قتل جوان افغانستانی در لندن

 قتل جوان افغانستانی در لندن به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، ریشمیت سینگ نوجوان ۱۶ ساله هندی افغانستانی که اعلام شد سال ۲۰۱۹ به اتفاق مادر و مادر بزرگش به انگلیس مهاجرت کردند در لندن بدست اعضای گروه تبهکار به اشتباه و به ظن اینکه او عضو گروه رقیب است با ضربات پی در پی کارد در غرب لندن به قتل رسید.
رسانه‌ها در انگلیس نوشتند مقتول هنگامیکه متوجه شد در حال تعقیب است پا به فرار گذاشت، اما زمین خورد و مهاجمان با کارد به جان او افتادند.
دو قاتل ۱۸ ساله این نوجوان افغانستانی به ۲۱ و ۲۴ سال زندان محکوم شدند.
مادر این نوجوان که مشکلات جسمی دارد در برابر دوربین رسانه‌ها با چشمان اشکبار گفت: برای ادامه زندگی به تنها فرزندم اتکا داشتم و اکنون احساس می‌کنم زندگی برای من هم به پایان رسیده است.
مادر این جوان افغانستانی حکم دادگاه را ناعادلانه دانست و گفت: قاتلان همه زندگی فرزندم را گرفتند و او دیگر به خانه باز نخواهد گشت و زندگی من نیز بدون فرزندم معنایی ندارد.
وی افزود: پس از قتل همسرم در افغانستان به تنها فرزندم متکی بودم.
افزایش قتل‌ها در انگلیس به بحران امنیتی در این کشور دامن زده است.
بر اساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس در یک سال منتهی به سپتامبر پارسال شش میلیون و ششصد هزار فقره جرم در ادارات پلیس این کشور ثبت شده است که نصاب جدید و بالاترین میزان در تاریخ این کشور است.
حمل سلاح گرم در انگلیس ممنوع است و مجازات سنگین دارد. بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس هر سال ده‌ها نفر در این کشور با کارد و قمه به قتل می‌رسند.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیس فقط در لندن علاوه بر بزرگسالان در هفت سال اخیر ۱۵۰ نوجوان به قتل رسیدند که هفت نفرشان دختران نوجوان بودند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا