اقتصادی

مراسم کتاب ماه بالانشین برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «ماه بالانشین» به قلم راضیه تجار و جشن امضا مجموعه هفت‌جلدی «زندگی» برگزار شد.

مراسم کتاب ماه بالانشین برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه هنروسینما خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب «ماه بالانشین» با موضوع زندگی شهید حجت‌الاسلام عباس شیرازی با حضور راضیه تجار نویسنده این کتاب در هفتمین روز از نمایشگاه کتاب تهران در غرفه انتشارات روایت فتح ساعت ۱۵:۳۰ رونمایی شد. این کتاب برشی از زندگی شهید حجت‌الاسلام شیخ عباس شیرازی، فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ است که پس از عمری مجاهدت در هجدهم خرداد ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

همچنین در دومین برنامه روز هفتم انتشارات روایت فتح نیز در قالب عصرانه کتاب با حضور حورا نژاد صداقت و آزاده جهان احمدی آیین امضا مجموعه هفت‌جلدی «زندگی» شرحی از زندگی هفت تن از عالمان دینی برای علاقه‌مندان و مخاطبان ساعت ۱۸ انجام خواهد شد.
مجموعه «زندگی» علما شامل هفت عنوان کتاب از زندگی آیت‌الله سید روح‌الله خمینی و آیت‌الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی به قلم حورا نژاد صداقت، زندگی آیت‌الله سید مصطفی خمینی، آیت‌الله سید علی قاضی طباطبایی و آیت‌الله سید حسین بروجردی به قلم آزاده جهان احمدی، زندگی آیت‌الله سید محمدحسین طباطبایی به قلم حبیبه جعفریان و زندگی آیت‌الله سید محمد بهشتی به قلم فاطمه وفایی زاده است که سال گذشته با حضور خانواده شهید آرمان علی وردی رونمایی شد.
انتشارات روایت فتح در این دوره از نمایشگاه با بیش از سیصد و بیست عنوان کتاب و برپایی روزانه دو برنامه در قالب نشست تخصصی و آیین امضا و همچنین رونمایی سه عنوان کتاب جدید و حدود ۲۰ کتاب چاپ اول حضوری بی‌سابقه و فعال را داشته است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا