مجله ورزشی

عملکرد دور از انتظار وزنه‌بردار تیم ملی ایران/ «رضا دهدار» دهم شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در ادامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان که به میزبانی ریاض عربستان در جریان است، شامگاه امروز پنجشنبه رقابتهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم برگزار شد که طی آن رضا دهدار ملی پوش کشورمان به روی تخته رفت.

دهدار با وجود تلاشی که انجام داد در زدن ضربات عملکرد دور از انتظاری داشت و در پایان حرکت یک ضرب و دو ضربه به عنوان دهم دست پیدا کرد.

وزنه بردار ملی پوشان ایران برای حرکت اول خود وزنه ۱۹۳ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار این وزنه شد اما در دو حرکت دیگر نتوانست وزنه ۱۷۹ کیلوگرم را مهار کند.

رضا دهدار در حرکت دو ضربه ابتدا وزنه ۲۱۳ کیلوگرمی را مهار کرد اما در حرکت دوم و سوم نتوانست وزنه های ۲۱۸ و ۲۲۲ کیلوگرمی را مهار کند و در مجموع به عنوان دهمی رسید.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا