مجله اجتماعی

سردار آزمون در بازی کامپیوتری eFootball چگونه ساخته شده است؟ + عکس

سردار آزمون در بازی کامپیوتری eFootball چگونه ساخته شده است؟ + عکس

شرکت کونامی مهاجم ایرانی رم را به خوبی بازسازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله رز، با حضور سردار آزمون در فوتبال ایتالیا، حالا توجهات هم به او بیشتر جلب شده و به دلیل مساله فروش بازی‌های ویدیویی در کشور ایتالیا، سردار هم مانند دیگر بازیکنان تیم رم با نزدیک‌ترین حالت ممکن به واقعیت بازسازی شده.

نسخه جدید بازیeFOOTBALL که هوادارانش آن را با نام PES می‌شناسند ۴۸ساعت پیش منتشر شد. این نسخه مخصوص فصل فوتبالی ۲۴-۲۰۲۳ است و آخرین نقل و انتقالات هم در آن لحاظ شده. این بازی البته به صورت رایگان با تیم‌های محدود منتشر می‌شود و شما برای پیشروی در آن نیاز به خرید از شرکت کونامی دارید. در میان تیم‌های نسخه رایگان اما رم حضور دارد و می‌توانید با انتخاب آن، با سردار بازی کنید.

سردار در این بازی در لیست اولیه تیم حضور ندارد و دلیل آن مصدومیت است. پست او CF به معنای مهاجم مرکزی عنوان شده. با قد ۱۸۶ و وزن ۷۹ که دقیقا متعلق به خود است. نمره کلی او در این بازی ۸۰ است که ممکن است در طول فصل با مصدومیت و نیمکت‌نشینی اندکی تغییر کند اما همین نمره، از استفان الشراوی بیشتر است و فقط یک عدد از بلوتی (مهاجم فعلی رم) کمتر.

مهم‌ترین ویژگی‌های سردار در این بازی قدرت پرش و سرزنی است که به ترتریب نمره ۸۱ و ۸۰ گرفته. کمترینش هم قدرت زدن ضربات ایستگاهی و سانتر. او در زمینه آگاهی هجومی و قدرت تمام کنندگی نمره خوبی دارد و شرکت کونامی برای قابلیت بازی در پست وینگر هم قرار داده است.

photo_۲۰۲۳-۰۹-۱۲_۰۹-۴۴-۱۴

نکته بامزه در ساخت سردار، شادی گل منحصر به فرد اوست و اگر با او گلزنی کنید می‌توانید شادی او که تقلیدی از شادی کیلین امباپه است را انجام دهید. نکته بد هم البته عدم اسکن تصویر او در منوهای بازی است و تصویری از او در ترکیب تیم قابل مشاهده نیست.

در هر صورت به زودی بازی FC24 که بین هوادارانش با نام فیفا ۲۴ مطرح است به بازار عرضه می‌شود و باید دید سردار آنجا چه نمره‌ای دارد و چگونه بازسازی شده است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا