اقتصادی

گردشگری موجب ایجاد اشتغال در استان است/کلنگ زنی پل معلق در یاسوج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی احمد زاده عصر شنبه در نشست بررسی وضعیت پل معلق یاسوج، افزود: طرح‌های گردشگری اشتغال زایی را به دنبال دارند و با رونق بخش گردشگری می‌توانیم معضل بیکاری جوانان این استان را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست توسعه را در سطح استان دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: همه پروژه‌هایی که در سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شوند، باید تا پایان عمر این دولت به بهره‌برداری برسند که طرح گردشگری پل معلق نیز باید در طی این مدت به اتمام برسد.

گردشگری موجب ایجاد اشتغال در استان است/کلنگ زنی پل معلق در یاسوج

استاندار با اشاره به احداث پروژه پل معلق یاسوج با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار گفت: تاکید رئیس جمهوری نیز حمایت از سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: دستگاه‌ها همکاری لازم برای حضور کسانی که کهگیلویه و بویراحمد را مقصد سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند، انجام دهند.

استاندار با اشاره به اجرای طرح گردشگری پل معلق در منطقه تنگ مهریان یاسوج گفت: پل معلق یک کار فاخر و بزرگ ملی است که در کنار شهر یاسوج پیش‌بینی شده است و راه‌اندازی این طرح، تحول عظیمی در مرکز استان ایجاد می‌کند.

احمدزاده بر همکاری همه دستگاه‌ها برای احداث این طرح فاخر گردشگری تاکید کرد و گفت: این طرح قرار است در سفر آینده دولت به استان کلنگ‌زنی و از تسهیلات سفر بهره‌مند شود، لذا موانع و مشکلات پیش‌رو حل و فصل شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا