازار، با اعلام این که از ابتدای سال تا کنون 10 بازی مجوز ساخت دریافت کرده‌است، تصریح کرده که هر ماه، یک بازی ایرانی رونمایی خواهد شد. درکنار تولید بازی‌هاي کامپیوتری ایرانی، تولید بازی‌هاي موبایلی نیز با رشد و پیشرفت قابل توجهی همراه است.

با نزدیک شدن به تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی، بسیاری بخشی از اوقات فراغت خود رابه انجام بازی‌هاي کامپیوتری اختصاص میدهند بنابر این ما در ادامه بشما بازی‌هاي ایرانی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که جذابیت‌انها کمتر از بازی‌هاي خارجی که تا به حال امتحان کرده اید نیست.

والیبال 2021

بهترین بازی اندروید

تیم والیبال ایران با راهیابی به مسابقات المپیک، آن‌هم بعد از 52سال حالا در صدر اخبار قرار دارد. بهمین خاطر نیز ابتدای هفته گذشته از اولین بازی ویدئویی والیبال در کشور رونمایی شد. دراین بازی که پیش‌تر نام «والیبال مدرن» برای آن انتخاب شده بود، 32 تیم برتر والیبال جهان حضور دارند.

سازندگان این بازی معتقدند از نظر گستردگی تیم‌ها و تعداد بازیکنان شبیه‌سازی شده، رقیبی برای این بازی حتی در سطح جهانی وجود ندارد. دراین بازی حالت‌هاي مسابقه‌اي مختلف از جمله مسابقات دوستانه، لیگ جهانی، جام‌جهانی، قهرمانی جهان و… دیده شده است.

همچنین بدلیل اهمیت گزارشگری در بازی‌هاي ورزشی، این بازی با صدای گزارشگر مطرح والیبال یعنی «کیومرث کرده» گزارش می شود. بازی والیبال2016 تنها قابلیت نصب روی کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز را دارد. این بازی را یک یا دونفره با کیبورد یا دسته‌بازی میتوانید بازی کنید.

کاربران باید برای تهیه این بازی به فروشگاه‌هاي بازی‌هاي رایانه‌اي مراجعه کنند.

شمشیر تاریکی؛ آخرین جنگاور

بازی «شمشیرتاریکی:آخرین جنگاور» تا کنون توانسته افتخارات داخلی و خارجی قابل توجهی رابه دست بیاورد. این بازی ایرانی که سال گذشته بعنوان بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی موبایلی سال انتخاب شد، از ابتدای هفته جاری در فروشگاه دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شد.

مجله تالاب:  همچنین براساس اعلام بنیاد ملی بازی‌هاي رایانه‌اي، این بازی هفته گذشته نیز در فروشگاه‌هاي ایرانی توزیع شده است.

گنگ استایل؛ جنگ دارودسته‌ها

بهترین بازی موبایل

شما دراین بازی مسئول اداره شهر خواهید بودو با استخدام افراد مختلف و راه‌اندازی کسب و کار‌هاي گوناگون، منابع مالی خودرا افزایش میدهید. دراین بازی امکان گفت‌وگوی آنلاین نیز فراهم شده است. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید «از طریق کافه‌بازار و گوگل پلی» و ios«اپل‌استور» قرار گرفته است.

درخت انگلیسی، آموزش درکنار سرگرمی

با کمک بازی «درخت انگلیسی» هم میتوانید سرگرم شوید و هم خزانه یادگیری لغات انگلیسی خودرا افزایش دهید. تیم سازنده این بازی معتقدند با استفاده از جذابیت‌هاي یک بازی، آموزش زبان در اوقات فراغت را ممکن ساخته‌اند.

مجله تالاب: این بازی که برای سنین مختلف مناسب است ویژگی‌هاي مختلفی مانند یادگیری کلمات جدید زبان انگلیسی، یادآوری کلمات ساده و پرکاربرد، آموزش دیکته انگلیسی لغات، تست هوش و حافظه، تقویت یادگیری و افزایش دایره لغات انگلیسی و …دارد.

شیوه بازی و یادگیری زبان در «درخت انگلیسی» به این شکل است که شما با یک درخت مواجه هستید که بعد از کاشت آن با یادگیری لغات مختلف باید آنرا پرورش بدهید تا به یک درخت تنومند تبدیل شود. این بازی به صورت رایگان از طریق کافه بازار در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

اتاق جنگ، بازی خارجی بومی شده

دراین بازی شما با تکنولوژی‌هاي آینده و جنگ‌جهانی سوم روبرو هستید. دراین بازی آنلاین شما می توانید نیروهای خود رابه سمت یک پیروزی شکوهمند هدایت کنید، همچنین برج‌هاي مستحکم بسازید و با آماده کردن ارتش خود، برای به دست آوردن منابع ارزشمند با دشمنان سرسخت خود نبرد کنید.

این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

صفر تا صد، مسابقه با اتومبیل‌هاي حرفه‌اي

اگر به دنبال کمی سرعت و هیجان بیشتر هستید بازی «صفر تا صد » می تواند گزینه مناسبی باشد. این بازی به یکی از بازی‌هاي محبوب مسابقه‌اي ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و تا کنون 100هزار نصب فعال داشته است. این بازی که توسط سازندگان بازی‌هاي موفقی مانند «خروس جنگی» و «فوتکاردیا» عرضه شده،یک بازی در سبک خودرو‌سواری است.

شما در بازی «صفر و صد» باید در نقش یک راننده حرفه‌اي ظاهر شوید که در مسابقه‌هاي مشخص شرکت کرده و با شکست رقیبان خود، رکورد های جدیدی را ثبت میکنید.

مجله تالاب: بازی با یک داستان متفاوت و جذاب شروع می شود ؛جاییکه شخصیت اصلی داستان با اتومبیل حرفه‌اي خود به همراه دوستانش به شمال سفر می کند اما به دلایلی خودرو در جاده تصادف میکند. دراین تصادف عده اي از دوستان راننده یا گم می شوند یا مفقود.

حالا شخصیت اصلی بازی باید برای پیدا کردن افراد مفقود شده، با راننده‌هاي حرفه‌اي چند شهر مختلف مانند تهران، اصفهان، اهواز و… مسابقه بدهد. این بازی به صورت رایگان تنها در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

حریم، یک سریال وحشتناک

«حریم»، یک بازی در سبک وحشتناک است که به صورت اپیزودیک یا قسمت قسمت، در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا کنون 4 قسمت این بازی در کافه بازار برای کاربران اندروید منتشر شده است. قسمت‌هاي اول تا سوم این بازی، روایتگر داستان جوانی است که بدون توجه به هشدار‌ اهالی یک منطقه در خصوص یک جنگل مرموز، برای کشف حقایق به این جنگل لعنت‌شده می رود.

شما دراین سفر این جوان را همراهی میکنید و به دنبال کشف رازهای جنگل شاهد حوادث عجیب و هیجان انگیزی میشوید که باید با کمک هوش خود از دست این حوادث خلاص شوید. قسمت چهارم داستان به شکل شگفت انگیزی طولانی، معمایی و وحشتناک میشود و شما از سرنوشت داستان بازی مطلع خواهید شد.

برای دانلود ازویجیاتو کلیک کنید.

قسمت اول و سوم این بازی، رایگان است اما برای قسمت دوم بازی هزار تومان و برای قسمت چهارم بازی نیز باید 2هزار تومان پرداخت کنید.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا