اقتصادی

ضرب العجل جذب تسهیلات تبصره ۱۶ بانک‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست اعضای شورای سرمایه گذاری و اشتغال استان پایان خرداد را فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۶ اعلام کرد.

ضرب العجل جذب تسهیلات تبصره ۱۶ بانک‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری چهارمحال وبختیاری با انتقاد ازروند کند جذب اعتبارات وپرداخت تسهیلات این رقم را به استان ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متاسفانه تا کنون تنها ۶۰۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات جذب شده است که پذیرفتنی نیست.

آقای منزوی گفت گرچه این اعتبارات دیر ابلاغ شده است، اما از امروز دستگاه‌های اجرایی موظفند با معرفی متقاضیان طرح‌های اشتغالزا و خود اشتغالی به بانک‌ها را از طریق سامانه جامع تعریف شده جذب این اعتبارات سرعت دهند.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی نیز گفت: امسال باید بیش از ۲۰ هزار شغل در استان ایجاد شود که با هماهنگی ۱۸ بانک و ۳۵ دستگاه اجرایی در معرفی هر چه سریعتر طرح‌ها، این مهم محقق خواهد شد.

مولوی همچنین تسهیلات مشاغل خانگی نیز در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و میزان این تسهیلات را ۱۲۵ و ۷۶۰ میلیون تومان اعلام کرد که باید تا خرداد ماه جذب شود.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا