اقتصادیکسب و کار محلی

پناهندگی در هلند با ویزای شینگن

شرایط لازم برای ویزای توریستی هلند، ویزای هلند VFS 

هلند جز آن دسته از کشور هایی است که بسیار مهاجر پذیر بوده و دارای بازار کار مناسب است به همین دلیل مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت و یا برای گردش و تفریح است. شایان ذکر است که تنها برای تفریح از این کشور صادر نمی گردد بلکه توسط  افراد می توانند به قصد دیدار با دوستان و آشنایان، شرکت در سمینار های دلخواه و یا حتی دوره های تحصیلی کمتر از سه ماه به این کشور سفر کنند.

تحصیل در هلند ملک پور: کشور هلند یکی از مطرح ترین کشورهای اروپایی می باشد و  از معتبرترین ویزاهای توریستی در جهان به شمار می آید. افرادی که قصد ورود به کشور هلند را دارند جهت هلند، تا 90 روز قبل از ورود به این کشور باید برای  اقدام کنند. حدود 14 روز بررسی مدارک متقاضی زمان می برد و ویزای فرد صادر می شود. همانطور که میدانید با داشتن  فرد می تواند بدون نیاز به ویزا در کلیه  تردد کند. ثبت  در پاسپورت یک سفر مهم و ارزشمند به حساب می آید.

باید این نکته را متذکر شد، در اخذ ویزای توریستی هلند و یا اخذ هر نوع از ویزا ها برای هر کشوری  هیچ روش تضمینی و گارانتی ای وجود ندارد. اما باید این موضوع را در نظر داشت که با ارائه مدارک کامل و همچنین مشورت و همکاری با یک وکیل متخصص و معتبر در حوزه مهاجرت می تواند به میزان قابل توجهی ریسک  را کاهش دهد.

موسساتی در کشور ایران وجود دارند که با هدف جذب بیشتر مشتری شروع به انتشار دروغین مطالبی از جمله تضمین ۱۰۰ درصدی ، فعالیت می کنند. داشتن  که از سوی اقوام و بستگان ارسال شود مطمئنا درصد شانس را بالا می برد اما با این حال تضمین صد در صدی وجود ندارد. لذا توصیه می شود فریب اینگونه افراد را نخورده و با مشورت از وکیل مجرب، تهیه کامل مدارک و پس کسب اطلاعات بیشتر اقدام به  توریستی هلند و یا هر کشور دیگری کنید.

 مدارک لازم برای سفارت هلند – مراحل گرفتن ویزای هلند

جهت اقدام برای ی کشور هلند در ابتدا باید تمامی مدارک زیر را آماده فرمایید، شایان ذکر است می توان از وکلا و موسسه های حقوقی مانند  نیز کمک گرفت.

 مدارک لازم برای ویزای هلند با دعوتنامه

جهت  هلند ارائه دعوتنامه رسمی و معتبر، کمک به سزایی در  این کشور کرده و همچنین شانس اخذ  را افزایش می دهد. داشتن اقوام و بستگان نزدیک که شهروند هلند باشند و یا اقامت دائم را داشته باشند می توانند دعوتنامه ای را برای فرد متقاضی ارسال کنند.

 ویزای توریستی هلند بدون دعوتنامه

همانطور که گفته شد داشتن شانس  را افزایش می دهد اما ممکن است افرادی باشند که نتوانند دعوت نامه ای از این کشور را به سفارت هلند ارائه دهند به همین منظور موسساتی وجود دارند که در ازای مبلغ مشخصی به عنوان وثیقه، دعوتنامه ای را برای متقاضی  صادر می کنند. به این صورت فرد متقاضی شانس  توریستی هلند خود را می تواند افزایش دهد.

منظور از وثیقه، مبلغی است که فرد جهت  به صورت امانت نزد آن موسسه می گذارد. علت نگه داشتن این وثیقه آن است که فرد متقاضی قصد  را نداشته باشد و پس از اتمام سفر به ایران بازگردد علت دریافت این وثیقه وجود افرادی است که با هدف  اقدام به  می کنند. شایان ذکر است، این وثقه پس از بازگشت از سفر به فرد بازگردانده می شود.

همانند اخذ سایر ویزاها برای دریافت ویزای توریستی هلند باید افسر پرونده را مجاب کنید که شایستگی دریافت ویزا و ورود به این کشور را دارید.

در صورتی که افسری که پرونده شما را بررسی می کند مدارک شما را ناقص تشخیص دهد یا اشکالی در آنها پیدا کند درخواست شما را رد می کند. به طور کلی دلایل ریجکت شدن اخذ ویزای توریستی هلند به دلایل زیر می تواند باشد:

یکی از مهمترین دلایلی که انواع ویزاها به خصوص ویزای شینگن یا هلند رد می شود این است که هدف شما از سفر برای افسر پرونده روشن نیست.

خطرات پناهندگی و روش های قانونی جایگزین پناهندگی و همچنین معرفی بهترین کیس پناهندگی در هلند در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. وضعیت پناهندگی هلند چگونه است؟ آیا کشور هلند کنوانسیون ژنو (کنوانسیون پناهندگی) را پذیرفته است؟ روش های مهاجرتی جایگزین پناهندگی کدام اند؟ امید است این مقاله که توسط متخصصین و مشاورین مجرب موسسه ملک پور به نگارش درآمده، تمامی سوالات و ابهامات ذهنی شما را راجع به پناهندگی هلند برطرف نماید. هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و این مقاله صرفاً جهت افزایش آگاهی شما در خصوص خطرات و نکات مهم پناهندگی نگارش شده است. با توجه به اینکه راه های بسیاری برای مهاجرت قانونی به هلند وجود دارد، می توان گفت یکی از نادرست ترین راه های مهاجرت به این کشور، پناهندگی هلند است. در ادامه به صورت ساده و خلاصه، اساسی ترین و مهم ترین نکات پیرامون پناهندگی هلند، خدمت شما عزیزان ارائه می شود. در صورت هر گونه سوال پیرامون مسائل مهاجرت، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی کند و مطالب این صفحه تنها جهت ارتقا اطلاعات شما عزیزان و آشنایی با خطرات پناهندگی ارایه می گردد.

 پناهندگی هلند و شرایط عمومی آن

پناهندگی هلند با توجه به اینکه این کشور از نظر اقتصادی پیشرفته بوده و نرخ بیکاری پایینی دارد، مورد توجه پناهجویان بسیاری می باشد. آب و هوای هلند معتدل می باشد و مقام اول در پرورش گل را داراست. دامداری و کشاورزی از پایه های اقتصاد هلند هستند. کشور هلند در قسمت شمال غربی اروپا واقع شده است. پایتخت هلند، آمستردام می باشد. بندر روتردام دومین شهر بزرگ در هلند و بزرگترین بندر اروپا به شمار می رود. کشورهلند از شرق با آلمان و از جنوب با بلژیک همسایه ‌است. زبان رسمی هلند، زبان هلندی می باشد که شباهت بسیاری به زبان آلمانی دارد، البته اکثر مردمان آن به زبان انگلیسی مسلط هستند. واحد پولی این کشور نیز یورو می باشد. جمعیت هلند، حدود 16500000 نفر می باشد. دین اکثر مردم هلند مسیحی پروتستان و نزدیک به یک میلیون نفر نیز مسلمان هستند.

پناهندگی هلند و کنوانسیون ژنو

از آن جهت که کشور هلند عضو کنوانسیون ژنو می باشد، از قوانین کنوانسیون پیروی نموده و از پناهندگان حمایت می نماید. بر طبق کنوانسیون ژنو، پناهنده به شخصی گفته می شود که در کشورش به خاطر ملیت، مذهب، نژاد، رنگ پوست، عقاید سیاسی، گرایشات جنسی و … ترس از کشته شدن، شنکجه یا آزار و اذیت دارد و در صورت بازگشتش این امکان وجود دارد که جان خود را از دست بدهد

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا