کسب و کار محلی

به روز رسانی مداوم PLC های زیمنس

ابزار به گروهی از دستگاه‌ها گفته می‌شود که برای نظارت بر تغییرات در مقادیر فیزیکی مانند جریان هوا، دما، ارتفاع، فشار و سایر پارامترهای مهم سیستم و همچنین فرآیند، ماشین آلات و تکنیک استفاده می‌شوند. در ادامه به برخی از انواع آنها خواهیم پرداخت.

گیج فشار وسیله ای است که برای اندازه گیری فشار یک مایع استفاده می شود. گیج فشار برای تنظیم فشار سیال در ماشین‌های با موتور سیال استفاده می‌شود. برای حل مشکلات مکانیکی باید از مانومتر استفاده کنید. بدون فشار سنج، سیستم های قدرت سیال می توانند غیرقابل پیش بینی و غیر قابل اعتماد باشند. با استفاده از گیج فشار، می توانید مطمئن شوید که نشتی یا تغییر فشاری وجود ندارد که می تواند بر عملکرد سیستم هیدرولیک تأثیر بگذارد. گیج های فشار صدها سال است که در سیستم های فشار سیال مورد استفاده قرار می گیرند و واضح است که گیج ها هر روز در حال بهبود هستند. توسعه مانومترها ویژگی ها و امکانات کاربرد آنها را در سیستم هایی که با فشار مایع کار می کنند گسترش داده است (خرید ابزار دقیق).

به عنوان مثال، فشار سنج های امروزی معمولاً به عنوان گیج های هیدرولیک طراحی می شوند تا از نشتی به سیستم جلوگیری کنند. گیج های آنالوگ در مقیاس های سنتی رایج هستند، اما گیج های دیجیتال دارای سیستم عامل های قابل تنظیمی هستند که می توانند افت فشار و پارامترهای دیگر مانند گشتاور، بار، نیرو و سختی را اندازه گیری کنند.

یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یک سیستم مبتنی بر ریزپردازنده است که از حافظه قابل برنامه ریزی برای ذخیره دستورالعمل ها و انجام عملکردهایی مانند منطق، توالی، زمان بندی، شمارش و حساب برای کنترل ماشین ها و فرآیندها استفاده می کند. در ادامه به بررسی سه برند PLC می پردازیم.

زیمنس PLC

ویژگی های زیمنس PLC

آنها در برابر محیط های صنعتی مانند گرما، رطوبت، شوک مکانیکی و لرزش مقاوم هستند.

رابط ورودی و خروجی داخل کنترلر است

PLC های زیمنس به راحتی قابل برنامه ریزی هستند

PLC با منطق و کنترل PID.

یک PLC به طور مداوم برنامه خود را اجرا می کند، بنابراین سیگنال های ورودی خود را به روز می کند، هر یک از این حلقه ها یک چرخه نامیده می شود.

زیمنس PLC دارای دو حالت پردازش است:

به روز رسانی مداوم

به روز رسانی عظیم

به روز رسانی مداوم PLC های زیمنس

CPU کانال های ورودی PLC زیمنس را طبق دستورالعمل های برنامه اسکن می کند. هر ورودی به صورت جداگانه آزمایش می شود (زمان تاخیر 3 میلی ثانیه). خروجی قفل می شود تا وضعیت را تا به روز رسانی بعدی حفظ کند. این محصول در برخی تجهیزات صنعتی مانند تجهیزات ساخت پلاستیک کاربرد دارد (برندهای معروف پی ال سی).

I/O کپی انبوه: در فرآیند زیر کار می کند:

تمام فایل های پاک شده و رم را کپی کنید

دریافت و رمزگشایی و اجرای تمام دستورات برنامه به ترتیب، دستورالعمل های خروجی را در RAM کپی کنید

پس از اجرای برنامه، CPU عملکردهای تشخیصی و ارتباطی را انجام می دهد

بازخوانی همه نتایج

ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین تجهیزات تولید شده در اروپا توسط زیمنس آلمان می باشد. انواع ترانسمیتر فشار زیمنس دارای کارکردها و قابلیت های فراوانی هستند اما نکته جالب و بارز آن تنوع مدل های مختلف است. بنابراین اگر برای پروژه خود به هر دستگاهی با هر کارکردی نیاز دارید، می توانید به راحتی یکی از مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب کرده و در پروژه خود استفاده کنید.

مدل های ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و گزارش آنها به صورت اعداد دیجیتال استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به اندازه گیری فشار کل، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و اندازه گیری سطح اشاره کرد. این محصول را می توانید از نمایندگی زیمنس خود خریداری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب ترانسمیتر فشار زیمنس استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای تشخیص فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب را برای شما آسان می کند. ترانسمیتر فشار زیمنس 7mf4033, 7mf4433, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P320/420, SITRANS P500, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P DS III, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P310 از مدل های مختلف موجود در بازار هستند.

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای ابزار و لوازم مختلفی هستند که بسته به نمایشگر و نوع ابزار قابل تعویض می باشند. به طور معمول، فرستنده فشار زیمنس دارای یک LCD برای نمایش است که می تواند فشار را در محدوده های اندازه گیری مختلف نمایش دهد. این گزارش فشار و گزارش شدت جریان نیز به صورت بی سیم از طریق پروتکل های ارتباطی بین المللی و کابل ارتباطی انجام می شود. فرآیند کار فرستنده فشار زیمنس به این صورت است که قسمت دیافراگم به مخزن یا سیستم مورد نیاز در فرآیند متصل می شود. هنگامی که فشار سیستم وارد این دیافراگم می شود، یک مبدل برای تبدیل فشار به جریان وجود دارد که نتیجه نهایی را به عنوان یک عدد دیجیتال برای فشار گزارش می کند (ترانسمیتر فشار زیمنس).

از اعداد می توان برای نشان دادن سطح مایع در مخزن یا در موقعیت های دیگر استفاده کرد، به همین دلیل است که فرستنده فشار زیمنس بسیار مهم است. به طور معمول برای کالیبره کردن این دستگاه از هارت 475 استفاده می شود. دستگاه پرس زیمنس از فولاد و فولاد ضد زنگ ساخته شده است که توانایی تحمل فشار بالا و شرایط خورندگی را دارد. دقت سنسور فشار زیمنس حدود 0.065% گزارش فشار است که به مدت 60 ماه پایداری را حفظ می کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا