اقتصادی

طرح‌های راهداری بافق با ۱.۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدصالح عابدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: شهرستان بافق دارای ۷۴۰ کیلومتر شبکه راه شامل، ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۱ کیلومتر راه اصلی دو طرفه، ۴۵ کیلومتر راه فرعی، ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۱۲۰ کیلومتر راه شنی و ۲۰۹ کیلومتر راه خاکی است.

وی با اشاره به طرح های در دست اجرای راهداری بافق افزود: هم‌اکنون سه پروژه با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال شامل بهسازی محور روستایی بافق – قطرم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد، بهسازی محور کوشک – شیطور و احداث پل محور روستایی دارستان در دست اجرا است.

عابدی گفت: اجرای ۶.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم، هشت کیلومتر شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، ۷۵۰ مورد ساماندهی و نصب علائم عمودی، خط‌کشی راه‌ها به طول ۲۳۰ کیلومتر، ۱۶۷ مترمربع لکه‌گیری و مرمت آسفالت از طرح های راهداری بافق در سال جاری است.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی نقاط پرحادثه شامل نصب تابلو و علائم افقی و عمودی، چهار مورد اصلاح و آشکارسازی، تعمیر و نصب ۴۶۰ متر گاردریل، تابلو شویی طی دو نوبت، ۶۲۰ ساعت برقراری گشت‌های راهداری در ایام نوروز، چهار مورد نصب و ۲۴ مورد تعمیر چراغ‌های پلیسی و چشمک‌زن، انسداد ۲۵ مورد راه‌های دسترسی غیرمجاز و جمع‌آوری ۲۶ مورد تابلوی غیرمجاز نیز در کارنامه ۹ ماهه راهداران بافقی ثبت شده است.

عابدی یادآور شد: مجموعه حمل‌ونقلی شهرستان بافق دارای ۳۹ شرکت فعال است که ۲۲ شرکت در محل مجموعه مستقر و دارای ساختمان صدور بارنامه و امکانات رفاهی رانندگان بوده ود ۱۶ شرکت نیز در شهرک صنعتی شهرستان به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی افزود: انتقال تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل از سطح شهر به مجموعه حمل‌ونقل شهرستان واقع در کمربندی، صدور بارنامه در شرکت‌ها و خدمات‌دهی به رانندگان، بازدید از عملکرد مدیران فنی مستقر در مجموعه به لحاظ کامل بودن تجهیزات ایمنی و مهار بار قبل و بعد از بارگیری، بازدید و کنترل بارنامه در مجموعه و محورهای حوزه استحفاظی، راه‌اندازی سامانه کنترل اضافه تناژ نیز از جمله اقدامات راهداری شهرستان بافق در حوزه حمل‌ونقل است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا