کسب و کار محلیمجله عمومی

تنظیم تلویزیون سامسونگ جدید

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ و نحوه کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ از سری اقدامات پرکاربرد در استفاده از مدل‌های مختلف تلویزیون است. نحوه راه اندازی گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ پس از نصب تلویزیون اقدامی ضروری برای دسترسی به شبکه‌های تلویزیون می‌باشد.

تنظیم گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ سری 6 و دیگر مدل‌های تلویزیون سامسونگ از روی نمایشگر تلویزیون و با انجام یک سری مراحل صورت می‌گیرد. اتصال آنتن تلویزیون و ایجاد ارتباط بین گیرنده و تلویزیون از مراحل ضروری قبل از تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ است.

نحوه کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ با انجام یک سری اقدامات اصولی در تنظیمات گیرنده سامسونگ در این مطلب ارائه شده است.

از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ در مدل‌های مختلف مثل تنظیم گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ سری 6، فعال سازی گیرنده دیجیتال سامسونگ سری 5، تنظیم گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ سری4، تنظیمات تلویزیون سامسونگ سری 7 و در نهایت راه اندازی تلویزیون سامسونگ اسمارت در بین کاربران مورد بررسی قرار گرفته است.

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ پس از نصب آنتن و راه اندازی تلویزیون از پر اهمیت ترین اقدامات به شمار می‌آید. روند ارتباط بین گیرنده و دیجیتال تعبیه شده در آن پس از اتصال آنتن از طریق کانال یابی یا راه اندازی دیجیتال تلویزیون سامسونگ صورت می‌گیرد.

در ادامه برای آشنایی با کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ از طریق تنظیمات این دستگاه با ما همراه باشید.

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ با توجه به دسترسی‌های انجام شده در طراحی این دستگاه به دو صورت دستی و اتوماتیک صورت می‌گیرد. پس از نصب آنتن و انجام تنظیمات اولیه تلویزیون سامسونگ مثل زبان، کشور مربوطه و موارد دیگر با توجه به مراحل زیر کانال یابی دیجیتال سامسونگ را شروع می‌کنیم. برای راهنمای بیشتر می توانید به servicetree.in مراجعه کنید.

کانال یابی تلویزیون سامسونگ بطور اتوماتیک

  1. پس از دسترسی به آیتم منو در این بخش گزینه Source Menu را انتخاب کنید.
  2. در قسمت  Setting گزینه Channel Setting را برگزینید.
  3. سپس آیتم Auto Store یا Automatic Scan را انتخاب کنید.
  4. در این مرحله عمل کانال یابی و جستجوی کانال شروع شده و در پایان لیست کانال‌ها قابل مشاهده است.
  5. نمایان شدن گزینه Channel Set Up Complete نشاندهنده‌ی اتمام کانال یابی بطور کامل است.

با انجام این مرحله به ترتیب کانال یابی تلویزیون سامسونگ و همین طور راه اندازی گیرنده دیجیتال سامسونگ بطور کاملا اصولی صورت می‌گیرد.

کانال یابی تلویزیون سامسونگ بطور دستی

شما می‌توانید در همان قسمت تنظیمات با انتخاب آیتم مرتب سازی کانال‌ها به لیست انتخابی کانال‌ها نظم دهید.

تنظیم گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ سری 6

تنظیمات انجام شده برای کانال یابی گیرنده دیجیتال سامسونگ سری 6 همانند مراحل انجام شده در قسمت قبلی است. در این حالت نیز با ورود به منوی تنظیمات و دسترسی به پنجره کانال یابی تلویزیون به راحتی می‌توانید بصورت دستی و اتوماتیک شبکه‌های مدنظرتان را پیدا و ذخیره کنید.

پروسه تنظیم تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ در سری‌های قبل از 6 مثل 4و 5 و بعد از 6 مثل تنظیمات تلویزیون سامسونگ سری 7 به همین شکل بعد از نصب آنتن و با تنظیمات گیرنده قابل انجام است.

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ غیر هوشمند

نحوه تنظیمات گیرنده دیجیتال و کانال یابی در تلویزیون‌های غیر هوشمند سامسونگ در همه مدل‌ها با دسترسی به تنظیمات اصلی دستگاه بصورت زیر آموزش داده شده است.

  • دکمه منو را از ریموت کنترل فشار دهید.
  • کلمه Channel را در فهرست انتخاب کنید.
  • برنامه کانال یابی خودکار یا تنظیم خودکار را انتخاب کنید.
  • در صورت ظاهر شدن عبارت Air یا Cable روی گیرنده برای دسترسی به کانال‌های وابسته به آنتن گزینه هوا را انتخاب کنید.

راه اندازی گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ با انجام تنظیمات لازم برای دستیابی به کانال‌های تلویزیون انجام می‌شود. پس از نصب تلویزیون سامسونگ در هر مدلی و اتصال آنتن به گیرنده امکانات لازم برای راه اندازی گیرنده دیجیتال فراهم می‌شود.

با یک کانال یابی دقیق و استفاده از قابلیت‌های معرفی شده در تنظیمات تلویزیون سامسونگ امکان دسترسی به کانال‌های تحت پوشش گیرنده دیجیتال تعبیه شده در تلویزیون وجود دارد.

در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نصب تلویزیون در شهر خود دسترسی دارید.

بروز یک سری خطاها در روند کانال یابی تلویزیون سامسونگ ممکن است پروسه راه اندازی گیرنده دیجیتال را مختل کند. بررسی یک سری مشکلات و خطاها در کانال یابی گیرنده دیجیتال در جلوگیری از بروز این ایرادات تاثیر بسزایی دارد.

مشکلاتی مثل عدم مشاهده لیست کانال پس از اجرای کانال یابی، عدم دسترسی به کانال‌های جدید علی رغم انجام مراحل آپدیت شبکه‌ها و مواردی از این قبیل ممکن است با ایراداتی در آنتن و تنظیمات دستگاه همراه باشد. در این مواقع ارتباط با افراد متخصص در زمینه تنظیمات و نصب انواع تلویزیون سامسونگ یک اقدام کاربردی و موثر به شمار می‌آید.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا