مجله علمی و پزشکی

چرا باید از نخ دندان استفاده کرد؟

چرا استفاده از نخ دندان برای جلوگیری از

این بیماری معمولا با دندان ساخت پلاک باعث بر روی دندان ها و لثه (تخته سنگ خاکستری و دندان های زرد تشکیل شده است.). کل اکوسیستم پلاک، که شامل 800 نوع مختلف از باکتری ها در دهان است.

این اکوسیستم به عنوان قابل توجه به عنوان شهرستان Gvdzylayy آن از بین می برد نمی شود. اما فقط بازسازی باکتری باید کنار گذاشته شود به عنوان او به چنین زیرساخت عادت کرده اند. عوامل از راه دور دندان شود یک پلاک و تجمع باکتری در دندان ها و بیماریهای دهان و دندان، نخ دندان را می توان برای این منظور استفاده می شود.

اگر من بیرون بروید به یک پلاک بر روی دندان، آن هوای فشرده کافی است، سیال محاسبه نامیده می شود، برای proselytes، دشوار است که این موضوع که پیشرفت بیماری لثه است. به منظور از بین بردن این ترکیب باید دستگاه های خاص دندانپزشکی باشد.

چرا استفاده از نخ دندان برای جلوگیری از

بنابراین، آن را ارزشمند برای خونریزی لثه است؟

به چیزهایی که آنها تا به حال اگر شما برای فشار خون مراقبت از خود، فقط به عنوان دکتر، دندانپزشک، و حتی خونریزی لثه است که قطعا یکی از علل نجات خود با استفاده از ضربه زدن. زرد، قهوه ای، و ساییدن دندان های خود را در کلاس بالایی از دست دادن یکی از ستمکاران است.

استفاده از دندان وضعیت فعلی نخ از وزن خود را. در برخی از موارد، در فضای بین دندان، ایمپلنت های دندانی و نخ دندان می تواند و باید با برس مخصوص انجام شود.

sciencealert.com

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا