مجله اجتماعی

وجود 5 ساختمان نا ایمن در منطقه 15 تهران

وجود 5 ساختمان نا ایمن در منطقه 15 تهران

شهردار منطقه 15 تهران گفت: 2 مرکز بحرانی برج سفید افسریه و بازار مواد شیمیایی کیمیا ایمن سازی شد.

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ محمد شیری شهردار منطقه 15  تهران گفت: طبق گزارشات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از 129 مورد ساختمان ناایمن موجود، 7 مورد آن در محدوده منطقه 15 قرار دارد که با پی گیری های مدیریت شهری و رعایت الزامات ایمنی این تعداد به 5 مورد کاهش پیدا کرد.

وی به اقدامات انجام شده در راستای ایمنی برج سفید افسریه اشاره کرد و گفت: نصب نرده پنجره طبقات،  نصب کلید سه فاز مینیاتوری، نصب کلید حافظ جان، نصب تانکر آب پشت بام، فعال کردن فایر باکس، نصب ترمز جهت ایمن سازی پله ها و  تهیه و نصب کپسول اطفای حریق در طبقات  از جمله این اقدامات است.

شیری در ادامه به دومین محل ایمن سازی اشاره کرد و گفت: بازار مواد شیمیایی کیمیا نیز با نصب علایم ورود و خروج در بازار، نصب خاموش کننده های پودری  و آب دستی در مجموعه به تعداد کافی، جمع آوری ضایعات  زیر پلکان، استفاده از خاموش کننده های چرخدار پودر و co2، عقد قرارداد با شرکت مجری، پاکسازی بخشی از  محوطه جنب سوله ها و  جمع آوری نخاله ها و مواد شیمیایی از اکثر قسمت محوطه ها و مقابل درب مغازه ها رفع خطر شد.

شهردار منطقه 15 تهران به برگزاری جلسات متعدد برای حل معضل چندین ساله بازار گل با نهاد های ذیربط اشاره کرد و ادامه داد: منطقه 15 یکی از بهترین مناطق تهران در بحث هماهنگی و همسویی با سازمان آتش نشانی برای کاهش و رفع ساختمان های ناایمن بوده است.

وی  اضافه کرد: شهرک گلها و نیز درمانگاه فاطمه زهرا(س) علی رغم نبودن در لیست مراکز بحرانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به دلیل حساسیت مکانی با تمهیدات و اقدامات لازم درحال ایمن سازی است.

شیری به پنج ساختمان بحرانی در محدوده منطقه اشاره کرد و گفت: مراحل رفع خطر بنکداری خوانساری در دست اقدام است و مجتمع مسکونی امام رضا(ع)، شهرک شهید بروجردی، بازار گل امام رضا(ع)  و انبار چای نیز در حال پی گیری با نهادهای مربوطه است.

انتهای پیام/

 

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا