چگونه یک سامانه پیامکی بسازیم ؟ (نمونه کد های رایگان و تست شده)

چگونه یک پنل پیامکی بسازیم؟

ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل چگونه است؟ همانطور که میدانید ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت هوشمند به یکی از شیوه های تبلیغاتی رایج دنیای امروزه تبدیل شده است. بنابراین نیاز و توجه به این کانال تبلیغاتی بیشتر از پیش بوده و درخواست ها و تقاضا برای داشتن یک سامانه پیامکی امروزه به خوبی حس میشود. در این مقاله قصد داریم تا همراه شما باشیم تا از لحظه ی ورود به پنل اس ام اس تا لحظه ارسال اولین پیامک و مشاهده آخرین وضعیت پیامک ارسالی، همراهتان باشیم.

ثبت نام در سامانه پیامکی

بعد از ورود به صفحه اصلی وب سایت ، از طریق گزینه ی ثبت نام پنل اس ام اس رایگان میتوانید وارد صفحه ی مربوطه شوید.

این صفحه از 2 بخش “اطلاعات مالک حساب“و”سامانه مورد نظر” تشکیل شده است.

اطلاعات مالک حساب

در این صفحه اطلاعات کاربری که در تصویر بالا مشاهده میکنید مورد نیاز خواهند بود.

توجه کنید!

در هنگام ثبت نام حتما به این نکته توجه کنید که در آینده هم به شماره همراه ثبت نامی و یا ایمیل خود دسترسی داشته باشید،چرا که در صورت فراموشی رمز عبور،اطلاعات کاربری تنها به مشخصات ثبت نامی فرد مانند شماره همراه های وارد شده و یا ایمیل کاربر ارسال میشود.

سامانه مورد نظر

در این مرحله میتوانید از بین 3 تعرفه متفاوت با بهای هر پیامک متغیر به صورت دلخواه استفاده کنید.

سه تعرفه ی پایه،یک ستاره و دو ستاره.

“تعرفه پایه” هیچ هزینه اولیه ای ندارد و قیمت هر پیامک 259 ریال محاسبه میشود.

“تعرفه یک ستاره” با پرداخت 199 هزار تومان هزینه اولیه، قیمت هر پیامک 229 ریال محاسبه شده،و در نهایت “تعرفه دوستاره” با پرداخت هزینه اولیه 299 هزار تومان،اگر کمتر از 500 هزار پیامک خریداری شود هزینه هر پیامک 209 ریال و اگر بیشتر از 500 هزار پیامک خریداری شود هزینه هر پیامک 199 ریال محاسبه خواهد شد.

محیط کاربری پنل پیامکی

بعد از به اتمام رساندن مراحل ثبت نامی و وارد سازی کد فعال سازی،پنل با تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمامی قابلیت ها و شیوه های متنوع ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما بوده و تنها با پرداخت هزینه ی پیامک های ارسالی خود قادر خواهید بود تا ارسال اس ام اس انبوه و منطقه ای و یا تکی و گروهی را تجربه کنید.

شارژ پنل پیامکی

آخرین مرحله قبل از ارسال پیامک، شارژ پنل کاربری خواهد بود.

به عنوان مثال

برای شارژ پنل پیامکی با تعرفه دو ستاره و به میزان 2000 اعتبار پیامکی به همراه یک خط هدیه رایگان با قابلیت ارسال اس ام اس، حدود 47 هزار تومان خواهد بود.

ثبت ارسال پیامک

بعد از شارژ پنل و احراز هویت خط هدیه به نام شما،که مجموعا کمتر از 2 دقیقه خواهد بود،خواهید توانست اولین پیامک خود را  از سامانه پیامکی ارسال کنید. قابلیت های متنوع ارسال پیامک مانند ارسال پیامک از روی نقشه،شهر و استان،کدپستی،دکل های ایرانسل و… نمونه ای از امکانات و توانایی های پنل پیامکی شما خواهند بود.

وضعیت پیامک ارسالی

بعد از ارسال پیامک های مورد نظر،خواهید توانست از آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خود لحظه به لحظه مطلع شوید.

در صورت ثبت ارسال پیامک گروهی، از قسمت گزارش پیامک ها>پیامک های ارسال شده و ارسال نشده و در صورت ثبت

ارسال پیامک منطقه ای از قسمت منوی اصلی>ارسال های ثبت شده خواهید توانست از آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خود آگاهی یابید.

بهترین روش برای ساخت پنل پیامکی چیست؟

امروزه پیام رسان‌های زیادی به وجود آمده‌اند که هرکدام محبوبیت بالایی در میان مردم دارند. هرکدام از این پیام رسان‌ها برتری‌هایی نسبت به دیگری دارند که باعث می‌شود هر فرد نسبت به نوع نیاز خود، برنامه خاصی را ترجیح دهد. ابتدایی‌ترین و پرکاربردترین این سیستم‌ها، پیامک یا اس ام اس است. اغلب پیام رسان‌ها نیاز به داده اینترنت فعال دارند. بیشتر افراد، هنگامی که مشغول به کاری بوده یا نیازی به موبایل نداشته باشند، اینترنت دستگاه خود را خاموش می‌کنند. در نتیجه هنوز هم با وجود پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی، هیچ جایگزینی برای پیام رسانی از طریق اس ام اس و ارسال پیام‌ به لیست سیاه پیدا نشده است.

سامانه پیامکی چیست؟

در صورتی که نیاز باشد تا یک متن تبلیغاتی به تعداد افراد زیادی ارسال شود، به جای ارسال پیام جداگانه برای هر شخص، از سامانه یا پنل پیامک استفاده می‌شود. با استفاده از این سامانه، دیگر مبلغ هر پیامک به طور جداگانه محاسبه و پرداخت نمی‌شود.

سامانه پیامکی، یک اپلیکیشن تحت وب است که کار کردن با آن نیاز به مهارت بالایی ندارد. بلکه تنها گزینه مورد نیاز، آشنایی با یک مرورگر مانند کروم، فایرفاکس، موزیلا و مرورگرهای مشابه است. تهیه یک سامانه پیامکی نیاز به مهارت‌های خاص یا گذراندن مراحلی سخت و پیچیده ندارد. برای این کار فقط کافی است شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک را پیدا کرده و خدمات و پنل‌هایی که ارائه می‌دهند را بررسی کنید. سپس از شرکتی که خدمات ایده‌آل و مطابق با خواسته و اولویت‌های شما را ارائه می‌دهد، کمک بگیرید.

ساخت پنل با استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

یکی از روش‌های تهیه و دسترسی به سامانه پیامکی، استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی است. این روش برای ساخت پنل اس ام اس پیشنهاد نمی‌شود؛ چرا که اصلاً مقرون به صرفه نیست. همچنین نیازمند به عقد قرارداد مستقیم با اپراتورهاست. به بیان دقیق‌تر حداقل هزینه برای این‌‌که بتوانید یک پنل پیامکی از این روش تهیه نمایید، حدود ده میلیون تومان است. اگر به هر دلیلی تمایل داشته باشید تا حتما از این روش برای ساخت پنل پیامکی استفاده کنید، آموت پیامک یک نمونه اسکریپت به نام اسکریپت سندروید را به شما معرفی می‌کند. این اسکریپت که با زبان PHP، برنامه‌نویسی شده است، برای ارسال پیامک انبوه SMS و MMS استفاده می‌شود.

روند کار اسکریپت به این صورت است که کاربران وارد این سیستم شده و سپس شروع به انجام تبلیغات می‌کنند. در این حالت دو روش برای تبلیغات وجود دارد. روش اول استفاده از شماره دلخواه است. در این روش، لیست مخاطبین تعیین شده و خود کاربر آن را وارد سامانه می‌کند. روش دوم هم تهیه شماره‌ها از مخابرات است. البته برخی از خطوط موبایل هستند که پیامک‌های ارسالی از طرف پنل‌ها را دریافت نمی‌کنند. صاحبین این خطوط طی اقدامی سامانه دریافت پیامک خود را لغو کرده‌اند. این افراد اغلب با مشکل عدم دریافت پیامک ایرانسل، همراه اول و بانک‌ها مواجه هستند.

معایب و مزایای استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

یکی از مزایای اسکریپت سامانه پیامکی این است که شماره‌های مخاطبین وارد لیست سیاه نمی‌شود. همچنین از دیگر فواید اسکریپت می‌توان به امکان شخصی سازی سامانه و امکان ارسال وضعیت سفارشات مشتری برای مدیریت اشاره کرد. از معایب استفاده از این روش، این است که باگ‌های این نرم افزارها به راحتی برای هکرها قابل دسترسی است. بنابراین شما باید به طور دائمی در حال برطرف کردن این باگ‌ها باشید یا با مشکلات احتمالی کنار بیایید!

برای رفع این مشکل باید به جای دانلود سورس این سامانه، پنل پیامکی را از نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید. وجود مشکلات امنیتی و هزینه بالای تهیه اسکریپت باعث شده تا بیشتر سازمان‌ها به خرید و استفاده از پنل‎های پیامکی تمایل پیدا کنند.

خرید سامانه پیامکی از نمایندگی‌های پنل اس ام اس،‌ مطمئن‌ترین روش ساخت سامانه پیامکی

یکی از روش‌های ساخت سامانه پیامک، خرید پنل از شرکت‌های نمایندگی است. در این روش برخی از شرکت‌ها، نمایندگی فروش پنل پیامک را از سازمان‌های اصلی گرفته و اقدام به فروش این سامانه‌ها می‌کنند. با افزایش تعداد استارتاپ‌ها و سایت‌ها، درخواست برای تهیه پنل اس ام اس افزایش یافته است. صاحبین سایت‌ها برای ارسال پیامک تایید به کاربران خود به یک پنل پیامک و افزونه digits نیاز پیدا خواهند کرد. به همین دلیل تعداد زیادی از سازمان‌ها اقدام به خرید پنل پیامک از نمایندگی‌ها می‌کنند.

در این روش بیشتر افراد، پنل اس ام اس را از نمایندگی‌هایی که با آن‌ها آشنایی قبلی دارند، تهیه می‌کنند. این آشنایی باعث می‌شود تا خریدار و فروشنده، اعتماد و آرامش خاطر بیشتری داشته باشند. تهیه پنل اس ام اس از نمایندگی‌ها برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه است و هر دو از این کار سود می‌برند.

خروج از نسخه موبایل